Hei uskovat, juuri te jotka uskotte Jumalaan. Tai Allahiin
Tehän pääsette kuoleman jälkeen Taivaaseen. Tai paratiisiin.
Joka on aivan ihana paikka, sen parempaa ei ole missään.
Joten:
Haluatteko te kuolla?
Tero
Kommentit (25)
Ehkä ymmärsin viestisi väärin. Mielestäni "hah:)" sanomasi loppuun on jotenkin loukkaava. Ymmärrän, että islamia "tulisi levittää" ja sitähän olen tehnytkin, varsinkin silloin, kun joku minulta kysyy tai minut tuomitsee.
Enkä ole koskaan hiljaa, jos joku puhuu Jeesuksesta Jumalan poikana; kerron oman uskoni mukaan mitä minä ja islam Jeesuksesta ollaan mieltä. On kuitenkin ero sillä, kertooko islamista muille ns. loukkaavaan tapaan, toista epäkunnioittaen vai kohteliaasti ja kunnioittavasti.
Mutta, olen pahoillani, jos ymmärsin väärin. Näitä sattuu varsinkin, kun toista ihmistä ei näin voi nähdä tai kuulla..:)
minusta yhtään loukkaavaa. Loukkaavaa on se mitä he meistä puhuvat, ja mitä he Jeesuksesta sanovat.
Ja Islamia TULISI LEVITTÄÄ, ei "tulisi levittää" sisko.
itse olisikin vaikka kuinka eri mieltä. Se edistäisi rauhaa eri tavoin uskovien välillä!
Joten kun joku minulle sanoo, esmi että Jeesus olisi Jumalan poika(astaxfirullah) en todellakaan aio vain olla hiljaa ja "kunnioitta" heidän uskomustaan.
Kuka sinulle on sanonut varmuudella pääsevänsä Taivaaseen?
tässä ketään dissata. Ja kyllä, muita tulee kunnioittaa, mutta jos olet muslimi tiedät myös että meidän tulee levittää totuutta aina kun saamme siihen tilaisuuden. Joten kun joku minulle sanoo, esmi että Jeesus olisi Jumalan poika(astaxfirullah) en todellakaan aio vain olla hiljaa ja "kunnioitta" heidän uskomustaan.
"Toiseksi, luulen kaikkien tietävän mitä me muslimit ajattelemme Jeesuksesta, profeettana eikä Jumalan poikana"
Niin varmasti tietää, mutta taas, ei meidän tulisi olla hiljaa sen takia mitä luulemme toisten tietävän.
Ja varmasti on niitä muslimeja jotka "tietävät" pääsevänsä paratiisiin , niinkuin sanot, mutta ei se siitä tee oikeaa. Eli mitä sitten vaikka niitä onkin, he ajattelevat väärin!