Vaimoni lopetti meikkaamisen - näyttää rumalta
Heti avioliittoon astuttuamme vaimo lopetti meikkaamisen ja kulkee kotona musta-harmaa raidallinen kulahtanut yömekko päällään. Muistuttaa vankikarkuria. Tämä on epäseksikkyyden kiteytymä yhdessä ihmisessä. Mikä neuvoksi?
Sama kun ostaisin auton jossa vuotaisi öljyt muutaman ajokerran jälkeen - haluaisin rahat takaisin.
Kommentit (32)
tähän ei lankeaisi naurismaan erkkikään...
hienovaraisesti vihjailla, että hän on lumoavan kaunis kun korostaa parhaita puoliaan kevyellä meikillä. Totesi vaan että turha sitä on pynttäytyä kun kala on jo koukussa.
muka vikahan oli itsessäsi, kun menit halpaan. Jokainen, jolla on yhtään silmää erottaa, mikä on meikkiä ja mikä todellisuutta.
Vie se vaikka teatteriin, niin se laittautuu nätiksi. Kukapa sitä kotona perheen kesken jaksaa pyntätä...
mun ainakin täytyy sanoa, et en helvetissä ala kotona meikkaamaan, jos olen päivän kotona. Se on sitte yks lysti näytänkö rumalta vai miltä. Ulos kun lähden, niin meikkaan, mutta kyllä mun mielestäni neljän seinän sisällä saa näyttää siltä miltä näyttää.
Tuo kertoo vain sen, ettet rakasta vaimoasi sellaisena kuin hän on. Melkein sun kannattais erota. Kunnioitus vaimoasi kohtaan puuttuu kokonaan. Tuskin itsekkään olet mikään komeuden huippu.
Tyypillinen mies.
Niin voisi ainakin vähän katsoa mitä päälleen panee. Joku kaunis oloasu olisi hieman mukavampaa katseltavaa kuin hänen kirpputorilta ostamansa linnakundin paita.
Minun mieheni haukkuu meikkaavat naiset sirkuspelleiksi ja ihailee luonnollista, turmelematonta kauneuttani.
Niin voisi ainakin vähän katsoa mitä päälleen panee. Joku kaunis oloasu olisi hieman mukavampaa katseltavaa kuin hänen kirpputorilta ostamansa linnakundin paita.
Ja vie tosiaan jonnekin, että on pakko laittautua, ja kehu sitten hienovaraisesti, ettei tajua!
sellaisen joka näyttää hyvältä vaikka säkissä
, ja mielestäni mukavuus ja väljyys on kotiasuissa tärkeintä. Olen kehottanut miestänkin pukeutumaan mukavasti college-housuihin tai olemaan boxereissa tai peräti alasti, mutta ei. Samat farkut päällä kulkee aamusta iltaan, näyttää hiostavalta ja jäykältä.
olemassa tyylikkäämpikin kotiasu, mutta hiihtää mieluummin vankikarkurimekossaan.
Ostin hänelle joululahjaksi seksikkään yöasun, ja sitä on pitänyt päällään tasan kaksi kertaa.
olemassa tyylikkäämpikin kotiasu, mutta hiihtää mieluummin vankikarkurimekossaan.
Ostin hänelle joululahjaksi seksikkään yöasun, ja sitä on pitänyt päällään tasan kaksi kertaa.
Mutta kun et tajua, ehkä tää kaikki onkin sulle ihan oikein, kärsi!
Sekoitat puutteessasi jo seksin ja nätin...KYYNEL!
vaimollesi, että voitko pitää sinun antamaa lahjaasi päällä? Sanoisit, että olisit iloinen kun lahja kelpaisi ja kehuisit vaimoasi.
Kotona menee mukavuus ulkonäön ohi.
vaimollesi, että voitko pitää sinun antamaa lahjaasi päällä? Sanoisit, että olisit iloinen kun lahja kelpaisi ja kehuisit vaimoasi.
Kaunis kiitos ideasta. Kokeilen heti illemmalla tätä metodia.
Kaunis kiitos ideasta. Kokeilen heti illemmalla tätä metodia.
vois olla mun mies, kun tietää että täällä roikun. Ei kyl olla naimisissa, mutta voisi uskoa, että yrittäiskin tällaisen "jonkun muuun miehen suulla" avulla vihjailla mulle.
Sori kultsi, en tod aio meikata kotona. No way. :D
Olen itse virkanainen, ja on ihana rankan työpäivän jälkeen suihkussa käytyään pukeutua pehmeisiin olovaatteisiin ja antaa ihon hengittää. Jos en ilman meikkiä kelpaa miehelle, niin sitten on jo heikosti asiat. Ei se itsekään aina niin hohdokkaan näköinen ole ;)
On turha enää pynttäytyä kun kala on jo koukussa. Sinkkuna sitä sitten pitää kuulemma panostaa. -AP