Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g: oletko koskaan kokenut oikein hyvää ja osaavaa asiakaspalvelua?

Vierailija
19.11.2005 |

kerro ihmeessä ,missä? varsinkin vaatekaupat kiinnostavat minua, mutta minulla palaa myyjien vuoksi hihat melko usein ostoksilla ollessani..

itse olen saanut erittäin hyvää palvelua mannerheimintien free record shopissa (myyjän nimi " elina" ). etsin musiikkia joka sopisi tiettyyn tunnelmaan ja tietyn tyyppiseen tilaisuuteen; tämä myyjä toi kymmenenen cd:iä ja luonnehti jokaista erikseen. olin niin innoissani että ostin levyistä viisi (ja kotona huomasin innostuneeni ehkä vähän liikaakin..).

toisella kertaa kävin hyräilemässä yhtä biisiä jonka olin kuullut joskus jossakin unohtamassani yhteydessä. cd löytyi alta aikayksikön, vaikken olekaan mikään kovin hyvä laulaja! :0)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija oli hauska ja asiansa osaava

Vierailija
2/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se isompi liike

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoa ole..) mitä he hakevat ja ehdottelen sitten heille erilaisia vaihtoehtoja. Ja kerron rehellisesti mielipiteeni tuotteistamme(jos ei siis käykkään asiakkaan tarkoituksiin.)

Aina ei tietysti voi saada kaikkia tyytyväisiksi vaikka mitä tekis, mutta yritän ainakin.

Töykeät ja ylimieliset asiakkaat saavat kyllä välillä näkemään punaista,mutta asikashan on aina oikeassa...

Vierailija
4/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoin pelkään, että tästä todellakin tulee lyhyt ketju, koska eihän kukaan av-mamma käy missään sellaisissa kaupoissa missä voisi saada palvelua. Shoppailun kohokohta on hakea miehen kanssa tarjous nauta-sika jauhelihaa Euromarketista lauantaisin!

Vierailija
5/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se joka oli hyvä asiakaspalvelija voisi laittaa työpaikkansa nimen esiin ;0) niin voimme käydä tutustumassa..

Vierailija
6/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa asiantuntevaa palvelua. Olen kysynyt kirjaa olemattomilla tiedoilla. Aina on kirja löytynyt! Kiitos siitä.

Vierailija
7/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivostuttaa ne ämmät jotka ekaksi kun tulee kauppaan on kyselemässä mitä saisi olla... usein lähden siinä vaiheessa jo kaupasta pois!

Vierailija
8/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

opastivat miten rahaa saa sossusta ja kelasta ynnä muita tärkeitä seikkoja.

Vierailija
9/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka joku vaateputiikki olisi ansioitunut asiakaspalvelussa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi