Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakkarainen ensimmäinen poliitiiko joka uskaltaa puolustaa ihmisoikeuksia

Vierailija
20.04.2012 |

-Heittäkööt minut vaikka linnaan, jos siinä väärin teen. Minä en avuttoman 15-vuotiaan tytön raiskaajia suojele.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/hakkarainen-raiskauksesta-tuomittujen…

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asiakirja oli salainen 60 vuodeksi...

Vierailija
2/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan poljetaan niitä ja annetaan valta lynkkausporukoille. Tämä on äärimmäisen surullista. Ei päivää etteikö persut vetäisi meidän oikeusvaltiota lokaan ja kohti juurikin niitä pelottavia muslimimaita, joissa ei noudateta yhteisiä sovittuja pelisääntöjä, vaan lakia sovelletaan omasta päästä turuilla ja toreilla. On totaalisen absurdia, ettei persut tajua mitä ovat tekemässä. Mä uskon että se on projektiota. Mamuja pelätään ja vihataan juuri siksi, että ollaan itse just samanlaisia wannabe-talebaneja kuin kuvitellaan mamujen olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ovat vaan hiljaa ja hymisevät, kun eivät uskalla sanaa sanoa kun on kuitenkin mamuista kysymys..

Hyvä Persut! Kiitos Hakkarainen!

Vierailija
4/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ovat vaan hiljaa ja hymisevät, kun eivät uskalla sanaa sanoa kun on kuitenkin mamuista kysymys..

Vierailija
5/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poliitikko joka vähät välittää että asiakirja oli salainen 60 vuodeksi...

salainen muutakuin uhrin ja todistajien nimien osalta!! Eikö mene jo perille saatana!!!

Vierailija
6/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyse 15- vuotiaasta tytöstä, jonka somalit raiskasivat tulemalla väkisin suuhun.

Tätä rikosta ollaan ihannoitu netissä nyt muutama päivä, ja näille jäpiköille on omat idols-sivustotkin.

Persujen Hakkarainen on ENSIMMÄINEN politikko, joka uskaltaa ottaa kantaa tähän äärimmäisen rumaan lapsen raiskaukseen..Muut vaan hymistelevät.

Vierailija
7/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyse 15- vuotiaasta tytöstä, jonka somalit raiskasivat tulemalla väkisin suuhun.

Tätä rikosta ollaan ihannoitu netissä nyt muutama päivä, ja näille jäpiköille on omat idols-sivustotkin.

Persujen Hakkarainen on ENSIMMÄINEN politikko, joka uskaltaa ottaa kantaa tähän äärimmäisen rumaan lapsen raiskaukseen..Muut vaan hymistelevät.

Monikulttuurisuus on katsos rikkaus. Jos tuo on tapana heidän kotimaassaan, niin tokihan meidän pitää sopeutua ja ymmärtää.

Hakkarainen on kamala rasistipersu.

t. RKP:läinen

Vierailija
8/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein lapsesta..

Vierailija
9/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee kyllä täydet pisteet!! Ainoa, joka tuosta koko poliittisesta paskasakista uskalsi tarttua tuohon ja puolustaa uhria, muut nuolee somaleiden persettä minkä ehtivät. Äänestäisin jatkossa ihan tämän takia jos olisi minun piirissäni, ei vaan ole!

Vierailija
10/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taputtelua päähän, että voi voi, oli varmaan rankka lapsuus?

Vierailija
11/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saa kuka vaan hakea käräjiltä. Lehdet vaan hyssyttää...

Vierailija
12/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen sinua Teuvo Hakkarainen. Meillä on vielä toivoa. Liityn joukkoihisi välittömästi.

Kukkahattuisuus ei saa voittaa ja mädättää tätä hienoa maata ja maanosaa, hienoa suomalaista ja eurooppalaista kulttuuria ja tapoja.

Mätämunat takaisin majoihinsa, jos ei täällä kelpaa ihmisiksi elää.

Vierailija
13/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi vähät välittää? Eihän se sitä ole alunperin jakoon nettiin laittanut.

Hakkarainen on saanut asiakirjan varmaan samasta osoitteesta kuin kaikki muutkin. Oli täälläkin eilen linkki asiakirjaan. Kovin montaa vaihtoehtoa asiakirjan alkuperäiseksi julkaisijaksi ei ole. Joko uhri tai tekijät. Motiivinsa kullakin... Onkohan tämä nyt sitten alku sille, että raiskauksistakin aletaan puhua?

Vierailija
14/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan poljetaan niitä ja annetaan valta lynkkausporukoille. Tämä on äärimmäisen surullista. Ei päivää etteikö persut vetäisi meidän oikeusvaltiota lokaan ja kohti juurikin niitä pelottavia muslimimaita, joissa ei noudateta yhteisiä sovittuja pelisääntöjä, vaan lakia sovelletaan omasta päästä turuilla ja toreilla. On totaalisen absurdia, ettei persut tajua mitä ovat tekemässä. Mä uskon että se on projektiota. Mamuja pelätään ja vihataan juuri siksi, että ollaan itse just samanlaisia wannabe-talebaneja kuin kuvitellaan mamujen olevan.

Vierailija
15/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Teuvon FB-sivuilta löytyy kaikkien muiden rikollisten paitsi moottoripyöräkerholaisten ja rasistisiin rikoksiin syyllistyneiden nimet henkilötunnuksineen.

Vierailija
17/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaiskaas tuota uutista

"Antti Jokista epäillään raiskauksesta"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012010515045586_uu.shtml

Kaiken lisäksi epäily osoittautui perättömäksi.

Vierailija
18/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vaan.. raiskaus on AINA kammmottava rikos, eikä sitä tule käyttää minään aseena muukalaisvihamielisyyteen (HUOM!! En sano että H. nyt niin tekee, kun en asiasta mitään tiedä, mutta valitettavan monet miehet niin tekee)

Vierailija
19/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin! Älä ikinä luovuta!!!

Vierailija
20/54 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Teuvon FB-sivuilta löytyy kaikkien muiden rikollisten paitsi moottoripyöräkerholaisten ja rasistisiin rikoksiin syyllistyneiden nimet henkilötunnuksineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä