Vaimo täysin haluton
Hei,
Mitä tehdä tilanteessa kun vaimoni on täysin haluton ?
Kaikkea olen hempeilyn osastolla kokeillut yms. mutta päädytään aina vain ehdotusten vihamieliseen vastaanottoon ...
Pari vuotta tässä on mennyt ja nyt alkaa riitää...
Kommentit (76)
Oletko kokeillut sitä, että ostaisit hänelle jonkin seksikkään alusasun? Monet naiset ilahtuvat siitä, että mies on muistanut ja ajatellut häntä ja ostanut jotain mukavaa.
Tilaa vaikka jostain verkkokaupasta (www.hersecret.fi, www.kaalimato.com, www.ladyshop.fi yms.) jokin viettelevän näköinen asu, jonka haluaisit nähdä vaimosi yllä mutta josta luulet myös hänen pitävän, ja tilaa se kotiisi nimenomaan vaimosi nimellä. Näin se on hänelle yllätys, kun hän avaa omalla nimellään tulleen lähetyksen.
Onhan se kiva, että mies auttaa kotitöissä yms. mutta ei se saa yleensä naisia haluamaan seksiä. Seksikäs alusasu kiihottaa ja saa HALUAMAAN seksiä. Jos haluat päästä toivottuun tulokseen, niin älä patista vaimoasi laittamaan asua ylleen – hän kyllä pukee sen itse päälleen kun on siihen valmis. Patistelu vain alkaa ärsyttää ja voit olla varma, ettet tule asua näkemään hänen päällään ihan äkkiä.
Minä aikanaan yritin tuota temppua aikanaan, valitsin viehkeän asun ja tilasin sen vaimolleni. Vaimo kokeili asua päälleen ja tunsi itsensä "naurettavan näköiseksi" eikä asua ole sen koommin näkynyt. Eikä ole seksiäkään kummemmin ollut.
Asian laita taitaa vain olla niin että kun parisuhteessa elävän naisen halut loppuvat niin ne saa syttymään ainoastaan uusi mies. Se oma mies on aikanaan pyydystetty ja arjen myötä muuttunut liian tutuksi ja ennalta-arvattavaksi. Onneksi tajusin lopettaa yrittämisen ja päätin erota. Nyt elän sinkkuna ja tapailen paria ihanaa sinkkunaista "friends with benefits"-periaatteella ja seksielämäni on nyt 37-vuotiaana parempaa kuin koskaan! Exänikin on tavannut uuden miehen ja hieman ihastunut ja hänkin aivan hehkuu samanlasita onnea kuin meidän suhteemme alkuaikoina.
Ei mikään yksittäisen hepeneen tilaaminen toimi. Vanhan suhteen saa viritettyä uudestaan jos alkaa toimia kuten seurustelun alkuaikoina. Mitä tämä valitus on, että ei jaksa "leperrellä" tai helliä? Mitä ihmettä? Senhän pitäisi olla ihan itsestäänselvää, että kertoo välittävänsä ja kiehnätään/peuhataan yhdessä jos rakastaa. Ovatko nämä vaimoihinsa kyllästyneet miehet jotain ihme tosikoita?
Parisuhteen seksielämä on ihan mahdollista nostaa uuteen kukoistukseen. Se vaatii vain yhteistyötä ja on sellainen jatkuva elämän mittainen prosessi. Ei valitettavasti lopu ikinä. Jos ei keskity siihen valittamiseen niin paljon voisi vaikka saada jotain tuloksiakin.
Minkäs teet. Naisilla ja miehillä vaan on perusolettamuksena erilaiset seksitarpeet.
Yritä nyt siinä sitten yhteiseloa...
Hohhoijaa!
Ehkä sinulla ja sinun naisellasi. Meillä kyllä seksihalut kohtaavat vielä parinkymmenen vuoden jälkeenkin.
samaa asiaa jo jokunen vuosi. Nyt sitten tilanne se, että lusikat jakoon, valitettavasti. Olen lopettanut itseni syyllistämisen tämän asian suhteen. Jotenkin vain erittäin pitkän ajan tuoman kokemuksen mukaan, olen tullut johtopäätökseen, että nainen ei ole koskaan tyytyväinen...Ja sitten eron jälkeen ollaan katkeria, kun se onni ja autuus ei tullutkaan vapauden myötä. Anteeksi avautuminen.
Öhömn ... ei nyt millään pahalla mutta tuo koko kommentti "Saada rakastumaan uudelleen" on järjetön!? Jos /kun tunteet ovat kadonneet niin voi sitä etsiä muualtakin, miksi pysyä rakkaudettomassa avioliitossa ?
niin siitä vain. Jos taas ymmärrät, että jokaisessa suhteessa tulee tasaisempia ja huonompiakin kausia, teet jotain sen eteen, että niistä kausista päästään eteenpäin.
Jos olet seksiä vailla, keinoina on vaihtaa naista tai saada vaimo "rakastumaan uudelleen". Vain liekin uudelleen lämmittäminen saa naisen halut palaamaan. Valinta on ihan sinun, vaihtaminenkin on vaihtoehto jos siltä tuntuu. Toiset taas haluavat pysyä yhdessä niin "myötä- kuin vastoinkäymisissä".
åå
Jos olet seksiä vailla, keinoina on vaihtaa naista tai saada vaimo "rakastumaan uudelleen". Vain liekin uudelleen lämmittäminen saa naisen halut palaamaan. Valinta on ihan sinun, vaihtaminenkin on vaihtoehto jos siltä tuntuu. Toiset taas haluavat pysyä yhdessä niin "myötä- kuin vastoinkäymisissä".
Miten se nainen saadaan rakastumaan uudelleen. Siinä ensimmäisen rakastumisvaiheen aikana naista ei tarvitse erikseen houkutella rakastumaan. Jos soidinmenot eivät toimi, niin sitten ei jatketa seurustelua. Naisen kanssa, jonka kanssa taika toimii, jatketaan suhdetta jopa avioliittoon saakka.
Miten se vaimoksi päätynyt nainen saadaan rakastumaan uudelleen; ei onnistu väkisin.
Kun kaikki omat konstit, isoilta pojilta kuullut keinot ja netin palstoilta bongatut vinkit on käytetty niin vitsit on vähissä. Jäljelle jää enää se vaimon oma halua rakastua uudelleen. Raakka ja simppeliä.
Miten se vaimoksi päätynyt nainen saadaan rakastumaan uudelleen; ei onnistu väkisin.
No mitäpä jos vaikka sanoisit sille vaimolle, että "haluan rakastua sinuun uudelleen, haluan, että sinäkin rakastut minuun uudelleen". Jos vaimo toteaa, että no ei vitussa niin sitten toteat, että en kestä tätä enää, laitetaan lusikat jakoon.
Miten se vaimoksi päätynyt nainen saadaan rakastumaan uudelleen; ei onnistu väkisin.No mitäpä jos vaikka sanoisit sille vaimolle, että "haluan rakastua sinuun uudelleen, haluan, että sinäkin rakastut minuun uudelleen". Jos vaimo toteaa, että no ei vitussa niin sitten toteat, että en kestä tätä enää, laitetaan lusikat jakoon.
Niin, minuakin kiinnostaisi tietää miten se vaimo saadaan rakastumaan uudelleen? Minä yritin keskustella vaimon kanssa asiasta mutta vaimo ei halunnut tai osannut sanoa muuta kuin "haluaisin haluta seksiä, en tiedä mistä tämä johtuu".
Eipä sitä rakastumista oikein voi käskeä.
Eipä sitä rakastumista oikein voi käskeä.
Niin, kun se rakastuminen ja seksi ovat kaksi eri asiaa. Jos rakastutte intohimolla uudestaan niin seksi seuraa automaattisesti mukana. Mitä te teitte seurustelunne alkuaikoina. Jos tapaisit nyt uuden naisen, miten häntä kohtelisit? Menkää treffeille ja tehkää jotain hassua tai älytöntä yhdessä. Jotain kamalan lapsellista irtiottoa harmaasta ja tylsästä arjesta tai sitten erityisen luksusta. Kyllä se siitä lähtee jos on lähteäkseen. Jos ei niin asukaa erillänne hetki (tai muuten vaan etäisyyttä ja täys paussi seksiin, eikä mitään säätöä muiden kanssa tällä välin, miehelle flesukka avuksi). Usein sitä huomaa yllättäen kovasti rakastavansakin ja jos se himo sieltä syttyy uudestaan niin eikun ylläpitämään liekkiä kaikin keinoin. Aina ei voi voittaa, aina ei onnistu. Toivotan teille saalistusonnea rakkauden metsästysmaille!
Asia on aivan yksinkertainen. Alkuaikoina mieheni eli symbioosissa kanssani. Saatoimme olla missä vain mutta kahden sekunnin katse hävitti kaikki muut huoneesta. Rakastin häntä sekä miehenä että ihmisenä joka tavalla ja koko ajan. Sen kahden sekunnin katseen takia.
Se sanoi: "ajattelen sinua tästä kaikesta hälinästä huolimatta".
Kun mieheni lakkasi katsomasta minua siten suhteemme päättyi. Eroon meni tosin vielä vuosia.
On aivan sama montako alusasua ostat tai paljonko lakaiset lattiaa jos et arvosta naistasi ihmisenä. Esineitä ostetaan, tunnetta ei voi feikata.
Luultavasti et osaa kommunikoida. J aolet tietenkin haukkunut vaimoasi halujen puutteesta. Minä sanoin miehellenei, etten halua miehiä, jotka eivät osaa pyytää anteeksi ja laitoin luukut kii! Enkä anna, menkööt muualle haukkumaan.
Asia on aivan yksinkertainen. Alkuaikoina mieheni eli symbioosissa kanssani. Saatoimme olla missä vain mutta kahden sekunnin katse hävitti kaikki muut huoneesta. Rakastin häntä sekä miehenä että ihmisenä joka tavalla ja koko ajan. Sen kahden sekunnin katseen takia.
Se sanoi: "ajattelen sinua tästä kaikesta hälinästä huolimatta".
Kun mieheni lakkasi katsomasta minua siten suhteemme päättyi. Eroon meni tosin vielä vuosia.
On aivan sama montako alusasua ostat tai paljonko lakaiset lattiaa jos et arvosta naistasi ihmisenä. Esineitä ostetaan, tunnetta ei voi feikata.
henkisemmälle ulottuvuudelle. Lapset on hankittu ja seksiin ei ole enää mitään syytä tai tarvetta. Alkaa kiinnostaa muunlaiset asiat ja silloin ärsyttää ja kunnolla, jos mies vihjailee seksiasioilla. Voisiko mies hankkia henksitä sisvistystä ja kohdata naisensa uudestaan sitä kautta?
Miesten haluttomuuteen voisi auttaa vaikka tämä pikku video. Sitä voi ajaa Fordia ja kuvitella alla olevan Ferrari:
#21n ohjeiden mukaan toimittu. Kotihommissa autetaan, hieron ja halailen vaimoa (en roiku koko aikaa) ja kaikinpuolin olen paremmassa kunnossa kuin tutustumisen aikaan. Silti, ei mitään sänkyhommia. Saan toisinaan antaa käsi/suuhoitoa rouvalle mutta itse en saa mitään. En seksiä tai edes käsin helpotusta. Itse olen asian kk kaupalla hoitanut. ei mitään syytä ole tullut asiaan, joskus tuo kotona auttamisasia ja oli jo välillä niin että rouva makaa sohvalla ja teen itse kaiken.
Näin meillä..
ketä toi palvelee? itse käyn ainakin vieraissa kun kotona on hiljasta.... ei nää hommat voi mennä aina niin että miehen pitää haluta haluaa mieskin joskus olla haluttu
Aloin oikein miettiä, mitä asioita on ollut vaikuttamassa halujeni katoamiseen, vaikka seksi olisi ollut tyydyttävää aiemmin.
Oletko puhdas?
Onko hampaasi hoidettu (ei siis tarkoita onko pesty kerran pari viikossa)?
Haisetko tupakalle?
Ethän käy suoraan herkimpiin alueisiin käsiksi? Minua ainakin sattuu ja ärsyttää suoranainen käsiksi käyminen. Ei herätä haluja yhtään!
Inhosin yhden ex-mieheni pesemättömiä käsiä, aiheutti kirvelyä alapäässä.
Onko sinulla ehkä jotain rituaaleja kiihottuaaksesi, mikä voisi ärsyttää naistasi?
Tarjoatko myös naiselle nautinnon?
Seisooko kunnolla? Puolittain löysä vehje ei tunnu hyvältä.
Jos joudun yksin vastaamaan työpäivän jälkeen kauppareissut, kotityöt, ruokapuolen, lasten vaatimukset jne. ei oikeesti jää voimia ja haluja seksiin.
Oma painon nousu on vienyt haluja, en viihdy tukevampana, vaikken lihava olekaan.
Ethän ole arvostellut rintoja, alapään tiukkuutta tms. mikä voisi loukata?
Nämä eivät ole miehille loukkauksina vaan ihan omasta näkökulmastani koettuja asioita.
Hei,
Mitä tehdä tilanteessa kun vaimoni on täysin haluton ?
Kaikkea olen hempeilyn osastolla kokeillut yms. mutta päädytään aina vain ehdotusten vihamieliseen vastaanottoon ...
Pari vuotta tässä on mennyt ja nyt alkaa riitää...
pitkässä suhteessa olevilta,että jaksatteko oikeasti sitä samaa puuroa joka aamu syödä?Sen saman voisilmän tai samojen mustikoiden kanssa??Itse en jaksaisi!Onneksi on olemassa ihmisten monipuolisuus ja monimuotoisuus!!Meillä on tämä yksi elämä,eletään se niin,että siitä jää hyvä mieli,ilman suurempia katkeruuksia ja jälkiviisauksia meille jokaiselle!Silti voi elää viisaasti,vaikka toinen olisi konservatiisempi.Kun ei loukkaa toista,eikä aseta toisen näkemystä parisuhteesta vaakalaudalle!
pitkässä suhteessa olevilta,että jaksatteko oikeasti sitä samaa puuroa joka aamu syödä?Sen saman voisilmän tai samojen mustikoiden kanssa??Itse en jaksaisi!Onneksi on olemassa ihmisten monipuolisuus ja monimuotoisuus!!Meillä on tämä yksi elämä,eletään se niin,että siitä jää hyvä mieli,ilman suurempia katkeruuksia ja jälkiviisauksia meille jokaiselle!Silti voi elää viisaasti,vaikka toinen olisi konservatiisempi.Kun ei loukkaa toista,eikä aseta toisen näkemystä parisuhteesta vaakalaudalle!
Ei parisuhdeseksi ole minulle mitään puuroa. Voisin kuvailla sitä pikemminkin sillä tavoin, että välillä käydään ravintolassa herkuttelemassa ja silloin tällöin on aamupuurot, kun ei muuta ehdi tai ei oikein kunnolla innosta, mutta on kuitenkin nälkä. Minä rakastan miestäni suurella intohimolla. Ei ole mikään ongelma pysyä hänen kanssaan yhdessä, seksi on parasta. Voihan sitä toteuttaa niitä kimppafantasioita ilman sitä kolmatta pyörää. Sitoo toisen silmät ja kädet, näyttelee hiukan ja hankkii vaikka tekopimperon.
Minä aikanaan yritin tuota temppua aikanaan, valitsin viehkeän asun ja tilasin sen vaimolleni. Vaimo kokeili asua päälleen ja tunsi itsensä "naurettavan näköiseksi" eikä asua ole sen koommin näkynyt. Eikä ole seksiäkään kummemmin ollut.
Asian laita taitaa vain olla niin että kun parisuhteessa elävän naisen halut loppuvat niin ne saa syttymään ainoastaan uusi mies. Se oma mies on aikanaan pyydystetty ja arjen myötä muuttunut liian tutuksi ja ennalta-arvattavaksi. Onneksi tajusin lopettaa yrittämisen ja päätin erota. Nyt elän sinkkuna ja tapailen paria ihanaa sinkkunaista "friends with benefits"-periaatteella ja seksielämäni on nyt 37-vuotiaana parempaa kuin koskaan! Exänikin on tavannut uuden miehen ja hieman ihastunut ja hänkin aivan hehkuu samanlasita onnea kuin meidän suhteemme alkuaikoina.