Paljon iltaa tekevät työssäkävijät!!!
Tämä kysymys on erityisesti niille jotka pääsääntöisesti tekevät iltavuoroa n.klo 13-21 välillä. Mitä te puuhaatte muuta työn lisäksi?Miten ehditte lapsianne näkemään ja harrastamaan? Entäs vapailla,onko niille päiville puuhaa? Onko usein vapaita?
Olen siis itse iltavuorolainen,en omasta tahdostani.Olen pyytänyt aamuvuoroja mutta parin viikon välein saan max. yhden aamuvuoron. Vapaita on n.1-2 pv viikossa,todella harvoin edes putkeen vapaat, yksi päivä siellä ja toinen täällä. Nyt mulla on 10pv työputki päällä,huh.
En ehdi tekemään mitään kun olen iltavuorossa. Nukun normaalisti 08 saakka,vien lapset ja tulen kotio valmistautumaan töihin lähtöön. Saatan laittaa pesukoneen päälle ja tiskarin pyörimään. En harrasta mitään vaikka tahtoisinkin. En pääse ikinä lemppari jumppaani koska se alkaa klo 17:00.En voi ostaa kuukausikorttia koska tuntuisi hölmöltä maksaa täyttää maksua jos kerran viikossa jumppaan sattuisinkin pääsemään. Salilla kävijä en ikinä ole ollut, tykkään ohjatuista.
Lapsia näen n. puolisen tuntia iltaisin ja se harmittaa mua todella paljon, tahtoisin olla enemmän läsnä.
Kertokaa pliis teidän arjesta ja elämästänne?! Näettekö miten ja milloin ystäviänne? Sanomattakin on selvää että liian harvoin näen omia kavereitani. Jos ja kun minulla on vapaata niin sitten hoidan kämpän kuntoon ja haluan olla rauhassa lasten kanssa,ilman härdelliä.