Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi asiaa Helena Erosesta!

Vierailija
21.04.2012 |

1) Kaksi syytä valita Eronen: OIKEA JA VASEN! Eli hän ei sitten ole politiikassa ollenkaan, siis ihan niin kuin minä. Pitäähän siellä olla porukoita, jotka osaa hommat sittenkin kun kaikki puolueet tippuvat pois, koska niitä ei tarvita, kansa ei kannata ja puoluepolitiikka on täysin pähkähullua toimintaa, kuolleena syntynyttä. Miten ne puolueet ovat edes sinne Eduskuntaan koskaan eksyneetkään - jotenkin tuntuu nyt ihan käsittämättömältä.

Siis ottakaa mutkin töihin jonkun avustajaksi, niin osaan jotakin sitten kun puolueet tippuu maamme politiikasta kokonaan pois! ONKS MUITA, JOITA SITTEN KIINNOSTAISI KANSALAISTEN ETUJEN AJAMINEN jotakin tiettyä ihmisryhmää edustaen?

2) Eikös Eronen sanonut jotain tällaista: Heitin koirille lihapalan syötiksi ja heti piskit hyökkäsivät!

Nyt etsitään ainakin koiria. Millä niitä etsittäisiin, jos ei jollain syöteillä? Varokaa Erosta - hän laittaa syöttejä ja koirat ja piskit kaatuu niihin. Siis voitteko todellakin uskoa, että tommoinen pieni, nätti tyttö itse tekee sellaista vai oliskos sillä vaikka joku Suomen Karhu jonakin taustapiruna? Jospa näin on ja siksi sitä yritetään nyt kaataa. Mutta mä voisin kuvitella, että sieltä tulee vielä pesemään vaikka mitä!!! Teiltäpä ei taida edes mielikuvitus riittää arvaamaan - ei ainakaan vielä. Aika ei ole kypsä... Heh, heh...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla