Kertokaa, miten olette servanneet puhelinhuijarin?
Kommentit (11)
Lyön luurin korvaan, ei ole tapana kiusata, suora väkivalta parempi siinä.
Useimmiten en vain vastaa, kun muija soittaa.
En jaksa käyttää elämääni tuollaisiin, vaan suljen vaan puhelimen. En halua antaa aikaani huijareille.
ihan kotimaisille puhelinmyyjiille tee niin että jätän puhelun auki pöydälle mutta menen tekemään muita asioita kyllä se aikanaan on lopettanut
Joka kerta kun vastaan puhelinmyyjän soittoon, nehän myy aina jotain sekundaa jollain kierolla sopimuksella joka tulee kautta tai toista kalliimmaksi, kuin jos olisi ostanut itse netistä tai kaupasta.
0600-13404 estolla! 3 vuotta voimassa, ja maksaa vain sen lyhyen normaalipuhelun vastaajalle. Ei tule soittoja puhelinmyyjiltä, ja taas kun alkaa tulla, tiedän 3 vuotta kuluneen ja uusin eston. Helppoa kun osaa.
Vastasin "Keskusrikospoliisilla." Tuli hetken hiljaisuus ja linja katkaistiin.
Annoin sille kaikki rahani. Johan loppui häiriköinti.
Vierailija kirjoitti:
ihan kotimaisille puhelinmyyjiille tee niin että jätän puhelun auki pöydälle mutta menen tekemään muita asioita kyllä se aikanaan on lopettanut
Teen samaa.
Aluksi pyydän kertomaan lisää ja sitten luuri pöydälle.
Yleensä vartin jälkeen puhelu on päättynyt.
Puhelun lopettaminen heti lupaa kysymättä on tehokkain ratkaisu.
Joskus tuli puhelu mis John intialaisella aksentilla kyseli mitä puhelinta käytän ja paljonko maksan kuukaudessa.
Sanoin et mul on Nokian 3310 ja en mä siitä mitään maksa et ku mul ollu sama puhelin 20 vuotta ja ettei siinä oo nettiä tai mitään.
Sit ku se turhautu no aloin kyselemään millainen sää siellä Kalkutas on "No ma'am I'm calling from the UK" ja sit ku sanoin et tunnistan kyl scammerin ja aloin kyselee et onko se paljonki tienannu näillä scammeilla ja nauroin, niin sit alko pilkkaan mun naurua ja huoritteli ja löi luurin kii.
Sit instas on näitä huijareita, jotka kyselee missä asun yms. niin oon vastaillu jotain tyyliin "I live in planet earth" ja sit ne on alkanut selittää kuinka ne on käyny siellä ja on niin hieno paikka 😂