Oltiin erossa hetki, mies nusas toista, nyt toinen nainen ei halua lapselle isää.
Elikkä meillä on 2 vuotias lapsi, erottiin hetkeksi viime kesänä, syksyllä palattiin yhteen ja nyt odotan toista lasta miehelle noin 10vk. Tässä sitten eilen mies kerto että joku muija oli soittanu sille että tarvis isyystestiin mennä kun lapsi on syntynyt ja silleen. Muija oli sanonu että mun miehen ei tarvi osallistua lapsen elämään mitenkään kun hänellä on oma perhe(eli hän, mies ja nyt syntynyt lapsi). Kuinka vitun itsekäs paska se muija on. Luulee että nyt niillä on kiva perhe elämä, toisen lapsen mies ja ihan kun se mies siittä huolta aina pitäis jos sattuukin ero tuleen. Haistakoot paska se muija. Jos mun mies on sen lapsen isä niin kyllä se lapsi tasan tarkkaan meille tulee hoitoon. Mun lapsilla on oikeus tuntee veljensä/siskonsa. Ja oltiinhan me mun miehen kans erossa viime kesänä ni en sitä syytä,vaan sitä muijaa ko ei viittiny enne kertoo mitää ko lapsi oli vasta syntyny. Jos on poika lapsi, sanon vaa että tunnistan samantien jos on mun miehen. ps. eilen facebookista kyttäsin ni kyllä aika paljon mun omalta pojalta näyttää sen lapsi. Että tiedämpä totuuden jo.
varmasti sama sit. hienoo :D