Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko yksinkertainen, kun en osaa olla kateellinen kenenkään omaisuuksista,

Vierailija
20.04.2012 |

matkusteluista jne.?

nim. köyhä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vain yksinkertaisesti hyvä itsetunto :-)

Vierailija
2/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen niin, ettei toisten omaisuus ole minulta pois, eikä niiden kadehtiminen tuo minulle haluttua materiaa. En myöskään tiedä yhtään ihmistä, jonka koko elämän sellaisenaan haluaisin, vaan ennemmin elän tätä omaa onnellista elämääni. Siksi minun ei kannata kadehtia ketään. Enkä kuitenkaan pidä itseäni yksinkertaisena, vaan olen elänyt elämäni niin, että olen jo osan näistä "materia haaveista" pystynyt toteuttamaan, eikä loputkaan vaatimattomista haaveistani ole mahdottomia.

Vierailija
4/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ymmärtänyt sen mikä on olennaista elämässä;turhaan mietit mitä toisilla on /ei ole..koska se ei elämääsi muuta. Keskityt itseesi ja teet itsestäsi onnellisen. Pienetkin asiat saavat onnelliseksi(eikä maksa mitään); linnunlaulu, kevään ensimmäiset kukkaset, ohikulkijan hymy jne. Hyvää kevään jatkoa sinulle!

Vierailija
5/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ymmärtänyt sen mikä on olennaista elämässä;turhaan mietit mitä toisilla on /ei ole..koska se ei elämääsi muuta. Keskityt itseesi ja teet itsestäsi onnellisen. Pienetkin asiat saavat onnelliseksi(eikä maksa mitään); linnunlaulu, kevään ensimmäiset kukkaset, ohikulkijan hymy jne. Hyvää kevään jatkoa sinulle!

Itse olen kiitollinen omasta ja lähimmäisten terveydestä, sitähän ei rahalla osteta eikä osteta muuten rakkauttakaan.

Vierailija
6/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä tuota kateutta, jokainen tekee elämänsä ratkaisut itse, turha kadehtia toisia. Ihminen tulee tosi vähälläkin toimeen eikä tavara ja jatkuva ostaminen tee ainakaan minua onnelliseksi, kyllä ne on muut asiat.

Vierailija
7/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset haalii koko elämänsä omaisuutta vaan mitä he saavat mukaansa? Lopulta kaikki ovat samalla viivalla ja siinä kohtaa ei merkkaa mikään muu kuin henkinen pääoma.

Vierailija
8/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset haalii koko elämänsä omaisuutta vaan mitä he saavat mukaansa? Lopulta kaikki ovat samalla viivalla ja siinä kohtaa ei merkkaa mikään muu kuin henkinen pääoma.

Tiesitkö, että suurella henkisellä pääomalla usein hankitaan se suuri materiaalinen pääoma?

Vierailija
9/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkusteluista jne.? nim. köyhä

Mulla ei herää kateus kenenkään omaisuuksista tai mahdollisuuksista. Tosin olen suht. pienillä tuloilla mieheni kanssa saanut lähes kaiken haluamani. Eikä takana ole kilpavarusteluajattelu.