Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo täysin haluton

Vierailija
20.04.2012 |

Hei,

Mitä tehdä tilanteessa kun vaimoni on täysin haluton ?

Kaikkea olen hempeilyn osastolla kokeillut yms. mutta päädytään aina vain ehdotusten vihamieliseen vastaanottoon ...

Pari vuotta tässä on mennyt ja nyt alkaa riitää...

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun viellä tiedän naisia jotka ovat kertoneet eivät saa seksiä mieheltään..kyllä tässä on ihan väärässä suhteessa.

Vierailija
2/76 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, koetin Googlettaa esiin seksitutkijaa josta Radio Rockilla puhuttiin aiemmin tällä viikolla. En vain löytänyt, vaan onneksi muistan edes jotakin...

Eli joo, jutun mukaan joku seksitutkija oli ollut sitä mieltä, että jos kumppani on haluton puolen vuoden ajan, sen jälkeen halukas voi hyvällä omallatunnolla siirtyä vieraisiin, sillä tällöin nk. romanttinen suhde on irtisanottu. Haluttomalla ei tule tällöin vetäistä hernettä nenään asiasta, vaan päin vastoin avustaa löytämään halukas sijainen siihen toimeen, jota ei itse halua hoitaa.

Mielestäni kiinnostava ajatus. Seksielämä on ollut sekä surkeaa että riittämätöntä viimeiset kymmenen vuotta, eikä loppua näy. Kaikkein pahimpana vuotena sain seksiä peräti kolmesti. Ensin tammikuussa, sitten heti elokuussa ja joulunpyhinä vielä kolmannenkin kerran.

Uskollisuudesta puhutaan paljon, mutta mitä se lopulta on? Onko se pelkästään sitä, että toisten kanssa ei sitten missään nimessä peuhata? Vai liittyisikö valtaan myös vastuu; jos vaadit uskollisuutta, pidät itse kumppanisi tyytyväisenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisuudesta puhutaan paljon, mutta mitä se lopulta on? Onko se pelkästään sitä, että toisten kanssa ei sitten missään nimessä peuhata? Vai liittyisikö valtaan myös vastuu; jos vaadit uskollisuutta, pidät itse kumppanisi tyytyväisenä?

olisiko pitänyt sitten pettää miestäni kun sillä oli aikoinaan n. vuoden kestänyt masennuskausi ja ei ollut seksiä? Minä kun ajattelin, että tuen häntä ja autan, koska rakastan.

Vierailija
4/76 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani tarkoitan sitä, että minulla oli noin neljä vuotta kestänyt masennuskausi. Osin johtuen siitä, että seksielämää ei ollut.

Eikä sitä ole vieläkään, mikään ei ole muuttunut. Voitko vaatia, että minun tulee olla uskollinen?

Vierailija
5/76 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti et osaa kommunikoida. J aolet tietenkin haukkunut vaimoasi halujen puutteesta. Minä sanoin miehellenei, etten halua miehiä, jotka eivät osaa pyytää anteeksi ja laitoin luukut kii! Enkä anna, menkööt muualle haukkumaan.

Teit miehelle juuri sen oikean ratkaisun eli annoit mennä hakemaan seksiä muualta. Minusta opn ihan turhaa tapella tollasista asioista kotona, jos sen voi noin yksinkertaisesti ratkaista.

Vierailija
6/76 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun viellä tiedän naisia jotka ovat kertoneet eivät saa seksiä mieheltään..kyllä tässä on ihan väärässä suhteessa.

Onkohan asia kuitenkaan noin? Jos ne vaan haluttomuudestaan syyttää miestään? Ei mies jaksa vongata, jos saa pakit kerta toisensa perään.

Vierailija
7/76 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutta hyötyisin tuosta 200 000 eurosta.

Hommaisin pari rakastajaa ja jatkaisin elämistä.

Vierailija
8/76 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista ja mietin asiaa näin:

Panos - tuotto suhde:

vaimo n. 200 000 eur + korsetti 49,50 = ei seksiä

"Alan" ammattilainen 100 eur = tunti seksiä

taidan hakeutua jälkimmäiseen jos ei rakastajaa löydy ...

Kiitos kommentista ja mietin asiaa näin:

Panos - tuotto suhde:

vaimo n. 200 000 eur + korsetti 49,50 = ei seksiä

"Alan" ammattilainen 100 eur = tunti seksiä

taidan hakeutua jälkimmäiseen jos ei rakastajaa löydy ...

Vierailija
9/76 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos vaimon jalat ei kerran enää aukea niin sitä tulee hankkia muualta.

Meillä nimittäin oli sama juttu - vaimo ei enää halunnut, n. 5 vuotta oltiin aviossa oltu. Olen mielestäni komea, naiset huomioonottava, kotitöitä tekevä työssäkäyvä mies. Emäntää ei vain enää huvittanut, ei koskaan sanonut selkeää syytä tähän. Seksiä ehkä kerran kuussa.

Tätä kestin n. puoli vuotta kunnes aloin työmatkoilla harrastamaan irtosuhteita. Ja voi pojat että tuntuu vieläkin hyvältä. Vaimokin on herännyt asiaan näköjään, kun en enää vonkaa kotona. Ihmettelee asiaa, ja kun vastasin että en tarvitse enää tyydytystä kotona, niin siitähän huuto repesi. Sanoin sitten että sitä saa mitä tilaa. Nyt näyttää että lusikat menee jakoon, mistä olen vain enemmmän kuin tyytyväinen!

Vierailija
10/76 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki rakastajatar, ei vaimo voi kieltää sinulta seksiä.

Vierailija
11/76 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena olen sitä mieltä, että haluttomuuden takana on aina jotakin, varsinkin jos se on jatkunut noin pitkään.

Vierailija
12/76 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena olen sitä mieltä, että haluttomuuden takana on aina jotakin, varsinkin jos se on jatkunut noin pitkään.

Vierailija
13/76 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopate myös se "ehdottelu"

tyyliin: "tekiskö kulta mieli seksiä nyt?" no ei yleensä tee.

hyväile hellästi, äläkä kysele typeriä, usein ne naisenkin halut siitä herää.

Vierailija
14/76 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt jutella vaimolleni, hän tuijottaa kännykästää facebookia vastailee vihamielisesti aitoon keskustelun aloitukseen ... en halua riidellä

Vierailija
15/76 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla taktiikalla, hän työntää pois ja kertoilee kuukausisistaan ...

Vierailija
16/76 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajan hankkiminen on hyvä ehdotus, sellainen on vain harvinaisen vaikea löytää ... treffisivustoille kun laittaa ilmoituksen tai lähettää viestejä ei saa vastakaikua kuin maksullisilta naisilta ...

Vierailija
17/76 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma. Olen yrittänyt keskustella asiasta ja kysyä, että mikä voisi auttaa, niin vastaus on "emmä tiedä" tai "ei vaan kiinnosta". Siinä on sitten konstit aika vähissä...

Välillä tulee näitä "siivoa vähän enemmän". Voin kyllä panostaa enemmän kotitöihin, mutta jos seksi on vain palkinto kotitöistä, niin antaa olla. Alkaa toi säälipillu piisaan pikkuhiljaa.

Vierailija
18/76 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

samoilla linjoilla, ero harkitsen oikeasti jo ...

Nyt on käynyt mielessä se, että ilmoitan hankkivani seksikumppanin ja hän saa itse tehdä mitä lystää...

Vierailija
19/76 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika seurakunnan perheneuvontaan. Puolueeton maaperä voi auttaa kertomaan puolin ja toisin, että mistä mättää.

Jos ei tule apua, niin ainakin tulee selväksi, ettei muutosta tiedossa ja voi tehdä johtopäätökset eron tai jatkon suhteen.

Jos olet säälipillua saanut etkä ole ollut 2v selibaatissa, niin tuohan on vielä niin lyhyt aika, että tilanteen voi korjata. Jos ei tule muutosta, niin sitten voit itse miettiä kannattaako odottaa ne seuraavat 2 vuotta.

Ja näitä kuolemattomia ohjeita. Jos tulet sitten siihen tulokseen, että nyt riittää, niin eroa tyylikkäästi eikä pettämisien tms. kautta. Säästää sinun hermoja ja vaimon tunteita.

Vierailija
20/76 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheneuvonta on käynyt mielessä, mutta en usko/luota seurankuntaan instituutiona enkä jaa mitään yhteistä luterilaisen uskon tai elämäopin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi