Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oltiin erossa hetki, mies nusas toista, nyt toinen nainen ei halua lapselle isää.

Vierailija
20.04.2012 |

Elikkä meillä on 2 vuotias lapsi, erottiin hetkeksi viime kesänä, syksyllä palattiin yhteen ja nyt odotan toista lasta miehelle noin 10vk. Tässä sitten eilen mies kerto että joku muija oli soittanu sille että tarvis isyystestiin mennä kun lapsi on syntynyt ja silleen. Muija oli sanonu että mun miehen ei tarvi osallistua lapsen elämään mitenkään kun hänellä on oma perhe(eli hän, mies ja nyt syntynyt lapsi). Kuinka vitun itsekäs paska se muija on. Luulee että nyt niillä on kiva perhe elämä, toisen lapsen mies ja ihan kun se mies siittä huolta aina pitäis jos sattuukin ero tuleen. Haistakoot paska se muija. Jos mun mies on sen lapsen isä niin kyllä se lapsi tasan tarkkaan meille tulee hoitoon. Mun lapsilla on oikeus tuntee veljensä/siskonsa. Ja oltiinhan me mun miehen kans erossa viime kesänä ni en sitä syytä,vaan sitä muijaa ko ei viittiny enne kertoo mitää ko lapsi oli vasta syntyny. Jos on poika lapsi, sanon vaa että tunnistan samantien jos on mun miehen. ps. eilen facebookista kyttäsin ni kyllä aika paljon mun omalta pojalta näyttää sen lapsi. Että tiedämpä totuuden jo.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo oliko oikee muija jonka kuvia kyttäsin, sen takia kirjotin veljensä/siskonsa. en oo varma kumpi lapsi on.

Vierailija
2/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että älä sinä ainakaan enempää tuota soppaa hämmennä, on jo aivan tarpeeksi hämmentäjiä. Sehän on hienoa jos nainen antaa miehesi tunnustaa isyyden. Sekään ei mikään itsestäänselvyys ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille joku muiha soitti kuukausi sitten. Ja mun mies eli ehkä sen lapsen isä ei halua tavatakkaan sitä lasta.. Meidän lapsilla on sellane 6kk ikäeroa.. Isyystestin tuloksia odotellessa.. Ettei vaan olisi sama akka! Kun tällä naisella on ollu jo 8 isäehdokasta.. Ja kuusi käyny testeissä.. Huhhuh

Vierailija
4/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muija on nokialta, ni on sama

Vierailija
5/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikänen??

Vierailija
6/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 25 varmaanki

Vierailija
7/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Tulisin äitinä hulluksi.

No toi muija on todella halunnu lapsen :D Niinhän se luonnossakin menee, joillain lajeilla, että muija panee mahdollisimman montaa ja parhaimman siittiöt voittaa ;)

Vierailija
8/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan että ei tule elämään sitä "ylimääräistä" lasta jolla kuitenkin on jo perhe muualla, eikä tapaamisia sen "nusaisukaverin" kanssa tms. Minun puolesta saisi tuo pariskunta pitää lapsen kuin omanaan.

Vierailija
9/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jättäsin tollaset ukot HETI !

jos ilman kumii vieraita eukkoja naiskentelee.......

Vierailija
10/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte tietty naisetkin :(

Vierailija
11/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mies on onneks käyny jo. :p + meijän äijät on sit ilmeisesti pannu samaa muijaa viime vuon. nooh katotaa kummal tulee yks laps lisää perheesee :D ja se joka huutelee tääl et antais lapsen jäädä ilman omaa isäänsä, ei varmaanka sellasta elämää oo eläny. paska ihminen sellanen joka lapsensa hylkää. suoraan sanottuna. :D

Vierailija
12/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olimme myös silloin erossa ja palasimme yhteen ja tulin raskaaksi.. Onko miehesi käynyt jo isyystesteissä? Kuinka paljon teidän lapsille tulee ikäeroa?

T. Se toinen isyystestin tuloksia odottava :D

Vierailija
13/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt vielä nimiki ;) vaikka taidanki jo arvata...

Vierailija
14/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teidän miehet käytä kondomia?

Vierailija
15/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naista haukutaan, vaikka miehissä vika kun eivät uskalla laittaa kondomia päälle vaikka vain "nusasukaverista" muka kyse...älkää naiset olko noin sinisilmäsiä!

Vierailija
16/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Tulisin äitinä hulluksi. No toi muija on todella halunnu lapsen :D Niinhän se luonnossakin menee, joillain lajeilla, että muija panee mahdollisimman montaa ja parhaimman siittiöt voittaa ;)

esim. käyttää ehkäsyä...

Vierailija
17/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa sun puolesta.

Vierailija
18/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis ny teidän tietävän mitä miehet haluaa

Vierailija
19/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis ny teidän tietävän mitä miehet haluaa

NII I :DD

Vierailija
20/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a se joka huutelee tääl et antais lapsen jäädä ilman omaa isäänsä, ei varmaanka sellasta elämää oo eläny. paska ihminen sellanen joka lapsensa hylkää. suoraan sanottuna. :D

Minulla itselläni on sellainen historia että tiedän olevani toisen miehen kuin isäni lapsi, olen tämän äidiltäni aikuisena kuullut. Isäni ei pysty saamaan lapsia mutta halusivat niitä joten sopivat äidin kanssa että hän käy vierossa siinä toivossa että saisi lapsen. Minä olen sitten biologisesti vanhempieni tuttavamiehen lapsi, eikä asia ole minua mitenkään koskaan haitannut ettei se biologinen isä ole mitenkään ollut koskaan kuvioissa vaan vanhemmat ovat kasvattaneet minut täysin kuin omansa. Sain tietää etten ole heidän lapsi vasta 33-vuotiaana.