Montako raskaustestiä olet ostanut elämäsi aikana? Arvio?
Kommentit (48)
halutaan tietää että kiinnityikö se alkio edes hetkeksi vai ei.
t. 7 tuhatta
itsellä on lapsettomuus tausta ja kun vihdoin ja viimein se plussa tuli niin eihän sitten voinnut uskoa kuin ehkä 6 testin jälkeen.
Ja jokaisen alkion siirron jälkeen teen myös testin. Tai käyn verikokeissa.
Onhan se varmasti outoa jos raskautuminen on helppoa, eikä siihen liity pelkoja ym.
t. 7 tuhatta
Yksi lapsi. Mitä nämä sadan testin ostajat oikein ajattelevat? Testaatteko te jo ennen kuin menkat ovat edes myöhässä? Mikä järki?
nyt joku
jokaisen siirron jälkeen testin? Miksei voi odotella hetkeä? Ei se testi sua kuitenkaan raskaaksi tee. Outo ajattelutapa.
En tiennyt. Siinä tapauksessa tietysti ymmärrettävää. Muuten en kyllä edelleenkään käsitä kymmenien testien tekemistä.
1x pelkäsin että saatan olla raskaana exälle.
1x "tiesin" olevani raskaana aviomiehelleni ja niin olinkin. :)
1 lapsi on mieheni kanssa.
1x pelkäsin että saatan olla raskaana exälle.
1x "tiesin" olevani raskaana aviomiehelleni ja niin olinkin. :)
1 lapsi on mieheni kanssa.
varmaan 30kpl.
Huvittavinta on, että olen tullut 4 kertaa ekalla yrityskierrolla raskaaksi ja kerran vahingossa. Silti testejä on tullu tehtyä aika paljon. Noina raskautumis kuukausinakin hätäsenä tyttönä tein testejä jo monta ennen plussatestiä.
Yksi lapsi. Mitä nämä sadan testin ostajat oikein ajattelevat? Testaatteko te jo ennen kuin menkat ovat edes myöhässä? Mikä järki?
nyt joku
Olen ostanut parikymmentä testiä siitä syystä, että kiertoni on 29-34 päivää, enkä missään nimessä halua tulla raskaaksi vielä. Jos vuoto ei ala 30. kiertopäivän tienoolla, enkä jostain syystä tunne mitään PMS-oireita, teen testin saman tien. En halua "yllätysvauvaa", joten en jätä testin tekemistä viime tinkaan. Mielestäni erittäin järkevää ja vastuullista toimintaa omassa tilanteessani.
En itse ymmärrä naisia, jotka eivät ole kertaakaan ostaneet raskaustestiä. Eikö heitä kiinnosta raskaana olemisensa tai olemattomuutensa? Tältäkin palstalta saa tasaisin väliajoin lukea, kuinka kuukautiset ovat tulleet pari kolme kertaa ennen raskauden huomaamista. Ainoa varma keino tietää missä mennään on siis raskaustesti.
3 ekaa toivottuja negoja
2 viimeistä toivottuja plussia