hoiteleeko tämä mies muitakin naisia?
olen tavannut jokin aika sitten miehen ja muutamia kertoja tavanneet.aina mies ei kuitenkaan vastaa viesteihini,eikä puheluihini.mies on kuitenkin ilmaissut halunsa nähdä minua vielä ja jopa itse puhunut yhteisestä tulevaisuudesta.yhteisiä vappusuunnitelmiakin meillä oli.
Kommentit (72)
jos se vaikuttaa hämärältä, se on sitä.
tapaus..
Mies alussa käyttäytyi noin.. Lopulta salapoliisina olo tuotti tulosta ja selkis, että ukolla avokki ja pieni 1vee lapsi.
mutta miten saisin tietoon,onko olemassa esim.muualla asuva tyttöystävä? Ap
mutta miten saisin tietoon,onko olemassa esim.muualla asuva tyttöystävä? Ap
Mulla ei ole mitään ns. naisten tavaroita näkyvillä, esim. vessassa tai kylppärissä. Kaikki on lipaston laatikoissa.
Muualla asuvaa tyttökaveria ei kyllä saa selville oikein millään. Hyvä sääntö on: Jos mies haluaa olla kanssasi vapun/juhannuksen/uudenvuoden, olet no. 1. Jos ei, olet vain varapano.
vai tarkkailenko vaan käytöstä?en usko että luonaan asuu ketään.aika uskaliasta olisi minua sinne silloin viedä. Ap
piilotin aina extrahammasharjan, kuvat pois esiltä, miehen vaatekaappiin omia vaatteita jne..
Eikä toinen mies tajunnu mitään, ja mieheni pysyi poissa.
Voivat silti haluta naisen, vaikeivat niin koko ajan olisi puhelimen kimpussa. Niillä voi olla menoa kavereiden kanssa, töitä, nukkua, puhelin äänettömällä/taskussa.
piilotin aina extrahammasharjan, kuvat pois esiltä, miehen vaatekaappiin omia vaatteita jne.. Eikä toinen mies tajunnu mitään, ja mieheni pysyi poissa.
Tehän vain tapailette, ette seurustele. Eli mies on sinkku ja eikä tiliverlvollinen.
sanoa, että katselen tässä samall muitaki vaihtoehtoja.
ohis
ap täällä hämillään.