Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun ekaluokkalainen uskoo edelleen joulupukkiin, hammaskeijuun, pääsiäiskukkoon...

Vierailija
12.04.2012 |

Pitäisikö pikku hiljaa ohjata pois noista satumaailmoista etti joudu ihan nolatuksi koulussa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää kyllä, että hammaskeiju on äiti jne. ja luulin, että on vaan leikissä mukana...

Kunnes tuli pääsiäinen, mä olin kipeänä ja pääsiäispupun munansaalis oli vähän heikko tänä vuonna. Moneen kertaan sanoin tenaville, että tänä vuonna syödään muuten vaan munia ja etsitään vähän tavallista vähemmän... Ja tää yks inttää vaan, että voidaan etsiä sitten niitä pääsiäispupun munia...:O

Totaa... Kultaseni, tää on vähän sama juttu, kun se hammaskeiju...

Joulupukkiin HALUAA ehdottomasti uskoa. Ihan sama miten päin asian selitän. Kaikuu kuuroille korville. Vahva on usko... Vaikkei meillä moisia ole ylettömästi edes viljelty. Kunhan nyt on ne munat etsitty, hampaista kolikot piiloteltu ja jouluna kutsuttu pukki kylään...

Vierailija
2/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan uskoo että esim. metsässä voi nähdä keijuja jos vaan istuu hiljaa ja odottaa tarpeeksi pitkään tai että tonttuja on ihan oikeasti ja niistä voi joskus nähdä vilauksen.

Itse olen kyllä aktiivisesti ruokkinutkin tuota esim. pääsiäisenä on ulkona pensaasta löytynyt pääsiäiskukon sulkia ja joskus on ollut tontun jälkiä lumessa yms.

Olen ajatellut että iän myötä usko noihin vähenee automaattisesti ja lapsi hoksaa äidin tekemisiksi...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna uskoi vielä joulupukkiin, mutta enää ei kuulemma usko. Muut lapsemme uskoivat vielä 4. luokalla.

Vierailija
4/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 8-vuotias uskoo vielä noihin kaikkiin. Tai esittää uskovansa. Eikä siinä ole ongelmaa, kun lapsi muuten on kyllä ihan normaali ja erottaa toden ja mielikuvituksen...