Mieheni kaveeraa parhaan ystäväni kanssa
Olemme tunteneet toisemme jo kauan perheinä. Ystäväni sairastui paniikkihäiriöön parisen vuotta sitten, ja teki runoja aiheesta. Graafikkomieheni on kuvittanut kirjaa, ja he ovat tuon kirjan pohjalta tavanneet keskenäänkin. Kirja on vielä omakustanne- ja tekoasteella.
Nyt ystäväni on eronnut miehestään, ja minun mieheni käy hiukan turhan usein tapaamassa ystävääni. Toisaalta taas olen minäkin soitellut taas ystäväni miehen kanssa, eikä tässä ole ollut mitään "sellaista". Minkä ihmeen takia minusta tuntuu sitten ärsyttävältä, että mieheni tapaa ystävääni ilman minua?
Yleensä en ole lainkaan epävarma itsestäni enkä suhteestamme, nyt joku ihme kello vain kilkuttaa... Kuinka nyt pitäisi toimia? Nainen on siis kuitenkin paras ystäväni, enkä kovin hatarin perustein halua häntä epäillä. (Toisaalta tiedän hänen pettäneen 2 x miestään - pettäisikö minua?)
En siis varsinaisesti epäile mitään tapahtuneen, vaan minulla on jollakin tavalla epämukava olo. En myöskään halua mitään tapahtuvankaan!
Tämä kuulostaa hyvin sekavalta, myönnän :)
Kommentit (8)
Mies taitaa hiihtää vaalenapunaisilla laduilla ja nainen pettää aina jos on kyse kaverin miehestä. Mikään ei ole naiselle mieluisampaa kuin panna parhaan kaverin miestä, siitä tulee voimaa ja vallantunnetta ja itsetunto paranee moneksi viikoksi.
En siis usko, että siellä pannaan VIELÄ. Ehkä - luultavasti, toivottavasti - ei koskaan. Enkä halua sen siihen menevänkään.
En vain haluaisi mitenkään kertoa enkä paljastaa tätä tunnetta kummallekaan, sillä sellaisellakin voi saada paljon hallaa aikaiseksi. Itse loukkaantuisin kyllä.
ap
En siis usko, että siellä pannaan VIELÄ. Ehkä - luultavasti, toivottavasti - ei koskaan. Enkä halua sen siihen menevänkään.
En vain haluaisi mitenkään kertoa enkä paljastaa tätä tunnetta kummallekaan, sillä sellaisellakin voi saada paljon hallaa aikaiseksi. Itse loukkaantuisin kyllä.
ap
Täällähän pettävät naiset aina sanoo, että ei se soutamalla kulu jne? Anna niiden panna, kaverisikaan ei ole varmaan tuntenut suonikkaan ryhmysauvan tunnetta vähään aikaan, joten anna hänenkin kokea välillä se. Ei kai miehesi siitä pilalle mene vaikka kaveriasi paneekin? Tämän olen oppinut täällä pettävien naisten ketjuista.
joihin voi saada sontakuorman niskaansa.
Kerro miehelle miltä susta tuntuu (vaikka samoin sanoin kuin tuossa aloituksessasi), on tärkeää teidän suhteenkin kannalta, että olet avoin sun tunteista ja mies omistaan. Voi olla, että asiasta puhuminen jo muuttaa sun oloa helpommaksi ja mies osaa ehkä säännöstellä tapaamisia eri tavalla tai ottaa sut vaikka mukaan. Ei sen keskustelun tarvitse olla epäilyjä, syyttämistä tai jotain tapaamisten rajoittamista, vaan ihan vaan ajatusten jakamista ja teidän suhteen vahvistamista.
Jos mies ja paras ystävä hairahtuisivat johonkin viritykseen olisi se tuplasti kamalampaa kuin vain pettävä mies. Se olisi peteyksi tulemista kahdelta taholta, juuri niiltä ihmisiltä, joihin eniten luottaa.
Asian otin esille täällä, sillä halusin ja edelleen haluan saada eri näkökulmia tähän. Miehen kanssa meillä menee erityisen hyvin (liian hyvin, voisi epäillä, jos haluiaisi). Ystävää olen tukenut ja myös hänen miestään, olen tämänkin kanssa jutellut paljon - ja oma mieheni tietää tämän myös.
vaan puhuisin puolison kanssa. Avoimuus on se tärkein juttu.. jos sulla ei ole mitään erityisen vahvoja epäilyksiä niin parempi vaan puhua asiasta kunnolla. Voit puhua myös sun ystävälle, että susta heidän kahdenkeskinen tapailu tuntuu vaikealta (oletan, että ystäväsi ymmärtäisi). Jos jotain onkin meneillään niin saatat olla juuri tarpeeksi ajoissa suhteesi pelastamisen suhteen olemalla avoin ja järkevä.
oletpa naiivi