Vaimoni lopetti meikkaamisen - näyttää rumalta
Heti avioliittoon astuttuamme vaimo lopetti meikkaamisen ja kulkee kotona musta-harmaa raidallinen kulahtanut yömekko päällään. Muistuttaa vankikarkuria. Tämä on epäseksikkyyden kiteytymä yhdessä ihmisessä. Mikä neuvoksi?
Sama kun ostaisin auton jossa vuotaisi öljyt muutaman ajokerran jälkeen - haluaisin rahat takaisin.
Kommentit (32)
Että voisiko minun mielikseni laittaa ostamani yöasun ylleen. Tokaisi vain että mutkun tää mekko on mukavampi. Toivotonta.
Että voisiko minun mielikseni laittaa ostamani yöasun ylleen. Tokaisi vain että mutkun tää mekko on mukavampi. Toivotonta.
yöasusta suoraan? Sanoisit, että harmistut kun joululahja tuli turhaan ostettua ja ymmärrät, että yöpuku on mukava, mutta näyttää ihan vankila-asusteelta.. Jos vaimos siitä suuttuu, ni sit sun täytyy kyl luovuttaa. Tottua siihen tai vaihtoon.
Outo vaimo sulla.
yöasusta suoraan? Sanoisit, että harmistut kun joululahja tuli turhaan ostettua ja ymmärrät, että yöpuku on mukava, mutta näyttää ihan vankila-asusteelta.. Jos vaimos siitä suuttuu, ni sit sun täytyy kyl luovuttaa. Tottua siihen tai vaihtoon.
Outo vaimo sulla.
mutta ap:llä on ongelmaa puhumisen kanssa, ja sen fiilis on nyt liikaa seksuaalisesti korostunut...
Toisaalta, jos rakastat vain ulkokuortaan, niin ehkä on parempi, että eroatte?
Miksi pitäisi muuttaa itseään toiseksi kuin on?
Niin ja miten sä itse pukeudut ja hoidat itseäsi? Oletko aina tiptop ja komea?
Töissä pitää olla business-look, joten kotiin tullessa minun ihan ensimmäinen to do-lista on seuraava:
- korut pois
- meikit pois
- tukka ponnarille
- kotivaatteet päälle
Tämän jälkeen voin alkaa keskittyä muihin kuvioihin. Onneksi mies tykkää, pitää enemmän siitä etten meikkaa. Muistaa halia ja pusia ja silitellä riippumatta siitä, mitä minulla on päälläni. Ja saa palkaksi tyytyväisen vaimon, joka sitten iltaisin antaa mielellään piparia. :)
Töissä pitää olla business-look, joten kotiin tullessa minun ihan ensimmäinen to do-lista on seuraava:
- korut pois
- meikit pois
- tukka ponnarille
- kotivaatteet päälleTämän jälkeen voin alkaa keskittyä muihin kuvioihin. Onneksi mies tykkää, pitää enemmän siitä etten meikkaa. Muistaa halia ja pusia ja silitellä riippumatta siitä, mitä minulla on päälläni. Ja saa palkaksi tyytyväisen vaimon, joka sitten iltaisin antaa mielellään piparia. :)
sillä kotihan on se ainut paikka maailmassa, jossa voi olla oma itsensä ja rentoutua. Kaikkialla muualla on pakko yrittää suorittaa. Parisuhde on mielestäni silloin hyvä, kun siinä voi kumpikin olla au naturel, ihan sellaisena kuin on, pukeutua kotona kuten tahtoo ja helliä toisiaan ;)
mitään kivaa pikku ylläreitä mua varten, ajattelin kostaa lakkasin meikkaamasta.
Huomioi muut, muttei mua, saa takasin samaa. Ollaan tasoissa. Avioliiton arki alkanut. Erotaan sitte kun tympäsee tarpeeksi ja rakastutaan ja saadaan uusi huuma aikaiseksi.
Ala nussimaan muita, tajuaapahan ämmä joko näyttää paremmalta tai sitten menettää sut. Jos alfaa ei miellytä, alfa ottaa toisen.
joten kuljen mielelläni kotikaavuissa. Häpeän tätä tietenkin, pitäis saada itseä niskasta kiinni. Siinä ei auta meikit, vaan mittanauha ja itsekuri ;)
Arvatenkin tämä sinun ostama asusi on kirkkaan punainen, läpikuultavaa, keinotekoista ja mahdollisimman epämukavaa kangasta sekä väärää kokoa?
Minun mieheni on aina sanonut, että näytän parhaalta saunan jälkeen, posket punaisina ja hiukset takussa. Olisit sinäkin ottanut naisen, joka miellyttää silmää muutenkin kuin sotamaalaus päällä...
jos suihkussa käytyään ei olisi sallittua laittaa kasvoille hoitovoiteet ja naamiot, vaan pitäis erikseen meikata miestä varten, niin huh huh..