Montako raskaustestiä olet ostanut elämäsi aikana? Arvio?
Kommentit (48)
Yksi lapsi. Mitä nämä sadan testin ostajat oikein ajattelevat? Testaatteko te jo ennen kuin menkat ovat edes myöhässä? Mikä järki?
Kaksi nuoruudessa ja kaksi oikeasta raskaudesta.
2 kertaa varan vuoksi, eli en uskonut olevani raskaana, mutta kuukautiset olivat myöhässä, yhden kerran "tositarkoituksella" ja silloin olin raskaana.
Yksi lapsi. Mitä nämä sadan testin ostajat oikein ajattelevat? Testaatteko te jo ennen kuin menkat ovat edes myöhässä? Mikä järki?
nyt joku
Mulla on kierto 19-39 päivää ja raskauksia on todella toivottu ja odotettu. En ole aina jaksanut odottaa tuota kp 40 että olenko nyt tässä kierrossa vihdoin raskaana vai en.
11 epäonnistunutta raskautta
4 lasta
= n. 3 testiä per raskaus
=50
kestää menkat usein vain päivän ja vain hetken eli voisin olla raskaana eli siksi testailen vähän väliä. yritän siis tulla raskaaksi.
itsellä on lapsettomuus tausta ja kun vihdoin ja viimein se plussa tuli niin eihän sitten voinnut uskoa kuin ehkä 6 testin jälkeen.
Ja jokaisen alkion siirron jälkeen teen myös testin. Tai käyn verikokeissa.
Onhan se varmasti outoa jos raskautuminen on helppoa, eikä siihen liity pelkoja ym.
t. 7 tuhatta
nyt joku
Sinkkuna olen tehnyt testin ehkä 6 kertaa raskauden pelossa ja loput sitten lastenteon yhteydessä. Kaksi lasta.
itsellä on lapsettomuus tausta ja kun vihdoin ja viimein se plussa tuli niin eihän sitten voinnut uskoa kuin ehkä 6 testin jälkeen.
Onhan se varmasti outoa jos raskautuminen on helppoa, eikä siihen liity pelkoja ym.
t. 7 tuhatta
nyt joku
jokaisen siirron jälkeen testin? Miksei voi odotella hetkeä? Ei se testi sua kuitenkaan raskaaksi tee. Outo ajattelutapa.
ja 2 lasta. Kun jätettiin ehkäisy pois, ostin varuiksi kaksi testiä, mutta ei niitä sitten tarvittukaan niin montaa. Viimeisen testasin huvin vuoksi kun oli menossa vanhaksi.
Jos lapsettomuudesta olisin kärsinyt, olisi testejä varmasti tullut tehtyä paljon enemmän.
kyseessä lapsettoman ajattelutapa, eikä helposti raskautuvan ajattelutapa. Mielestäni sinulla on outo ajattelutapa kun kyselet täällä tuollaisia
okaisen siirron jälkeen testin? Miksei voi odotella hetkeä? Ei se testi sua kuitenkaan raskaaksi tee. Outo ajattelutapa.
halutaan tietää että kiinnityikö se alkio edes hetkeksi vai ei.
t. 7 tuhatta
t. 7 tuhatta
nyt joku
jokaisen siirron jälkeen testin? Miksei voi odotella hetkeä? Ei se testi sua kuitenkaan raskaaksi tee. Outo ajattelutapa.
varksi lapsi ja toinen tulossa. Pitkä yritys ja tikuttelin aina jo ennen menkkoja. Oli järkeä tai ei, kyllä sitä hölmempääkin ihmiset tekee. :D Maksaa alle euron kappale jos tietää mistä ostaa.
varksi lapsi ja toinen tulossa. Pitkä yritys ja tikuttelin aina jo ennen menkkoja. Oli järkeä tai ei, kyllä sitä hölmempääkin ihmiset tekee. :D Maksaa alle euron kappale jos tietää mistä ostaa.
Mitä ihmettä kirjoitin....eli sata-pari sataa olen ainakin tehnyt
Yhtään en tosin ole itse ostanut vaan mies.