Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyperstimulaatio-oireet läpikäyneitä paikalla?

Vierailija
21.04.2012 |

Mulla on nyt oireet päällä viidettä päivää ja pahenee koko ajan. Millä kriteereillä joutuu osastohoitoon? Mietin vaan, että pakkaanko kassin sen mukaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin hyperstimulaation takia sairaalaan noin kuukausi sitten. Hakeuduin hoitoon pahoinvoinnin ja vatsaturvotuksen vuoksi (oli vaikea liikkua ja hengittää turvotuksen takia, nahka oli ihan pinkeänä). Sairaalassa ottivat verikokeet, joista selvisi paha kuivuma ja epätasapaino. Samantien tiputukseen ja siellä vierähti viikko. 2 kertaa imettiin litrakaupalla nestettä vatsasta. Sen jälkeen pari viikkoa lepoa kotona.

Minulla alkoi myös raskaus tuosta. Meillä on vuosien yritys ja hoitohistoria takana ja tämä oli eka plussa ikinä. Alkio voi kyllä aika huonosti, on pieni viikkoihin nähden ja syke on heikko:( Joten pelkään pahinta. Hyperikään ei ole vielä korjaantunut, olen kuitenkin ihan työkykyinen jo.

Kannattaa hakeutua hoitoon, jos vähänkään epäilee hyperiä.

Vierailija
2/2 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut hyperin kuriin juomalla paljon. Ensin kahviä ja sitten saman verran vettä päässe. Kun käy vessassa niin hormonit katoavat pillkuhiljaa verestä ja juominen ehkäisee nestehukkaa. Olo on jo aika hyvä kun juo noin litran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi