hoiteleeko tämä mies muitakin naisia?
olen tavannut jokin aika sitten miehen ja muutamia kertoja tavanneet.aina mies ei kuitenkaan vastaa viesteihini,eikä puheluihini.mies on kuitenkin ilmaissut halunsa nähdä minua vielä ja jopa itse puhunut yhteisestä tulevaisuudesta.yhteisiä vappusuunnitelmiakin meillä oli.
Kommentit (72)
mutta jotenkin oletin miehen puheista, että se olisi hänellä tähtäimessä kanssani. ap
Yhteinen sopimus yhdessäolosta (ääneen, ei vain ajatuksina), sormus vai yhteenmuutto? Vai "tapailetteko" vain?
Se voi olla ihan vain oikutteleva, hankala ja itsepäinen äijä, joka vetää herneet nenään, kun hänen puheluunsa ei vastata. Sähän sen paremmin tunnet?
Ei aikuiset miehet tuolla tavalla vedä herneitä nenään.
Yhteinen sopimus yhdessäolosta (ääneen, ei vain ajatuksina), sormus vai yhteenmuutto? Vai "tapailetteko" vain?
tulevaisuutta katsotaan yhdessä. Ennen parisuhdetta on tapailua, ja tässä vaiheessa mielestäni olemme. ap
Se voi olla ihan vain oikutteleva, hankala ja itsepäinen äijä, joka vetää herneet nenään, kun hänen puheluunsa ei vastata. Sähän sen paremmin tunnet?
Ei aikuiset miehet tuolla tavalla vedä herneitä nenään.
Monet on vanhemmiten oikukkaita.
jos pitää ihmetellä, niin yleensä aihettakin on. Jatkamisella ja odottelulla tuhlaat vain omaa aikaasi.
on syytä olettaa, että hoitelee. Yksinäinen mies joka kaipaisi yhteyttä sinuun, arvostaisi sinua ja haluaisi kommunikoida kanssasi vastaisi ehdottomasti tai soittaisi takaisin.
Kaikki "möksähdykset", viivästykset yhteydenotoissa ovat valitettavasti todella huono merkki.
Nyt olen taas ihan ihmeissäni. Tänään mies laittoi viestiä, että miksen ole pitänyt yhteyttä. Laitoin, että et vastanut puheluihin kun soitin. mies väitti olleensa töissä... Uskoako vai ei?
Uskoako vai ei?
Viestitä, että se tekee ihan liikaa "töitä" sun makuusi. Soommoro ja hellurei.
ja kun soitan,ei vastaakkaan. Ap
Muistuttaa mun entistä miesystävää... Se esim. ilmoitti tulevansa tiettynä iltana, ei tullut. Sitten kun soitin, eipä vastannut koko iltana. Sitten kerran taas kun tämä toistui, menin sinne alueelle missä asui. Ja kappas vaan-käveli naisen kanssa baaria kohti! Käytti verukkeena myös sitä että hän on yhden mieskaverinsa kanssa.
ei asunut.
En minäkään vastaa joka kerta jokaiseen puheluun tai heti viesteihin. En elä puhelin kädessä vaan voi mennä vaikka koko päivä, että puhelin on äänettömällä jossain enkä tarkista puheluita.
miksei vastaa ? onko kertonut missä asuu ja missä olette nähneet toisenne tavatessa?
Kuulostaa vähän siltä kuin salailisi jotain tai sitten vaan haluaa edetä varoen. Kysy mieheltä.
ollut siellä yötäkin.en kyllä ole udellut,miksei ole vastanut.ap
Ei mun mielestä ole mitään väliä, onko sillä muita naisia vai ei. Selvästikään sitä ei kiinnosta tarpeeksi jatkaa tutustumista sun kanssa. Vai haluaisitko muka tuollaisen äijän, joka ei vastaa viesteihin eikä puheluihin? Huonokäytöksinen urpo, ei mitenkään tavoittelemisen arvoinen.
Jotkut naiset on tosi outoja, kun tuollaiset välinpitämättömät ja hankalat äijät kiehtoo mieltä ja normaalit, hyvät miehet puolestaan ei kelpaa. Sitten itketään katkerana, että kaikki miehet on pettäviä sikoja eikä uskota, kun hyvän miehen "kelpuuttaneet" väittää päinvastaista. Sitä saa mitä tilaa.
ja kun soitan,ei vastaakkaan. Ap
Muistuttaa mun entistä miesystävää... Se esim. ilmoitti tulevansa tiettynä iltana, ei tullut. Sitten kun soitin, eipä vastannut koko iltana. Sitten kerran taas kun tämä toistui, menin sinne alueelle missä asui. Ja kappas vaan-käveli naisen kanssa baaria kohti! Käytti verukkeena myös sitä että hän on yhden mieskaverinsa kanssa.
ei asunut.
mies itse saattaa laittaa viestiä ja kysyä kuulumisia,ja ihmetellä,kun minusta ei kuulu. Ap
olen tavannut jokin aika sitten miehen ja muutamia kertoja tavanneet.aina mies ei kuitenkaan vastaa viesteihini,eikä puheluihini.mies on kuitenkin ilmaissut halunsa nähdä minua vielä ja jopa itse puhunut yhteisestä tulevaisuudesta.yhteisiä vappusuunnitelmiakin meillä oli.
kun niitä tulee useampi päivässä. En tykkää tarketujista.
Nää on hyvin yksinkertaisia juttuja, ihan niinkuin miehetkin: jos se vaikuttaa hämärältä, se on sitä.
Joo, hämärämiehiä on nykyään joka kulmalla vaanimassa.
mies itse sanoi,että voisin soitella useammin.ja kun soitan,ei vastaa,eikä aina viesteihinkään. Ap
mahdollisuus pettää. Asumme eri paikkakunnilla ja hänen asunnollaan ei näy jälkiä minusta. Sama on minunkin puolellani, tilaisuus olisi, mutta tahtoa ei.