Miksi lesbot käyttävät dildoja ja strap-on:ia, nehän ovat peniksen korvike!
Kommentit (19)
Minä tykkään ja kiihotun naisen vartalosta, rinnoista ja alapäästä, mutta tuo dildo vähän extraa siihen :) Muna on ainoa kiinnostava asia miehessä.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2010 klo 21:41"]
Hetero miehet haluavat peppuseksiäSehan on homojen hommaa?? Miksi Naiset haluavat suuseksiä tai sormetusta nehän on lesbojen juttuja.. Just näin ja ollaan vaan mustavalkoisia... Ja luulempa että straponeja käyttää eniten heterot..
[/quote]
Suuseksi ja sormetukset on normaalia. Kummallakin sukupuolella on suu ja sormet
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2010 klo 21:28"]
Käytätkö itse dildoa? Kiihottavatko muoviset pötkylät sinua noin muutenin...?
Lesboilla on kyllä ihan sama fyysinen anatomia kuin heteroilla.
[/quote]
Seksiä harrastetaan fysiikan takia. Koska halutaan toisen kroppaa. Mutta kun sitten seksiä harrastetaan niin ei ollakkaan tyytyväisiä sen toisen anatomiaan.
Jos olet kiinnostunut naisesta niin silloinhan naisen omat elimet pitäisi riittää.
[/quote]
Strap onilla voi kiihottaa monipuolisemmin/toisella tavalla. Eihän mieskään mikään kävelevä dildo ole? Seksissä kaksi toisiaan rakastavaa/seksuaalista mielihyvää tuntevaa ihmistä hyväilevät ja rakastelevat toisiaan kaikilla mahdollisilla tavoilla(mikä ikinä pareille sopii). Monimutkaista?
Voihan se olla että penis miellyttää mutta mies ei. Kyllä minäkin harrastan mieheni kanssa suuseksiä ja sormetusta vaikka häneltä peniskin löytyy :D
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:33"]
Voihan se olla että penis miellyttää mutta mies ei. Kyllä minäkin harrastan mieheni kanssa suuseksiä ja sormetusta vaikka häneltä peniskin löytyy :D
[/quote]Tavallisestihan se on päinvastoin. Peniskuvan näkeminen saa melkein itkemään ja se pitää esitellä vasta viimeisenä, jos silloinkaan. Silloinkin se on tietysti ruma ja huvittava, mutta miehen kiihottuminen imartelee.
-Mies 29v-
No, koska siellä pimpin sisällä on erogeenisia pisteitä ja evoluutio nyt on vaan asian hoitanut niinkin, että pimppiaukko ja pippeli ovat anatomisesti yhteensopivia. Jos ei satu pitämään miehiä seksuaalisesti viehättävinä, ei se poista sitä tosiasiaa, että se pimppi on ihan samanlainen kuin hetero- ja biseksuaaleillakin. Joku dildo poikkeaa miehestä siinä mielessä, että siinä on vain se pimppiin sopiva asia ilman niitä muita ominaisuuksia, jotka tulevat esim. nautinnon tielle.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2010 klo 21:43"]
nehän on melkein kuin peniksiä!
[/quote]
Olet näsäviisas mutta et viisas. Tamponi on aivan eri asia kuin dildo
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:55"]
No, koska siellä pimpin sisällä on erogeenisia pisteitä ja evoluutio nyt on vaan asian hoitanut niinkin, että pimppiaukko ja pippeli ovat anatomisesti yhteensopivia. Jos ei satu pitämään miehiä seksuaalisesti viehättävinä, ei se poista sitä tosiasiaa, että se pimppi on ihan samanlainen kuin hetero- ja biseksuaaleillakin. Joku dildo poikkeaa miehestä siinä mielessä, että siinä on vain se pimppiin sopiva asia ilman niitä muita ominaisuuksia, jotka tulevat esim. nautinnon tielle.
[/quote]Eli käyttävätkö homomiehet tekovaginoita?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:28"]
Minä tykkään ja kiihotun naisen vartalosta, rinnoista ja alapäästä, mutta tuo dildo vähän extraa siihen :) Muna on ainoa kiinnostava asia miehessä.
[/quote]
Oikein! Kohta jätän tuon munan..
ja pitää eniten siitä että nain itseäni DIDLOLLA!, Että on kyllä varmasti suuremmissa määrin heteroiden iloksi -miesten siis -tehty kapine!
Pankaa toisianne, älä selitä.
Hetero miehet haluavat peppuseksiäSehan on homojen hommaa?? Miksi Naiset haluavat suuseksiä tai sormetusta nehän on lesbojen juttuja.. Just näin ja ollaan vaan mustavalkoisia... Ja luulempa että straponeja käyttää eniten heterot..
[quote author="Vierailija" time="12.02.2010 klo 21:28"]
[/quote]
Seksiä harrastetaan fysiikan takia. Koska halutaan toisen kroppaa. Mutta kun sitten seksiä harrastetaan niin ei ollakkaan tyytyväisiä sen toisen anatomiaan.
Jos olet kiinnostunut naisesta niin silloinhan naisen omat elimet pitäisi riittää.