Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen päättänyt tulla onnelliseksi. ov

Vierailija
21.04.2012 |

Viimeisen vuoden sisällä olen karsinut asioita joita voisin pitää onneni esteenä.

Toivon, että saan nuo loputkin jutut kunnialla pois ja jossain vaiheessa voin rehellisesti ilman noita tekosyitä myöntää olevani onnellinen.

1. Lopetin tupakoinnin (poltin askin päivässä 20 vuotta. Onnistuin.

2. Lopetin juomisen (olen alkoholisti, join itseni joka ilta sammuksiin). Tämän kanssa vielä vähän taistelen, olen kuitenkin jo voitolla..

3. Laihdutan (olen 166cm/70kg). Tämä tuntuu vaikeimmalta projektiltani, en vain osaa olla syömättä enkä jaksa lähteä liikkumaan.

4. Yritän joka päivä olla parempi minä olematta kynnysmattona..

Mikään näistä pyrkimyksistäni yksistään ei tee minusta onnellista, mutta piru vie miten aion tehdä töitä, että tulen onnelliseksi taas.

Kiitos..Kunhan purkauduin..=)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatunnosto sulle. Jatka samaan malliin. Tulet takuulla onnelliseksi!

Vierailija
2/2 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä, ja kiva huomata joku, joka ymmärtää, että onnelliseksi tuleminen on itsestä kiinni. Ja muista että se on sisäistä, ei ulkoista. Kun olet sinut itsesi kanssa ja rakastat itseäsi, osaat olla myös onnellinen. Kun tajuat, että oikeasti se onnellisuus on sit, että tykkää itsestään, niin on voiton puolella.

Ja itsestään ei tykkää, jos tuottaa itselleen pettymyksiä. Olet todellakin oikealla polulla ja se matkas on hyvällä mallilla. Nuo paheet on jo voitettuja, kun tiedostaa, että ne oli pahasta.

Mullakin samanmoista taustaa. Tupakan polton lopetin ja viinin lipittämisen. Nyt olen aikonut olla huutamatta lapsille. Olen myäs alkanut auttamaan muita enemmän, se tekee mut iloiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla