Kalastajan vaimo vasta 30-vuotias??????
No huhhuh, kun näyttää paljon vanhemmalta. Olen itse 30v ja olen aina luullut, että kalastajan vaimo on lähempänä neljääkymmentä.
Auts.
Kommentit (24)
Näyttää olevan itse tyytyväinen niin ulkonäköönsä kuin ajatuksiinsa, eikä häpeä niitä. Eikö se ole pääasia?
suorastaan surullisen laiha. Liika laihuus tekee vanhannäköiseksi. Taitaa luulla itseään kauniiksi :(
Ei oo ihme, jos alkaa pitää itseään kauniina, kun kommenttiboxi on tulvillaan hehkutusta hänen ulkonäöstään... Nauran välillä itsekseni, kun naiset kilvan kehuvat kuin jotain pikkulasta!
suorastaan surullisen laiha. Liika laihuus tekee vanhannäköiseksi. Taitaa luulla itseään kauniiksi :(
Ei oo ihme, jos alkaa pitää itseään kauniina, kun kommenttiboxi on tulvillaan hehkutusta hänen ulkonäöstään... Nauran välillä itsekseni, kun naiset kilvan kehuvat kuin jotain pikkulasta!
Itse pidän Kalastajan vaimon blogista ja hänen tyylistään. Ja luen blogia usein :)
Mutta se kommenttiloota :/
Kommentoida sinne ei tosiaan tee mieli, en halua omia tekstejäni siihen joukkoon joka saa jotenkin kylmät väristykset menemään, ne on ihan kuin joukkohypnoosissa kirjoitettuja sokerikuorrutteisia yltiösiirappisia hehkutuksia. Ja aikuisten ihmisten tekstiä. Käsittääkseni osa on ihan varmasti myös korkeasti koulutettuja. Ja blogistin osa on vastata samalla yltiösiirappisella sokerikuorrutteisella tyylillä.
Myönnän, että osa blogin vetovoimasta nykyään on juurikin näiden kommenttien tirkistely ja kahvipöytäkeskustelut niistä. Kohta varmaan joku paheksuu tätäkin hupia, mutta hei, oikeesti ne on (hieman) hupaisaa kamaa ;)