Onko nämä Veera Selänteen (Teemun tytär) kuvat ihan normaaleja?
Kysyn vaan, että onko ihn normaalia ottaa noin pienestä tytöstä tämmöisiä kuvia?
Ja jotenkin mauttommia noi äiti-tytär kuvatkin.
Vai olenko ainoa jonka mielestä näistä kuvista puuttuu sellainen lapsenomaisuus kokonaan ja aivan kun pieni lapsi olisi lyöty ison naisen vaatteisiin ja asentoihin.
Kelatkaa alaspäin, sieltä se tulee eteen.
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:10"]
Kysyn vaan, että onko ihn normaalia ottaa noin pienestä tytöstä tämmöisiä kuvia?
Ja jotenkin mauttommia noi äiti-tytär kuvatkin.
Vai olenko ainoa jonka mielestä näistä kuvista puuttuu sellainen lapsenomaisuus kokonaan ja aivan kun pieni lapsi olisi lyöty ison naisen vaatteisiin ja asentoihin.
Kelatkaa alaspäin, sieltä se tulee eteen.
http://blog.carolynrifephotography.com/?paged=3
[/quote]
Olen ihan samaa mieltä. Kuvissa on kaunis pieni tyttö, joka 4-vuotiaana on laitettu 18-vuotiaalle sopiviin vaatteisiin. Sääli.
Kivan näköisiä kuviahan nuo oli. En nöe niissä mitään epäilyttävää. Toki ne on erilaisia kuin mitä Suomessa tavataan ottaa lapsista, mutta ihan asiallisia minusta.
Ne kaikki pikkutytöt oli kuvattu Lolitoina. Kuvaajan taiteellinen näkemys? Sairasta.
Mutta pikku neiti Selänne on kyllä söötti ja itse herttaisuus.
Ei nuo Veeran kuvat ole pahoja, mutta sen hänen kuviensa yläpuolella olevan vielä pienemmän tytön mustaa pitsiä ja rintsikoita -kuvat kyllä antaa omituisen vaikutelman. Ilmeisesti valokuvaajan oma idea ja Selänteet varmasti toppuutelleet vastaavia Veeran kohdalla.
No onhan noi Veerankin pitsipöksyt aivan hirveät. Ja rehellisesti sanottuna en tykkää yhdestäkään noista kuvasta. Aikuisen naisen hattuja, koruja ja vaatteita, pienellä söpöllä tytöllä. Miksi ei jotain pienelle lapselle sopivaa? Miksi ei iloisia lapsen leikkisiä asentoja? Tyttö olisi kaunis niissäkin. Tuollaisia posee kuvia ehtii sitten aikuisena ottamaan urakalla.
Näyttää joltain kapakkatanssijalta.
Haluaisiko joku todella esitellä sukulaisilleen tuollaisia kuvia omasta 4-vuotiaasta tyttärestään? En minä ainakaan.
Aivan ihania kuvia!
Miten te jaksatte...?
Viimeinen kuva sotilaasta ja vauvasta oli liikuttava.
Eivät tosiaan, eikä aiemmankaan tytön kuvat. Pedofiilien unelmakuvilta näyttävät. Mun mielipide.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:39"]
vietteleviä? Olisiko sinun syytä olla itsestäsi huolissasi jos koet nuo kuvat vietteleviksi.. Toivottavasti et työskentele lasten kanssa, tuo on sairasta.
Terve ihminen ei näe noissa kuvissa lasta _viettelevänä_...
[/quote]
Noilla sanoilla ne pedofiilitkin puolustelee kun kuvaavat vieraita puolipukeisia lapsia uimarannalla. "Miksi en saisi kuvata pyllistelevää bikinityttöä? Tämähän on ihan viatonta"
En saanu lainattua viestiä "ei meikkiä".
On kyllä meikkiäkin.
hyi hitto mikä tuo sivusto on????
Miettikääs hetki jos vaikka joku tunnettu vaateketju, H&M tai mikä vaan laittaisi tuollaisia kuvia lapsista kadunvarsimainoksiin jne? Mitä tapahtuisi?
Nätti tyttö on. En omasta lapsestani haluaisi kuitenkaan tälläsiä kuvia. Tykkään pukea lapseni lasten vaatteisiin. Mutta eipä se minulle kuuluu mitä toiset tekevät.
Olihan se aika kyseenalaisia kuvia joistain, en laittaisi lastani moisiin kuviin, ei islti ei oo tyttöä on POIKA joka kohta täysi-ikäinen. Veera söpö, yläosasssa olisi saanut olla vaatetta enemmän.
Amerikassa on tosiaan ihan tavallista kuvata tyttöjä noin, noita kuvia näkee esim. Sikäläisillä Keskustelupalstoilla ja Fb:ssä paljon. Munkin piti alkuun vähän hieraista silmiäni, vaikka en mä nyt noita mitenkään pahana pidä.
Osa aika seksistisiä kuvia. Namusetien lempparisivuja. Veeralla olisi voinut olla peittävämpi yläosa, muuten ok. Noihan on meikattuja. Miksi lasten ei anneta olla lapsia. Opetetaan liian aikaisin tuollaiseen hömppään.
Todella kuvottavaa. Pedofiilit varmasti innoissaan.. kamalia kuvia :(
Minun mielestäni oikein söpöjä kuvia. Jenkkityyppiset vaatteet eivät ehkä olleet ihan minun makuuni, mutten nähnyt niistä yhtään mitään outoa tai epäilyttävää...En sitten millään.
Ihania! Todella suloisia kuvia suloisesta tytöstä :)