Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärikäynnit

Vierailija
22.04.2012 |

Kiihotutteko lääkärikäyntien yhteydessä? Sisätutkimusta tehdessä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka setä siellä wänkkäilee?

Vierailija
2/6 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotutteko lääkärikäyntien yhteydessä? Sisätutkimusta tehdessä?

pidän sitä erittäin epämiellyttävänä,mutta välistä tarpeellisena juttuna...Ei mun juttu ainakaan,en kiihotu!!

Luulen et täällä suurin osa AV-mammoista ollu sen verran monta kertaa tuolla tavara levällään jossain tutkimuspöydällä,ettei siitä enää kicksejä irtoa!Kuten itsekin olin odotusaikana....miettikää - loppuraskaudessa viikottain ronkittiin paikkoja;( Ei kiitos mulle!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko tunnelma tutkimushuoneessa on yleensä niin jäisen asiallinen, et ei tuu paljo kiihottumiset mieleen. useimmiten alapään ronkkija on vielä nainen, kirkkaat lamput, kylmällä pöydällä makoilla epämukavassa asennossa paperin päällä.. vieras nainen tunkee jäisiä välineitä alapäähän.

en minä ainakaan tästä kiihotu, vois olla eri juttu jos ois vähän hämärä huone, ystävällinen mieslääkäri (ja ei mitään hoitsu harjottelijoita tuijottamassa silmät levällään sun römpsää).

Vierailija
4/6 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus siihen on alistuttava. Tekee kylmää ja kipeää ja nipistelee ja saa pelätä samalla, josko jotain on vialla. Jos vielä papa-koe otetaan tai jotain muita näytepaloja, on paniikki takaraivossa tulosten saapumiseen asti.

Pelko ja kipu ja toisen armoilla oleminen kliinisessä tilassa on ainakin minulle kaikkea muuta kuin kiihottumista tuovaa toimintaa.

Vierailija
5/6 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työterveyslääkäri, joka tarjosi vaivaan kuin vaivaan syyksi eturauhasta. Siinä sitten mies vain kontalleen ja tunnustelemaan eturauhasta. En pitänyt kyllä toimenpidettä erityisen kiihottavana. Ja lääkäri oli mies.

Vierailija
6/6 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta fantasioin taas lääkärireissuista - olenko ihan outo???