Mies kysyi mitä yhteistä meillä oikein on. Mitä teillä muilla miehen kanssa on yhteistä???
mä en keksinyt mitään. ihan ihme juttu että ees kysyi.. ei hänkään osannut sanoa mitä yhteistä meillä on. olemme olleet n.7vuotta yhdess. eikä ennen koskaan oo tälläsiä kysynyt. pitääkö olla huolissaan kun ei ole mitään yhteistä??
Kommentit (49)
Koti, lapset, työpaikka, arvomaailma, tulevaisuus...
lapset, auto, mökki ja asunto.
Tykätään hyvästä ruoasta ja matkustelusta sekä mökkeilystä. Ollaan molemmat aika suurpiirteisiä siisteyden suhteen. Viihdytään kotona ja tykätään toisistamme. :o)
muistot.. RAKKAUS, yhteiset kiinnostuksen aiheet (matkailu,kulttuuri, uskonnot, maailmankaikkeus, maantieto jne)
Yhdessä 4vee, ei lainoja, eikä yhteisiä lapsia.
Rakkaus, luottamus, lapset, asuntolaina, autolaina, arvot, tulevaisuuden toiveet.
Mies kysyi ihan samaa. Ja meni pari kk niin vastasi itse että ei mitään ja halusi erota.
Mutta meillä on yhteistä kädentaidot (painottuvat toki hiukan eri asioihin), tykätään rempata ja rakentaa (ja suunnitella yhdessä niitä projekteja).
Molemmat tykätään lukea, ja joskun jopa samoja kirjoja, vaikka useimmiten mies lukee toimintadekkareita ja minä fiktiohistoriaa.
Tykätään ulkoliikunnasta, mies pyöräilee ja minä rullaluistelen, ja yhdessä kävellään.
Meillä oli yhteinen nuoruus, yhdessä ollaan kasvettu aikuiseksi (yhdessä 20v.vaikka olen vasta 34v.), yhteinen elämä, pankkitili, talo, asuntolaina, rakkaat lapset, musiikkimaku.
tuli minullakin heti mieleen : )
Mutta onhan meillä yhteinen sänkykin ; )
Kyllä me jostakin samanlaisista asioista tykätään,
kuten syömisestä ja matkustamisesta.
Mun intohimo on musisointi, mutta valit. mieheni ei siitä niin perusta.
Arvomaailma on samanlainen ja luulen, että se on perustavaa laatua oleva yhteinen juttu.
Näillä mennään.
Eivaan, rakkaus hyvään ruokaan, kiinnostus elokuviin, molemmat viihdytään kotona, tykätään remontoida taloaa yhdessä ja sisustaa, raksata tuolla omassa pihassa kaikenlaista, ollaan myös molemmat autofaneja ja joka kevät autokuumeen iskiessä mehustellaan autojuttuja kahdestaan, meillä on samanlaien huumorintaju ja saadaan ihan hysteerisiä nauruhepuleita melkein joka päivä..niin ja ollaan kovia arvostelemaan muita ihmisiä, hirnutaan niiden seläntakana ja arvostellaan ulkonäköä..mutta tätähän ei sais tunnustaa.
melko samanlainen huumorintaju, ainankin useimmiten.
tykätään samanlaisista ruoista ja katsoa hyviä sarjoja tv:stä.
- Yhteinen talous (talo, metsää jne)
- Yhteiset lapset
- Yhteinen koti
- Samanlaiset arvot
- Ollaan toistemme parhaita kavereita
- Jaetaan toistemme kanssa myös työasiat jos ne jostain syystä mitityttää
- jne
Oikeastaan helpompi sanoa mikä meillä ei ole yhteistä ja se on työ (tosin siitäkin jutellaan välillä kotona kuitenkin) ja osin harrastukset (tosin niistäkin jutellaan jonkin verran yhdessä ja mies esim. kääntää minulle kasvimaani jne) ja osa harrastuksista yhteisiä.
Kavereistakin on tullut usein molempien kavereita tai käydään perheittäin kyläilemässä.
- Yhdessä 10 v. ja muutama vuosi sitten oltiin pienten lasten ja monen muun kuormittavan asian kanssa niin poikki että tuntui että ei ollut paljon yhteistä. Mutta kun muut stressit helpotti löytyi taas yhteiset jututkin
mutta ei ole vielä lapsia eikä asuntolainaa.
Yhteinen kiinnostus mökkeilyyn, askarteluihin ja näpertelyyn, molemmat tykkäämme olla paljon kotona rauhassa.
Toisaalta, teemme paljon asioita yksinkin.
Jos siis ajattelee jotain yhteisiä harrastuksia tai kiinnostuksenkohteita. Elokuvia nyt tykätään molemmat kattoa ja yleensä maku on samanlainen, kuten myös musiikissa. Mutta on meillä perhe ja lapset ja vaikka matkustelu. Kyllä meillä juttuakin löytyy. En jaksa huolestua.
Olemma molemmat ateisteja, samanlaiset arvot ja maailmankuva. Samanlainen huumorintaju. Emme kumpikaan ole pinnallisia, emmekä nipota turhasta. Yhteinen lapsi.
meiltä. Yhteinen perhe ja lapset, keskinäinen lämpö ja rakkaus, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia, lasten harrastuksien tukeminen yhdessä, yhdessäolo vapaa-ajalla, jutustelu keskenämme, seksi, yhteinen asuntolaina ja raha-asiat, yhteiset lomata ja lomamatkat
- asunto
- lapsi tulossa
- osittain samankaltainen arvomaailma: kumpikin arvostaa esim. koulutusta ja älykkyyttä, mutta miehen moraalikäsitys taas eroaa omastani täysin
Öö... Ei kai meilläkään mitään oikeasti varsinaisesti yhteistä ole. Samanlaisia seksifantasioita meillä on :D kai sitä harvan kanssa edes on mitään yhteistä, ellei ole jotain samoja harrastuksia tms.
perhe, ajatusmaailma, rakkaus, tulevaisuus, ystävät, koti. Nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen. Aika abstrakteja asioita kyllä. On meillä toki paljon erilaisuuttakin...
Me ollaan yhdessä ruvettu tähän ja katotaan tää loppuun asti. Harrastukset, musiikkimaku ja muut sellaset on ihan erilaiset, mutta elämä on yhteinen.
Meillä vain on yksinkertaisesti juttuja, joita kukaan muu ei tajua.
Yhteiset kokemukset, arvomaailma ja tietenkin ne lapset.