Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa kertoa miehelle minkä ikäinen olen

Vierailija
22.06.2012 |

Olen tutustunut kaikin puolin mukavaan mieheen, mutta pelkään alituisesti että hän ottaa hatkat ja häipyy taka-alalle kunhan saa tietää ikäni. Olen 18 ja mies on arviolta 23-27. Tulemme mainiosti juttuun ja mies vaikuttaa oikeasti todella kiinnostuneelta. Mutta mutta, alan ottamaan etäisyyttä koska pelkään että kuitenkin käy köpelösti ja mies nolostuu tai jotain kun kuulee ikäni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilla on 20 vuotta ikäeroo! Ei se nyt niin kauhea paikka ole. Äitini oli 20 ja isäni 40 kun tapasivat. :D

Vierailija
2/11 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan täysikäinen kumminkin. Anna palaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvelee että haluat varjella neitsyyttäsi vielä

Vierailija
4/11 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, mutta pelottaa että jos mies sitten ajattelee minua ihan lapsena. Vaikka hyvin tullaan toimeen ja ollaan ns. henkisesti samalla tasolla, ainakin jutellessa juttu luistaa ja kemiaa löytyy.

Vierailija
5/11 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle, kun arvioit että 23-27?Ehkä samasta syystä kuin sä et omaasi sille?Ajattelee että pidät sitä vanhana ukkona?Mut oikeesti, näin 34 vuotiaan näkökulmasta teillä on ihan mitätön ikäero :)

Vierailija
6/11 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, onko tullut mieleen, mies on kiinnostunut susta juuri siks. Olet nuorta, helppoa pillua. Varmasti ei omaa oikeaa vuottaan sulle Kerro, kunhan nyt nuorta jakoriistaa saa, helppoa tiukkaa teinilorton pillua.

Vierailija
7/11 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, mutta pelottaa että jos mies sitten ajattelee minua ihan lapsena. Vaikka hyvin tullaan toimeen ja ollaan ns. henkisesti samalla tasolla, ainakin jutellessa juttu luistaa ja kemiaa löytyy.

toki realiteetti on, että liian erilaiset elämäntilanteet voivat olla este: jos asut kotona, saat rahaa vanhemmilta, käyt koulua ja olet lapsellinen niin on ihan mahdollista, että on ihan eri kuviot kuin sellaisen kanssa, joka jo asuu omillaan ja kokee, että voi mennä ja tulla itsenäisesti. Mutta keskity ennemmin siihen, mitä yhteistä teillä on, ja katso kantaako se. En toisaalta tajua, miksi tuo olisi suuri ongelma.

Vierailija
8/11 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on mies, joka ei suostu kertomaan ikäänsä. Olen 2 kertaa kysynyt, ekalla kerralla sanoi olevansa 12, tokalla "mähän kerroin jo ;)".

Salapoliisityöllä selvitin, että se on 29, mutta haluaisin kuulla sen siltä itseltään... En vaan viitsi enää kysyä, ettei se ahdistu :)

Itse olen 23, joten ikäero ei ole edes paha! Tietää kyllä minkä ikäinen mä olen

Vierailija
9/11 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on mies, joka ei suostu kertomaan ikäänsä. Olen 2 kertaa kysynyt, ekalla kerralla sanoi olevansa 12, tokalla "mähän kerroin jo ;)".

Salapoliisityöllä selvitin, että se on 29, mutta haluaisin kuulla sen siltä itseltään... En vaan viitsi enää kysyä, ettei se ahdistu :)

ellei oikeesti tarkottanut olevansa 12-vuotiaan tasolla henkisesti.

Vierailija
10/11 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä todennäköisesti osaa arvailla ikäsi kertomattakin.. Ja usko pois, miehet haluavat nuoren tyttöystävän.. :D

Vierailija
11/11 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli just tollanen, et aluks kieltäyty kertomasta itestään muutamia juttuja kun halus vaikuttaa salaperäiseltä. Ärsyttävää se lähinnä mun mielestä oli. Kyseinen mies on tällä hetkellä 29.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän