Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalastajan vaimo vasta 30-vuotias??????

Vierailija
20.04.2012 |

No huhhuh, kun näyttää paljon vanhemmalta. Olen itse 30v ja olen aina luullut, että kalastajan vaimo on lähempänä neljääkymmentä.

Auts.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttunsa ovat parikymppisen juttuja, -- Jotenkin "teinit" jutut ja ajatukset. Näyttää minua 15v vanhemmalta. ja kuulostaa 15 v nuoremmalta :D olen 30.

MIstäpä hänelle olisi elämänkokemusta kertynyt? Shoppailusta?

Nämä kommentit sen sijaan kertovat korkeasta henkisestä kehityksestä. Vanhempanne ovat varmaan meistä ylpeitä!

Vierailija
22/24 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan itse tyytyväinen niin ulkonäköönsä kuin ajatuksiinsa, eikä häpeä niitä. Eikö se ole pääasia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorastaan surullisen laiha. Liika laihuus tekee vanhannäköiseksi. Taitaa luulla itseään kauniiksi :(

Ei oo ihme, jos alkaa pitää itseään kauniina, kun kommenttiboxi on tulvillaan hehkutusta hänen ulkonäöstään... Nauran välillä itsekseni, kun naiset kilvan kehuvat kuin jotain pikkulasta!

Vierailija
24/24 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorastaan surullisen laiha. Liika laihuus tekee vanhannäköiseksi. Taitaa luulla itseään kauniiksi :(

Ei oo ihme, jos alkaa pitää itseään kauniina, kun kommenttiboxi on tulvillaan hehkutusta hänen ulkonäöstään... Nauran välillä itsekseni, kun naiset kilvan kehuvat kuin jotain pikkulasta!

Itse pidän Kalastajan vaimon blogista ja hänen tyylistään. Ja luen blogia usein :)

Mutta se kommenttiloota :/

Kommentoida sinne ei tosiaan tee mieli, en halua omia tekstejäni siihen joukkoon joka saa jotenkin kylmät väristykset menemään, ne on ihan kuin joukkohypnoosissa kirjoitettuja sokerikuorrutteisia yltiösiirappisia hehkutuksia. Ja aikuisten ihmisten tekstiä. Käsittääkseni osa on ihan varmasti myös korkeasti koulutettuja. Ja blogistin osa on vastata samalla yltiösiirappisella sokerikuorrutteisella tyylillä.

Myönnän, että osa blogin vetovoimasta nykyään on juurikin näiden kommenttien tirkistely ja kahvipöytäkeskustelut niistä. Kohta varmaan joku paheksuu tätäkin hupia, mutta hei, oikeesti ne on (hieman) hupaisaa kamaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan