EI JUMANKAUTA!! :O Naapurin ovi oli sepposen selällään ja kävin sit äsken kurkkaan
ja mitäs sieltä sitten löytyikään?
Keksi itse.
Haa haa! :D
Kommentit (16)
Sun ukkos jyystääs sit naapuria pakariin?
Kyllä täällä paljon porukkaa käy.
On varmaan jo yli 200 avauskertaa, kun saan tämän viestin lähetettyä.
ettette nyt ihan pety. Katson jos keksin jotain.
Mut ilmeisesti jäikin sinne. Hae se siel ja pidä kiirettä!
avannut tämän. No, silti aika paljon avaajia.. raflaava otsikko vetoaa aina :D
Ja joo, ei mulla oo nyt mitään muutakaan järkevää tekemistä. Eikä sillä että tääkään ois järkevää, mutta onpahan jotain tekemistä.
ap
No, huvinsa kullakin. Itse tykkään enemmän siitä kun saan aikaiseksi monen sivun ketjun. Jotain narsismia sekin varmaan.
No, huvinsa kullakin. Itse tykkään enemmän siitä kun saan aikaiseksi monen sivun ketjun. Jotain narsismia sekin varmaan.
Joo no mäkin oon saanut kyl muutamalla provollani monen sivun ketjun. Olisin mä nytkin jonkun hyvän provon tekaissut, muttei tullut mitään tarpeeks hyvää ideaa mieleen. Surkeita en viitsi kirjotella.
Ja oon mä saanut pitkän ketjun ihan oikeastakin asiasta aikaiseksi, sellainen jota nostetaan tänne aika ajoin vieläkin.
ap
kyllä täällä tosiaan kävijöitä riittää.
Ja joo, en enää laita näitä lukuja ylös. Ellei tuu yli tuhatta, sit on pakko tulla ihmettelemään ;)
Kuinka tylsää voi jollain olla ja kuinka huokionhakuinen voi ihminen olla...
Kuinka tylsää voi jollain olla ja kuinka huokionhakuinen voi ihminen olla...
av-palstalla kummoisenakaan huomionhakuisuutena. Hei täällähän kirjotellaan NIMETTÖMÄNÄ, haloo :D
Ap:n kannattaisi ryhtyä toimittajaksi. Olisit nettiuutispäällikön suosikki!
kysyvät voitko tuoda postin ovelta keittiön pöydälle. Tarjoavat kahvit ja tupakkaa.
Sitten olette ystävyksiä ja parhaita naapureita ikinä.
Tuo määrä klikkauksia on mun tekemiä. Pitää tätäkin softaa johonkin testata. ;)
:D