Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22-vuotias esikoisen odottaja. Haluatko kysyä minulta jotakin? :)

Vierailija
20.04.2012 |

Vai rupeavatko nämä kysely postaukset olemaan menneen talven lumia...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevassa elämäntilanteessa eli vauvan kanssa ?

Vierailija
2/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se jännityttäis ja mietityttäis eniten

Empäs kuule tiijä! Nyt joutuu ihan miettimään.

No oisko jotenkin se et miten paljon se vauva sitten valvottaa ja rääkyy, et miten raskasta ja väsyttävää se on et miten mä jaksan jne. Toivottavasti sieltä ois tulossa helppo vauva, jos horoskoopeista nyt katsotaan niin Kauris - vauvanhan mä luultavasti tulen synnyttämään. En tiedä uskonko nyt niinkään näihin, ehkä vähän, mut kauris lapsesta sanotaan näin: http://www.meidanperhe.fi/artikkeli/horoskooppi/545/nain_kasvatat_kauri…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias esikoisen odottaja. Nyt elämä on niin totaalisen pilalla kun olla voi.

Ei millään pahalla, tulipahan vaan mieleen...

Vierailija
4/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinkas se elämä on pilalle mennyt? Meinaatko, että tuntui, että sait lapsen liian nuorena?

Meillä on toiveissa vähän silleen, että no kun oon suurinpiirtein 23v kun tuon esikoisen saan, niin sit ei kyllä miehen kanssa keskitytä toiseen pikkuiseen kolmeen vuoteen, et kun esikoinen täyttää sen 3v ja alkaa olla "iso" ja muistikuviakin tästä elämästä, niin sit alkaa vasta toisen lapsen yritys ja siinä sinun ikiä synnyttäisin juuri toisen lapseni. :] ja esikoisesta tulis isosisko tai veli ollessaan 4v, ei ois ainakaan niin rankkaa kun ei oo kahta vauvaa kotosalla

Vierailija
5/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon vaan, että onnea! Lapsi on upea lahja ja toivottavasti osaat olla hänestä kiitollinen.

Vierailija
6/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onnitella haluan! Paljon onnea tulevasta vauvasta ja äitiydestä, yritä nauttia raskaudestasi! :))

T. Neljättä yrittävä 26v.

Vierailija
7/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni parhain lahja!

Vierailija
8/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti. Joskus kun täällä palstalla oon pyöriny niin nämä on olleet kuuminta hottia..

Mut sulla hei jo 26-vuotiaana neljä lasta, sähän oot kerinny. Mistä into noin moneen?

Yritetään kanssa nauttia tästä raskaus ajasta juu, painon toivon nousevan vaan sellaiset 10kg. Onneksi mulla ei ole kyllä noita raskaus ajan vaivoja pahemmin ollut, mitään pahoinvointia tms. Ainut mikä on niin rinnat aika arat! ja synnytykset meidän suvussa olleet aika kivuliaita naisilla. Mut toivotaan et jos pääsisin näillä, nii suhteellisen helpolla kyllä pääsisin

Vierailija
9/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mä karkaan sitten tuossa siwassa käymään ostoksilla :)

Mut hey, tänne saa virittää keskustelua ihan mistä vaan, mielellään osallistun sit mukaan kun selviän tuolta kaupasta kotia!!!! On niin helkutin tylsähkön olonen päivä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän