Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääliö äiti ja lapsi lentokoneessa, mielipiteitä tosi tarinasta..

Vierailija
22.04.2012 |

Matkustin ystäväni kanssa Espanjaan ja meidän käytävän viereisellä paikalla oli Äiti 2-3 vuotiaan penskansa kanssa. Tässä tapauksessa nimittelen häntä penskaksi, sillä hän oli kaukana suloisesta lapsesta. Kun lentokone oli jo noussut, äidin oli vaikea saada pideltyä tätä penkissään. Penska huomasi, kun me rapisuteltii mässypussia ja syötiin karkkia. Tämä tuli meidän sylii melkein ja vaatimaan karkkia. Tämä äiti vaan hymyili, no meitä se ei hymyilyttänyt, uhmaikäinen huomiota hakeva penska joka ei totellut mitään. Sanoimme ystävällisesti " voisitko pyytää lastasi omalle paikalle" tämä äiti oli ihan kummissaan, kun ei hänen lapsi nyt sattunu olemaan nuorten naisten ulkomaan matkan silmäterä. Äiti sai tämän takaisin ja rupesi vaatimaan karkkia, hetken siinä tivanneena sai pidettyä lapsensa aloillaan. Huomaa, että ei ole ollut kuria tällä, kai tämän äidin oikeesti pitäis tajuta, että hänen velvollisuus on pitää lapsi aisoissa ja antaa rauhassa muiden matkailijoiden matkustaa, yksi tenava ei ole mikään koneen maskotti, jolla olis eri säännöt.

Otimme pari siideriä matkan kunniaksi ja tämä penska taas tuli hyörii siihen meidän luo ja hakemaan huomiota, sanottiin lapselle, että voisitko mennä äitis luokse, että meitä ei nyt kiinnosta sinä. Lapsi katto vähän oudosti ja tajus ihme kyllä, että hän ei johda tätä maailmaa, ei edes lentokoneessa. Äiti yritti siinä vähän jutella lapselleen ja me mietittii jo et, miten joku voi oikeesti olettaa, että jonkun lapsi voi mennä toisten ihmisten paikoille ja seuraan tunkeutumaan, eikö oikeesti muilla ihmisillä ole oikeutta olla omalla paikalla eses rauhassa, vaan olisko meidän pitänyt ottaa tämä poika avosylin vastaan, olla konessa Hänen viihdyttäjä?

Mun mielestä ei ja meillä oli oikeus puolustaa itseämme. Ei sillä, että se olis ollu uhka, niille sanottiinkin suoraan ihan asiallisesti ja muutkin matkustajat vilkaisi tätä äitiä ja lasta kummissaan.

Tällä äidillä ilmeisesti oikeasti oli se oletus, että heidän lapsi on koneen maskotti, joka voi mennä häiritsee, syömään toisten ruokia, häiritseen ihmisten matkaa ja keskusteluja, vaikkei tällä lapsella ole mitään merkitystä muiden elämässä. Itsekäs äiti, joka näin olettaa. Se lapsi on yksi matkustaja muiden joukossa, jota koskee myös käyttäytymis säännöt Muita kohtaan. Ei se mitä tahansa siellä voi tehdä, eikä muiden todella tarvitse pilata matkaa sillä, että joutuis viihdyttää jonkun kuritonta penskaa.

Mitä mieltä olette tästä tarinasta? Onko tosissaan jonkun vieraan lapsella oikeus tunkeutua toisten paikoille, hakea huomiota ja hyppiä syleihin ja häiritä ylipäätänsä toisia ihmisiä? Minun ja monen muunkin mielestä ei. Se on sen äidin tehtävä, se on sen lapsi.

Kommentit (167)

Vierailija
141/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olen lentänyt omien lasteni kanssa yli 15v todella paljon.

muutaman viikon kuluttua lennän taaperon kanssa toiselta puolen palloa toisellepuolen. Lapseni ei tule häiritsemään muita matkustajia.

Ehkäpä sikis, kun lepseni eivät häirikö, kilju yms koneessa, saavat niin paljon positiivista huomiota.

Nuorena kun reissasin pitkin palloa, ei koskaan haitannut pikkulapset mua. Kerrankin istuin eturivissä jossa koppapaikkoja. Vieressä äiti reilun vuoden ikäisen tytön kanssa. Mä olin tuolloin 19v. Mua ei haitannut lapsen juttelu tai se, että ojensi mulle näytille pehmoleluaan tai kirjaansa. Eikä mua haitannut edes se, että nukkuikin kopan sijaan äitinsä sylissä, jalkansa mun sylissä.

Koneissa mua häiritsee aikuiset ihmiset jotka ei osaa käyttäytyä, ovat kuin maailman napoja omine hölmöilyineen. "

Haloo, meitä ihmisiä on erilaisia. Tottakai, joilla on paskavaippaikäisiä sontiaisia, nauttii siitä, että vieraitten kakarat tulee paskomaan omille nilkoille, mikäs sen ihanampaa ;)?

sinä olit 19-vuotiaana sellainen, tarviiko muiden olla? vähän eriasia, jos se ei häiritse, kun katos ihmisiä on erilaisia, jotkut haluaa matkustaa rauhassa, miksi perheen äiti ei voi sitä muitten matkarauhaa kunnioittaa?

Miksi muita ihmisiä ei kunnioiteta? tarviiko sitä kunniattomuutta oman kurittoman kersan ohella tunnustaa?

Vaikka on kuinka lapsi, niin ei väliä, onko 1-v vai 5-v, sillä teidän kakarallanne ei ole sen suurempia oikeuksia tulla pomppimaan muiden syliin tai napsimaan muiden eväitä, ja jatkuvasti tulla kerjäämään sitä huomiota...miksi näin edes oletatte? sen haluaisin tietää, millätavalla teitä pitäis tällä erikoisella tavalla huomioida ja vielä viattomien kanssamatkustajien, lähteä nyt teidän ongelmaan mukaan?

jos sinä et saa pentuasi kuriin, niin muut saa kyllä pennullesi sanoa ihan niin paljon suoraan, kun sen kokevat. Ei muut tässä pahaa tee, vaan sinä, joka et pidä lapsestasi huolta. Sinun tehtäväsi on huolehtia, ettei sinun lapsesi käyttäydy törkeästi muita kohtaan.

väitätkö, että toisten syliin pomppiminen, toisten eväiden syönti, jatkuva huomionhaku, vaikka muilla matkustajilla olisi omat jutut meneillään lennon aikana, että se ei olisi törkeää? miten kehtaisit edes sallia lapseltasi tällaista käytöstä? sinun tehtävä on ottaa lapsesi pois muualta, varsinkin muiden paikoilta.

Vieraiden kakarat ei edelleenkään mene oman mukavuudenhalun edelle, eihän muut kanssamatkustajat mene tämän äidinkään edelle, joten se yksi kersa siellä koneessa on turha yrittää esittää jotain "erityistä", jolla olis erityinen rooli siellä. Se teidän lapsi ei eroa ihmisenä naapuripenkin peevelistä eikä eevertistä, joten palaa maanpinnalle sieltä jo.

Vierailija
142/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi yrittää vähän löysätä, muuten on edessä vielä loppuunpalaminen ja vatsahaava. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti, kyllä välillä voi vähän hellittääkin.

elämä on paljon kivempaa kun ei tarvitse joka asiasta hermokireällä pingottaa.

Tätä minä myös ihmettelen. Ja kuten tässäkin esimerkin tapauksessa oltiin vielä lomalla! Hermot kuitenkin menivät niin, että piti ihan juttua kirjoittaa. Tällainen negatiiviseen keskittyminen ruokkii itseään ja äkkiä huomaa, että elämässä ei ole mitään ilonaiheita. Valitetaan ja valitetaan ja käytetään alkoholia ja syödään roskaruokaa. Kierre on valmis.

Toisenlaisella suhtautumisella ja juuri tuolla hölläämisellä elämä on niin paljon hauskempaa. Iloa voi olla myös ilman viinan lipittelyä.

negatiivisuus vain kiristää omia hermoja ja kärpäsestä tulee härkänen. Suosittelen ap:tä ja muita tässä ketjussa liittymään Positiivareihin. Heidän mottonsa on "Asenne auttaa. Aina.". Joten kyllä ap ja moni muukin voi katsoa ihan peiliin ja miettiä omaa asennettaan 2-3 vuotiasta lasta kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai kauheeta!

Kuulkaa, mua naurattaa. Näen sieluni silmin nämä kaksi lomamatkalaista. Ovat niin cooleja! Ja sitten siinä hyörii lapsi vieressä, ei voi keskittyä karkin syöntiin. Pihisevät ja puhisevat, paheksuvat oikein kunnolla. Luovat tuikeita katseita, pyörivät penkeillään kuin ne kuuluisat puolukat. Kokevat saavansa samanlaisen nyökkäyksen kanssamatkustajilta kuin Katainen aikanaan neuvotellessa Kreikan avustamisesta muilta rahaliiton jäseniltä. Ja sitten otetaan SIIDERIÄ! Ja taas katsellaan, oikein tarkkaan että mitä se ipana ja äiti nyt tekevät.

Näitä naispareja näkee aina silloin tällöin reissatessaan. Ovat kuin halpiskopio Patsysta ja Edinasta tai Kumman kaa -leideistä. En voi mitään, mutta mua alkaa aina ihan hervottomasti naurattaa. Eivätkä kyllä koskaan petä, aina yhtä huvittavia! "

Mitäs se sinä lentokoneen vähemmistö siellä huutelet? :D suurinosa siellä on pariskuntia, eri-ikäisiä sellaisia ja kaveriporukoita, luuletko tosissaan, että meitä/heitä kiinnostaa sinun ei-suloinen lapsesi ja sinä? :D

meitä kiinnostaa elämästä nauttiminen ja hauskanpito. Joskus on perheen aika, ja sitäpaitsi siellä matkustelee paljon lapsen omaavia vanhempia, jotka lähtevät kahdestaan ilman lasta ulkomaille viettämään hauskaa reissua.

ei heitä kiinnosta tuollainen lapsen pyllyssä kiinni oleva seinähöperö, vai haluatko kuulla mitä sinä muistutat?

-Huomiota kerjäävä äiti lapsensa kanssa, joka hakee hyväksyntää ja ihailua muilta matkustajilta omaan lapseen nähden, luo vielä velvoitteita, että muitten pitäisi kiinnostua heistä :D

toi se vasta noloa onkin.

Ja edelleenkään ihmisiä, ei minua tai muita haittaa jos jonkun lapsi siinä välillä pyörii, mutta jos et ymmärrä selkeän häirinnän ja kerjäämisen eroa, olet hukassa itsekkin ja opetat paskatapoja lapsellsi siinä sivussa.

Luulot pois ja lopeta toi huomion kerjääminen!!!

Vierailija
144/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olen lentänyt omien lasteni kanssa yli 15v todella paljon.

muutaman viikon kuluttua lennän taaperon kanssa toiselta puolen palloa toisellepuolen. Lapseni ei tule häiritsemään muita matkustajia.

Ehkäpä sikis, kun lepseni eivät häirikö, kilju yms koneessa, saavat niin paljon positiivista huomiota.

Nuorena kun reissasin pitkin palloa, ei koskaan haitannut pikkulapset mua. Kerrankin istuin eturivissä jossa koppapaikkoja. Vieressä äiti reilun vuoden ikäisen tytön kanssa. Mä olin tuolloin 19v. Mua ei haitannut lapsen juttelu tai se, että ojensi mulle näytille pehmoleluaan tai kirjaansa. Eikä mua haitannut edes se, että nukkuikin kopan sijaan äitinsä sylissä, jalkansa mun sylissä.

Koneissa mua häiritsee aikuiset ihmiset jotka ei osaa käyttäytyä, ovat kuin maailman napoja omine hölmöilyineen. "

Haloo, meitä ihmisiä on erilaisia. Tottakai, joilla on paskavaippaikäisiä sontiaisia, nauttii siitä, että vieraitten kakarat tulee paskomaan omille nilkoille, mikäs sen ihanampaa ;)?

sinä olit 19-vuotiaana sellainen, tarviiko muiden olla? vähän eriasia, jos se ei häiritse, kun katos ihmisiä on erilaisia, jotkut haluaa matkustaa rauhassa, miksi perheen äiti ei voi sitä muitten matkarauhaa kunnioittaa?

Miksi muita ihmisiä ei kunnioiteta? tarviiko sitä kunniattomuutta oman kurittoman kersan ohella tunnustaa?

Vaikka on kuinka lapsi, niin ei väliä, onko 1-v vai 5-v, sillä teidän kakarallanne ei ole sen suurempia oikeuksia tulla pomppimaan muiden syliin tai napsimaan muiden eväitä, ja jatkuvasti tulla kerjäämään sitä huomiota...miksi näin edes oletatte? sen haluaisin tietää, millätavalla teitä pitäis tällä erikoisella tavalla huomioida ja vielä viattomien kanssamatkustajien, lähteä nyt teidän ongelmaan mukaan?

jos sinä et saa pentuasi kuriin, niin muut saa kyllä pennullesi sanoa ihan niin paljon suoraan, kun sen kokevat. Ei muut tässä pahaa tee, vaan sinä, joka et pidä lapsestasi huolta. Sinun tehtäväsi on huolehtia, ettei sinun lapsesi käyttäydy törkeästi muita kohtaan.

väitätkö, että toisten syliin pomppiminen, toisten eväiden syönti, jatkuva huomionhaku, vaikka muilla matkustajilla olisi omat jutut meneillään lennon aikana, että se ei olisi törkeää? miten kehtaisit edes sallia lapseltasi tällaista käytöstä? sinun tehtävä on ottaa lapsesi pois muualta, varsinkin muiden paikoilta.

Vieraiden kakarat ei edelleenkään mene oman mukavuudenhalun edelle, eihän muut kanssamatkustajat mene tämän äidinkään edelle, joten se yksi kersa siellä koneessa on turha yrittää esittää jotain "erityistä", jolla olis erityinen rooli siellä. Se teidän lapsi ei eroa ihmisenä naapuripenkin peevelistä eikä eevertistä, joten palaa maanpinnalle sieltä jo.

Et sinäkään ole mitenkäään erikoinen vaikka jotenkin kuvittelet. Samanlainen taatelintallaaja olet kuin me muutkin. Tiesitkö että sinä ja sun mukavuudenhalusi ei kiinnosta ketään.

Vierailija
145/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yksinäinen, tai siis suhteessa mutta asun kuitenkin omassa asunnossani. Miehellä kaksi lasta aikaisemmasta suhteesta. Matkustan työkseni muutaman kerran vuodessa Euroopassa ja kerran, pari USA:han. Lisäksi työmatkoja kotimaassa.

"Ai kauheeta!

Kuulkaa, mua naurattaa. Näen sieluni silmin nämä kaksi lomamatkalaista. Ovat niin cooleja! Ja sitten siinä hyörii lapsi vieressä, ei voi keskittyä karkin syöntiin. Pihisevät ja puhisevat, paheksuvat oikein kunnolla. Luovat tuikeita katseita, pyörivät penkeillään kuin ne kuuluisat puolukat. Kokevat saavansa samanlaisen nyökkäyksen kanssamatkustajilta kuin Katainen aikanaan neuvotellessa Kreikan avustamisesta muilta rahaliiton jäseniltä. Ja sitten otetaan SIIDERIÄ! Ja taas katsellaan, oikein tarkkaan että mitä se ipana ja äiti nyt tekevät.

Näitä naispareja näkee aina silloin tällöin reissatessaan. Ovat kuin halpiskopio Patsysta ja Edinasta tai Kumman kaa -leideistä. En voi mitään, mutta mua alkaa aina ihan hervottomasti naurattaa. Eivätkä kyllä koskaan petä, aina yhtä huvittavia! "

Mitäs se sinä lentokoneen vähemmistö siellä huutelet? :D suurinosa siellä on pariskuntia, eri-ikäisiä sellaisia ja kaveriporukoita, luuletko tosissaan, että meitä/heitä kiinnostaa sinun ei-suloinen lapsesi ja sinä? :D

meitä kiinnostaa elämästä nauttiminen ja hauskanpito. Joskus on perheen aika, ja sitäpaitsi siellä matkustelee paljon lapsen omaavia vanhempia, jotka lähtevät kahdestaan ilman lasta ulkomaille viettämään hauskaa reissua.

ei heitä kiinnosta tuollainen lapsen pyllyssä kiinni oleva seinähöperö, vai haluatko kuulla mitä sinä muistutat?

-Huomiota kerjäävä äiti lapsensa kanssa, joka hakee hyväksyntää ja ihailua muilta matkustajilta omaan lapseen nähden, luo vielä velvoitteita, että muitten pitäisi kiinnostua heistä :D

Ja edelleenkään ihmisiä, ei minua tai muita haittaa jos jonkun lapsi siinä välillä pyörii, mutta jos et ymmärrä selkeän häirinnän ja kerjäämisen eroa, olet hukassa itsekkin ja opetat paskatapoja lapsellsi siinä sivussa.

Vierailija
146/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa äitejä?? Mutta äidit täällä kovasti hehkuttaa, että muiden on pidettävä heidän lastensa mukavuudesta huolta? :D ai että mä repesin tolle emäitsekkyydelle :D

Sama pätee just tässä, en ymmärrä miksi ihmiset ei voi olla ystävällisiä toisille. Ihminen voi olla ystävällinen lapselle ja äidille, mutta sen ei tarvitse olla sitä, että lapsi häiriköi jatkuvasti muita ihmisiä, äiti osoittaa sillä hyvää käytöstä, ett huolehtii ihan itse lapsestaan, eikä velvoita muita siihen :)

Vierailija
147/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskitasoväkeä, joka täällä kirjoittaa? Kyllä kammottaa. Joillekin on sitten niin ylivoimaista ymmärtää, että 2v ei voi AIVOJENSA RAKENTEEN vuoksi käyttäytyä kuin aikuiset. Mua huolestuttaa te, jotka olette vielä aikuisena sillä tasolla.

Vierailija
148/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai kauheeta!

pani merkille kaikki muutt koneessa matkustaneet. Mitä sä niitä kyttäsit?

Voi voi kun sun lomasi meni piloille yhden lapsen takia. Oikein itkettää. NOT. ;-DD Ihan oikein sulle ja toivottavasti sattuu samanlaisia takauksia lisää sun tiellesi jatkossakin... Sitä yleensä saa mitä tilaa...

Vierailija
149/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin näkee niin tyhmiä äitejä, että päästävät penikkansa hyppii muiden syleihin tai popsimaan niiden eväitä ja ylipäätänsä jatkuvasti häiritsemään muita, aika harvoin!!

Jos noita näkis joskus, niin huomauttaisin asiasta, mutta on toki eriasia, jos lapsi käy vain tervehtimässä ja jos muuten heiluu käytävällä, eipä ole mun lapsi turvattomassa paikassa.

Lentokoneessa kun on otettava kanssamatkustajat huomioon, myös äidinkin vaikka ne käytöstavat unohtuu ja omahyvä jää pintaan..

Vierailija
150/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sitten pitää joko yksin tai porukalla paheksua niitä, joilla elämää on vaikka muille jakaa.

Voisiko ap kertoa, että oletteko ystävänne kanssa kovin eriparia. Kun mä näen sieluni silmin sellaisen lyhyemmän ja pyöreämmän sekä pitkän ja kovin hoikan kaveruksen. Toisella teistä on Korsin kello ja toisella Vuittonin laukku. Tosin olisiko kopio? Aurinkolasit nyt ainakin ovat kopiot ja HM vaatteet suurin piirtein vaatetuksena.

"Ai kauheeta!

pani merkille kaikki muutt koneessa matkustaneet. Mitä sä niitä kyttäsit?

Voi voi kun sun lomasi meni piloille yhden lapsen takia. Oikein itkettää. NOT. ;-DD Ihan oikein sulle ja toivottavasti sattuu samanlaisia takauksia lisää sun tiellesi jatkossakin... Sitä yleensä saa mitä tilaa...

Vierailija
151/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain alun, koska tarina on kirjoitettu epäselvästi. Tarinasta olen sitä mieltä, että sen on ilmeisesti kirjoittanut joku penska, koska ei ole vielä kielioppi hanskassa edes alustavasti. Elämässä tapaa monenlaisia ihmisiä ja monenlaisia tilanteita. Kaikkia lapsia ei ole helppo pitää penkillä istumassa, toiset istuvat penkillä hiljaa ihan luonnostaan. Että tarinassa ei ollut aineksia vaahtoamiseen. Kertoo enemmän kirjoittajasta kuin mistään muusta. Kaikella rakkaudella.

Vierailija
152/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan ymmärrä, en

Vierailija
153/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuulostaa inhottavalta ihmiseltä.

Joo, en mä päästäisi omaa lastani ventovieraiden luokse karkkia kinuamaan, mutta joskus suljetuissa tiloissa on helpompi elää hetki lasten ehdoilla. Jos vaihtoehtona on kurkkusuorana kirkuva lapsi tai lentokoneessa hiukan seikkaileva, niin arvaa kumman itse valitsen? Noin niin kuin matkaseurana.

En ymmässä sinun asennettasi lasta kohtaan. 2-3v on aika pieni vielä tottelemaan. Jos ainoat häiriöt oli nämä joista kerroit, niin oot kyllä asennevammanen. Lapselle voi puhua kauniistikin.

Vierailija
154/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja halusi olla niin aikuista, että keksi sitten ottaa silmätikukseen pikkulapsen äiteineen.

Vierailija
155/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään ei tietenkään tarvitse ja kuulu viihdyttää muiden lapsia, mutta peruskäytöstapoihin kuulunee se, että luokse tulevaa lasta esim. tervehtii (vaikka ihan "hei" /"mikä sinun nimesi on" jne)

Eli tällä periaatteella, jos känniläinen tulisi hönkimään sun korvaasi niin sinä sitten varmaan kyselisit tältä örveltäjältä: no hei hei, mikäs sinu nimes on? jne. Mistä tällaisia mammoja oikein sikiää.

Siis pieni lapsi on sun maailmassa sama asia, kuin känninen örveltäjä!? Voi hyvää päivää.... Mistä tollasia ihmisiä, kuin sinä sikiää? Av-meininkiä karseimmillaan....:P

ELI TÄLLÄ PERIAATTEELLA...lukekaa ennenkuin tulette sekopäisinä kommentoimaan. Mistähän tämäkin ihminen sikiää, kun ei osaa edes lukea??

TUolla alkuperäisellä on todellakin pultit hukassa, millä ihmeen periaatteella Känniselle hönkijälle pitäisi olla ystävällinen, jos pienelle lapselle on ystävällinen, ELLEI niitä rinnasta toisiinsa???

VItun ääliöt.

Muutenkin taas jaksaa ihmetyttää miten helvetin vaikeaa suomalaisella naisella on aina ja kaikkialla.

Että toisen ihmisen kohtaaminen voikin olla NIIIN vaikeaa. Se äiti varmaan ihan tosissaan oli lykkäämässä lastaan toisten viihdytettäväksi, eiks niin? Mutta pienen lapsen kasvuun kuuluu se omien sosiaalisten siipien koettelu, ja tuo lapsi teki juuri sitä: haki kontaktia muiden ihmisten kanssa. Ja nyt sai siitä yhdenlaisen kokemuksen, millä on arvonsa silläkin.

Vierailija
156/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ja sama ihminen näitä "puolustuspuheenvuoroja" ap:tä vastaan? Ketään muuta ei enää kiinnosta koko juttu.

Vierailija
157/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kerta kiinnosta...?

yksi ja sama ihminen näitä "puolustuspuheenvuoroja" ap:tä vastaan? Ketään muuta ei enää kiinnosta koko juttu.

Vierailija
158/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUolla alkuperäisellä on todellakin pultit hukassa, millä ihmeen periaatteella Känniselle hönkijälle pitäisi olla ystävällinen, jos pienelle lapselle on ystävällinen, ELLEI niitä rinnasta toisiinsa??? VItun ääliöt. Muutenkin taas jaksaa ihmetyttää miten helvetin vaikeaa suomalaisella naisella on aina ja kaikkialla. Että toisen ihmisen kohtaaminen voikin olla NIIIN vaikeaa. Se äiti varmaan ihan tosissaan oli lykkäämässä lastaan toisten viihdytettäväksi, eiks niin? Mutta pienen lapsen kasvuun kuuluu se omien sosiaalisten siipien koettelu, ja tuo lapsi teki juuri sitä: haki kontaktia muiden ihmisten kanssa. Ja nyt sai siitä yhdenlaisen kokemuksen, millä on arvonsa silläkin.

[/quote]

Ei ne pultit tunnu sullakaan kohdallaa olevan.

Vierailija
159/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyömään, hakkaamaan ja potkimaan sekä vielä sylkemäänkin kanssamatkustajien päälle???

Teidän lapsirakkaiden metodeilla kyllä on. Kato sehän on vasta niin pieni ja mielummin lyö ja potkii ja satuttaa muita, kun kiristää äidin hermoja huutamalla.

Eihän kato muilla ihmisillä väliä, maailman navallahan on oikeus tehdä mitä vain ja ihan sen vuoksi että on lapsi. Muiden on mentävä tämän yhden raakileen ehdoilla ja ottaa iskut vastaan, jotta ihana suloinen koneen kunkku saa vähän elämäntyyliharjoitusta muita kohtaan ja äiti saa olla ylpeä ;)

Vierailija
160/167 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kakarat saa hakee vapaasti huomioo, ei meitä kiinnosta eikä muuten saa huomioo takas, ei todellakaan. Ei ole meidän ihailun aihe tämä huomionkipeä lapsi. Anteeksi äidit, ettei teidän lapsenne ole niin ihana mitä luulette :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän