Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako anteeksiannettuihin ja sovittuihin asioihin palata?

Vierailija
22.04.2012 |

12-vuotiaallamme oli pari vuotta sitten kränää samanikäisen ystävän kanssa. Ketään ei vahingoitettu, mutta tilanne oli ikävä.

Lapset sopivat ja me sovimme vanhempien kanssa, tapasimme porukalla.

Kuitenkin asiaa on alettu vatvoa nyt uudelleen, vanhemmat muistuttelevat asiasta edelleen, myös tytärtäni. Itse olen ymmärtänyt, että sovitut asiat ovat sovittuja, eikä etenkään lasten kohdalla niihin enää palata.

Vai palataanko? En saa vastauksia, pelkkiä kiukkuisia teksiviestejä. Epäilen, että syy on siinä, että tuon toisen osapuolen tyttären paras kaveri viettää nykyisin paljon aikaa omani kanssa. Olisivat mielellään porukassa, mutta se ei sovi tälle toiselle osapuolelle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksia et saa ja niiden tilalla tulee kiukkuisia viestejä?

Vierailija
2/3 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteissä käsketään laittaa "se tyttö kuriin" ja "taas on meidän tyttö yksin, voitko käskeä sen kullanmurusi lopettaa?"

Koulussa ei ole ongelmia, kysyin asiaa myös sieltä. Ja mitä olen näitä muita haastatellut, ovat kaikki vähän ihmeissään.... :/ Olemme yrittäneet olla kuulolla tosi tarkasti mahd. kiusaamisen takia, mutta aika vaikea sitä on uskoa, kun ei se näiden toistenkaan vanhempien tyttö ole sellaista sanonut. Ja tämän ex-bestiksen vanhemmat eivät tämmöisiä viestejä saa.

Luulin vaan, että kerran sovitut asiat (ne 2 vuoden takaa) on jo sovittu. Nyt tuntuu kuin kaikki olisi tapahtunut eilen.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos soittaisit, mitä nyt on tapahtunut kun viestit ovat tuommoisia. Jospa kyseessä ei olekaan ne vanhat asiat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi