Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon kyllä ollut "huorana" ihan avioliitossakin

Vierailija
22.04.2012 |

eilenkin annoin miehelle sillä ehdolla, että hakee mulle mäkkäristä feast aterian. Monestikin käytän miestä hyväkseni, saat pimperoa, minä saan jotain muuta. Tiedän, että eihän se ihan tervettä ole, mutta pimperolla minä saan haluamani. Sopii molemmille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilenkin annoin miehelle sillä ehdolla, että hakee mulle mäkkäristä feast aterian. Monestikin käytän miestä hyväkseni, saat pimperoa, minä saan jotain muuta. Tiedän, että eihän se ihan tervettä ole, mutta pimperolla minä saan haluamani. Sopii molemmille.

Antaisitko minullekin, jos tuon sinulle McFeast-aterian? Vai irtoaisiko jo pelkällä euron juustolla?

Vierailija
2/3 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei huvittanut, niin sanoin et haehan lompakko, niin saat... onneksi se ei itse tajunnut tehdä mulle samoin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko minullekin, jos tuon sinulle McFeast-aterian? Vai irtoaisiko jo pelkällä euron juustolla?

en tietenkään, olen uskollinen miehelleni.

ap