Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai tuo Tauskin Henna on vasta 28??

Vierailija
22.04.2012 |

Olen luullut kuvien perusteella reippaasti yli kolmekymppiseksi. Miten se on noin vanhan näköinen? En kyllä enää ymmärrä lainkaan näitä kateuskortteja mitä täälläkin heitellään, kun joku arvostelee tuon Hennan ulkonäköä... Ei ole kovin kadehdittava olemus alle 30-vuotiaaksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni 81 tai 82 syntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut ajatusten perusteella parikymppiseksi.

Vierailija
4/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama se supermarjo aivan älyttömät silmärypyt.

Vierailija
5/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni 81 tai 82 syntynyt.

ollakseen tuon näköinen. Solarium tosissaan kuivattaa ja nahkistaa ihoa, tuossa on varoittava esimerkki.

Vierailija
6/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta kasvot ovat vähän tuollaiset piirteiltään, että on tainnut aina näyttää ikäistään vanhemmalta, ehkä se vähän tasoittuu pikku hiljaa?

Ja ehkä vähän erilainen meikkityylikin, sekä otsatukasta luopuminen, auttaisi asiaa.

Vierailija
7/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vanhemmalta, asiaan vaikuttanee se että on liian ruskea (rusketus vanhentaa, oli sitten auringosta, purkista tai solariumista hankittu) ja muutenkin "kulahtaneen" oloinen.

Kulahtaneella tarkoitan sitä että "mauton", vähän kuin jämähtänyt halpaan teinilookiin vaatteissa ja meikeissä ja muussakin. Nuorekkaalla tyylillä ja "pissistyylillä" on iso ero, jos on aikuinen mutta olemus kuin teinillä se vanhentaa. Jos joku asiansa osaava stailaisi hänet niin varmasti nuorentuisi paljon, on kuitenkin hyväkroppainen jne. eli ei siinä mielessä ole ollenkaan rupsahtanut.

Saattaa myös elää aika kuluttavaa elämää? Onko hänellä edes mitään kunnon koulutusta/työtä? Lähinnä tuntuu lööpeissä olevan milloin Keskisen, milloin Tauskin naisena jne. Mistä on edes tullut julkisuuteen?

Vierailija
8/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aidosti luullut, että on liki neljääkymppiä. hups.

Vierailija
9/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin supermarjoa joku päivä ja ajattelin että onhan sillä Hennalla hyvä kroppa ikäisekseen :o Olen todella luullut hänen olevan 37-38!

Olen itse 33 ja olen pitänyt reilusti itseäni vanhempana.

Vierailija
10/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät sulhasen tapaan, tulee nyt liviltä. Ohjelmatiedoissa lukee, että Henna on 28. Toki ohjelma on varmaan kuvattu jo ajat sitten mutta tuskin on edes 30v vielä... Kääk, oikeasti, minua vain muutaman vuoden vanhempi ja näytän varmaan 15 vuotta nuoremmalta.

Vierailija
11/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rypistyneisyys johtua.

Vierailija
12/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eronneet jo?

Vierailija
13/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytär näytti eksottiselta, onko ollut naimisissa tytön isän kanssa vai?

Vierailija
14/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin moni näyttää vanhemmalta elintapojensa vuoksi. Jos alkoholi maistuu ja tupakka on huulessa, se vanhentaa. Myös ravinnolla on iso merkitys, ihminen voi olla hoikka mutta elintavat ihan pielessä. Pitäisi syödä hyvää ruokaa mistä saa vitamiineja, omassa lähipiirissäkin on eräs joka elää lähinnä kahvin ja tupakan voimalla, ja se näkyy hänestä. Moni joka treenaa kovasti välttelee rasvoja, ja kroppa taas tarvitsee niitä rasvojakin. Myös tummat silmänaluset voivat kertoa huonosta ravinnosta, on monta monessa mikä saa näyttämään vanhalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi