Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hoiteleeko tämä mies muitakin naisia?

Vierailija
21.04.2012 |

olen tavannut jokin aika sitten miehen ja muutamia kertoja tavanneet.aina mies ei kuitenkaan vastaa viesteihini,eikä puheluihini.mies on kuitenkin ilmaissut halunsa nähdä minua vielä ja jopa itse puhunut yhteisestä tulevaisuudesta.yhteisiä vappusuunnitelmiakin meillä oli.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni perusteella suosittelen vaihtoehtoa B.

-23

Vierailija
22/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta, kun olet viettänyt koko vuoden juhlapyhät hänen kanssaan voit uskoa, että olet ainoa nainen.

Mies saattaa hyvin haluta viettää vappua railakkaasti esim. kavereita nähden ja saada vielä varmuudella naisenkin. Oma tyttöystävä saattaa olla itse jossain matkoilla, vaikka ihan työmatkalla ja siksi mies on vapaalla tuolloin, tai sitten voi tosiaan olla vaimo ja lapsiakin, jotka menevät vaikkapa mummolaan vapuksi.

Että oudolta kuulostaa jos vapaa mies ei soita takaisin ellei pääse vastaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katotaan kuinka moni miehen tunnistaa seuralaisekseen.

Vierailija
24/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläkään ei ole mitään kuulunut. Kohta viikko mennyt viime yhteydenotosta. ap

Vierailija
25/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko kysyn suoraan tai en vain ota yhteyttä ja katson mitä tapahtuu. Kumpaa suosittelette? ap

Jos et ota yhteyttä, hän kiinnostuu entistä enemmän, sillä narsistit rakastavat pelejä.

Vierailija
26/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko kysyn suoraan tai en vain ota yhteyttä ja katson mitä tapahtuu. Kumpaa suosittelette? ap

Jos et ota yhteyttä, hän kiinnostuu entistä enemmän, sillä narsistit rakastavat pelejä.

Vierailija
27/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten saisin tietoon,onko olemassa esim.muualla asuva tyttöystävä? Ap

Mulla ei ole mitään ns. naisten tavaroita näkyvillä, esim. vessassa tai kylppärissä. Kaikki on lipaston laatikoissa.

Muualla asuvaa tyttökaveria ei kyllä saa selville oikein millään. Hyvä sääntö on: Jos mies haluaa olla kanssasi vapun/juhannuksen/uudenvuoden, olet no. 1. Jos ei, olet vain varapano.

Vappu/juhannus/uusivuosi on juuri niitä mitäänsanomattomia juhlia, ei perhejuhlia kuten joulu, mutta sellaisia että monilla on töistä vapaata. Siispä loistava tekosyy sävellellä kotona että "voi voi, nyt mä en teidän kanssa ehdi mökille kun pitää sit kuitenkin saada se projekti valmiiks ens viikkoon mennessä..."

Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
28/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nyt hyvä ihminen. Mitä haittaa siitä voi olla? Voi olla, ettei asia selviä tai sitten selviää joko sillä mitä vastaa tai sillä miten vastaa. Mutta et sillä häviäkään mitään. Josset sitten ala jääräpäisesti tivaamaan vastausta jos annettu vastaus ei miellytä.

Vierailija
29/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tämän ikäiset (ollan 40v kumpikin) osaisi jo harrastaa parisuhteita ilman pohtimisia, mutta ilmeisesti ei asia niin olekkaan.

Vierailija
30/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei aina vastaa viesteihin ja puheluihin. Ja tämä on siis hänen (hyvinkin ärsyttävä) tapansa, ei vaan pidä puhelinta lähellä ja unohtaa helposti vastata viesteihin. On tehnyt tätä alusta asti ja pitäisi varmaan sanoa vähän suoremmin että ärsyttää mua ja voisi koittaa muuttaa tapojaan. Itsekin olen ollut nuorempana samanlainen, mutta opin onneksi tästä tavasta pois.

Muuten on kuitenkin on erittäin rakastava poikaystävä eikä varmasti pyörittele muita naisia mun selän takana. Jotkut miehet vaan on tommosia eikä se välttämättä tarkoita mitään, mutta kannattaa tietysti pitää silmät ja korvat auki aluksi.

Vierailija
31/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mikään viittaa siihen, että olisi muita naisia. Se ei tosin vaikuta kovin innokkaalta sun suhteesi, jos ei vastaa tekstareihin tai soita takaisin. Älä rakenna vappusuunnitelmiasi sen miehen varaan, todennäköisesti se ei vietä sitä sun kanssasi. Ja jos siitä ei ole viikkoon mitään kuulunut, niin kuuluukohan enää? Ei välttämättä. Näitte muutaman kerran, ei ollut edes seksiä, mies ei innostunut, ei siinä ole kukaan tehnyt mitään väärää ketään kohtaan. Iske vappuna uusi heila.

Vierailija
32/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan olisi kovastikin kiinnostunut. Ja kun olemme yhdessä, saa myös sen kuvan, että haluaisin yhteisen tulevisuuden. Mutta tämä käytös kun emme ole yhdessä, hämää.

Vierailija
33/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun soitan,ei vastaakkaan. Ap

Muistuttaa mun entistä miesystävää...

Se esim. ilmoitti tulevansa tiettynä iltana,

ei tullut.

Sitten kun soitin, eipä vastannut koko iltana.

Sitten kerran taas kun tämä toistui,

menin sinne alueelle missä asui.

Ja kappas vaan-käveli naisen kanssa baaria kohti!

Käytti verukkeena myös sitä että hän on yhden

mieskaverinsa kanssa.

Vierailija
34/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun soitan,ei vastaakkaan. Ap

Muistuttaa mun entistä miesystävää... Se esim. ilmoitti tulevansa tiettynä iltana, ei tullut. Sitten kun soitin, eipä vastannut koko iltana. Sitten kerran taas kun tämä toistui, menin sinne alueelle missä asui. Ja kappas vaan-käveli naisen kanssa baaria kohti! Käytti verukkeena myös sitä että hän on yhden mieskaverinsa kanssa.

Vierailija
35/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on eri kaupungissa. Jos mies tulisikin yksin vastaan, mitä selittäisin, miksi siellä olisin?

Vierailija
36/72 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla mies soitti, kun olin juuri ennyt iltavuoroon. En voi aina töissä vastata puhelimeen. Soitin takaisin, kun pystyin ja mies ei vastannut. Laitoin illalla vielä viestiä, että miksi et vastaa. Ei vastannut viestiinkään... Ap

Vierailija
37/72 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla ihan vain oikutteleva, hankala ja itsepäinen äijä, joka vetää herneet nenään, kun hänen puheluunsa ei vastata. Sähän sen paremmin tunnet?

Vierailija
38/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus tuollainen tuttavuus, ikää 30+. Nähtiin muutaman kerran ja oli aina tosi kivaa ja suunnitelmissa lähteä sinne ja tänne, kaikki oli ihan normaalisti. Sitten äijä yhtäkkiä jänisti ja katosi. Se ei soitellut enää ja facebookista sain vakoiltua sen verran, että sen ajanviete oli lähinnä riekkua kännissä yksi tai kavereidensa kanssa, joten uuttakaan naista se tuskin oli löytänyt. Ihmettelin kovasti, mutta tuli ainakin selväksi, että ei sitä kiinnostanut sittenkään. Aina ei siis kyse ole toisesta naisesta, vaikka lopputuloksen kannaltahan se on ihan sama.

Ota ap rennosti. Siitä kuuluu vielä, jos on kuuluakseen ja sitä ennen yritä unohtaa koko kaveri. Vietä hauska vappu! Ehkä löydät jonkun muun. :)

Vierailija
39/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo kun on ikäänkuin "vaikea", laittaa se minua kiinnostamaan vain yhä enemmän.

Vierailija
40/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi miehen pitäisi viettää vappu kanssasi tai esitellä sinut kavereilleen?

Jos olisitte jo suhteessa niin eri asia.