Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Olen pudottanut 13kg ja nyt olen repsahtanut ja ylensyönyt:(

Vierailija
22.04.2012 |

Tyttärelläni oli syntymäpäivä viime viikolla ja olin luvannut itselleni että silloin saan maistaa kakkua ym mitä mieli tekee. Siitä lähti jonkinlainen kivi vyörymään, en osaa lopettaa!

Toki olen tämän taipaleen aikana antanut itseni herkutella silloin tällöin KOHTUUDELLA, eikä ole edes tehnyt mieli syödä niin kuin ennen. Koko alkuvuoden olen siis laihduttanut ja nyt sitten olen oikein ahmimalla syönyt ja olo on surkea enkä osaa lopettaa:(

Aina ajattelen että nyt en enää lipsu mutta kohta taas mennään. Tarvitsisin kannustusta, miten te muut laihduttajat olette onnistuneet?

En todellakaan halua lihoa kilojani takaisin, olen pitkästä aikaa ollut tyytyväinen peilikuvaani:((( ahdistaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi päivä ei tuo 13 kiloa takaisin, se on varma. Aineenvaihdunnallekin tekee hyvää huijata välillä, että olenkin hevonen syömismääriltä. Usko pois, laihdutus kiihtyy huijauksella! Ja hyvänolon tunteella, ahdistus pois.

Vierailija
2/5 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut myös ahmimispuuskia ja paha mieli on vain lisääntynyt, mutta jatkanut silti taas ruotuun palaamista. Et ole menttänyt peliä, väsyt vain välillä.

Älä rankaise itseäsi tuosta, vaan palkitse niistä kolmestatoista vaikka menemällä jalkahoitoon. Älä osta kotiin mitään hyvää, mihin voit sortua.

Olen laihduttanut nyt -19kg syksystä alkaen, niistä 11kg tämän vuoden puolella. Työ jatkuu ainakin vuoden vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vaan tuntuu että vaikka yritän ajatella että ok, nyt lopetan ja jatkan siitä mihin jäin niin aina sorrun kuitenkin. Pelko lihoa on niin kamala ja tosiaan olen hirveän armoton itselleni. Ja ehdoton.

Huhhuh ehkä se tästä, pahalta tuntuu ( ja pelkään että näyttääkin:(

Vierailija
4/5 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et voi olla täydellinen, heität siten hanskat tiskiin täydellisesti. Laihduttaminen on psyykkisesti tosi vaikeata. Jos sinulla on todella paljon ylipainoa, voisit mennä lääkäriin ja pyytää päästä painohallintaryhmään. Kavereiden tuesta, lääkärin kontrolleista, psykologista, ravitsemusteapeutista on valtavasti apua.

Vierailija
5/5 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et voi olla täydellinen, heität siten hanskat tiskiin täydellisesti. Laihduttaminen on psyykkisesti tosi vaikeata. Jos sinulla on todella paljon ylipainoa, voisit mennä lääkäriin ja pyytää päästä painohallintaryhmään. Kavereiden tuesta, lääkärin kontrolleista, psykologista, ravitsemusteapeutista on valtavasti apua.

Ongelmani lienee juuri tuo mustavalkoisuus, joko-tai-ajattelu. Pudotettavaa ei enää juurikaan ole (paino 62kg ja 165cm ennen tätä ahtamista), ihan muutama kilo.

Täytyisi kai työstää tätä ajattelua jotenkin, yksin se on vaan kovin haastavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi