Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän oli se tytsy joka harmitteli, että niin ja niin kauan yhdessä eikä kertaakaan vielä kikkeliä.

Vierailija
22/58 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa muuten ihmetellään usein minusta ja miehestäni, että miksi se tumma komea mies on ottanut minunlaiseni vanhemman, läskin ja lyhyen ämmänruppanan. Ehkä siksi että meillä on samanlainen kummallinen huumorintaju, viihdymme arjessa yhdessä, että miehen mielestä vanhemmat runsaat naiset on irstaalla ja ronskilla tavalla seksikkäitä.

Paitsi että mun mies on vaalea;)

mutta tuossa lukee että tuon toisen mies on komea. Eli kaksi asiaa ei liene sun miehessä samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se nainen on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, iloinen, mukava, pirtsakka, reipas, rempseä, rakastaa miestä ja näyttää sen, antaa piparia joka päivä ja ottaa suuhunkin, ja vielä nauttii siitä suunnattomasti itsekin.

Voittaa mennen tullen aina kiukkuisen, happaman, tyytymättömän, nalkuttavan, kaloreita laskevan ja pihtaavan av-mamman.

Tämä oli hyvä. Täällä saa tosiaankin käsityksen, että pulleampi ihminen ei voi mitenkään eikä missään tapauksessa olla kenenkään mielestä viehättävä ja rakastettava.

Vierailija
24/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

akka järkyttävän läski.Sori vaan.

akka järkyttävän läski.Sori vaan.

Ärsyttää tällaiset sovinistinaiset, jotka vaalivat miesten keskiajalla kehittämää perinnettä, että naisen pitää olla hoikka, jotta voisi parhain päin edustaa miestä. :( Kannattaisiko vähän miettiä mitä tänne kirjoittelee, vaikka ilmeisen tyhjäpää oletkin.

Feministi

Vierailija
25/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se nainen on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, iloinen, mukava, pirtsakka, reipas, rempseä, rakastaa miestä ja näyttää sen, antaa piparia joka päivä ja ottaa suuhunkin, ja vielä nauttii siitä suunnattomasti itsekin.

Voittaa mennen tullen aina kiukkuisen, happaman, tyytymättömän, nalkuttavan, kaloreita laskevan ja pihtaavan av-mamman.

Tämä oli hyvä. Täällä saa tosiaankin käsityksen, että pulleampi ihminen ei voi mitenkään eikä missään tapauksessa olla kenenkään mielestä viehättävä ja rakastettava.

Minusta ap:n kaltainen ihminen on ottanut lehtien photoshopatut mallit vähän liian tosissaan. Aggre suhtautuminen lihaviin on merkki siitä, että kirjoittajalla on joku ihan muu ongelma, jota tässä purkaa. Sori vaan siitä..hehe

Vierailija
26/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä nämä ovat. Kiitos.

Vierailija
27/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä nämä ovat. Kiitos.

Gemma on aika iso julkkis briteissä..

Vierailija
28/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivan kesän orava, jonka ainoa päämäärä elämässä on olla laiha kääkkä. Ja sekös vituttaa kun muut uskaltaa nauttia elämästä ja saavat vielä miehiäkin. Epäreilua varmaan joo.

Vierailija
29/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuvan mies näytti peikon ja metsärosvon risteytykseltä.

Vierailija
30/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osuvasti kiteytit kyllä kuvan miehen olemuksen:) Ankean näköinen tapaus mutta nainen kyllä mielestäni varsin vetävä vaikkakin turhan laitettu.

Vierailija
31/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hintelä ja lyhyt, ja siten ap:n kaltaisten kapeakatseisten ja pinnallisten naisten mittapuulla ei niin tavoiteltava poikamies. Minusta blondi oli ihan sievä kuvissa, ja saattaa olla luonnossa vaikka kuinka viehättävä ja valloittava. Ihmisessähän ratkaisevat myös eleet, ääni, tapa liikkua, huumorintaju. Staattisesta kuvasta on paha sanoa juuta tai jaata. Minä olen saanut koko ikäni kehuja ulkonäöstäni. Silti olen jokaisessa kuvassa ihan kammottavan näköinen. Joku taas on kuvassa kaunis, mutta livenä hirveä ässää suhautteleva pissis(esimerkkinä Viivi Pumpanen).

Vierailija
32/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että mua hävettää teidän puolesta pinnallisuutenne...

Olen itsekin ylipainoinen, mielestäni ruma. Mutta silti mieheni (monen niin kuin itsenikin mielestä komea)on sitä mieltä että olen hyvinkin kaunis. Eikä hänelle tärkein ulkoinen kauneuteni vaan se mitä olen sisältä.

Sitä kun ei aina sillä hoikalla kropalla ja kauniilla kasvoilla saa älykkyyttä ja sisäistä kauneutta.

Vierailija
33/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen irstaalla ja ronskilla tavalla seksikäs, kun olen kerran vanhempi ja paksu. Yöks.

Vierailija
34/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni vain meikattu liikaa, olisi vieläpä vielä kauniinmpi vähemmällä meikillä : )

eikä edes lihava, ihan normaalin kokoinen.

mies ei mielestäni ollut kovin kummonen... ihan tavis mies

partansa olisi voinut ajaa kyllä : )

Vierailija
35/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä naisesta niiden ihanien muotojen lisäksi löytyy isot tissit, mukavan näköinen takapuoli ja pimpsa.

Jos nainen on onnellinen ja viriili niin hakkaa puolisona 100-0 estoisen "anorektikon".

Ja voihan se luonne olla kiva ja sopivat toisilleen sängynkin ulkopuolella. Vai onko tuolla nyt väliä av-mammat=

Vierailija
36/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kauneutta on tosi vaikea arvioida.

Vierailija
37/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiukalla pillulla saa jo hyvännäköisen miehen, vaikka olisikin pyöreähkö. Osa miehistä jopa ottaa mieluummin hieman liian pyöreän kuin tissittömän naisen. Makuasioita.

Vierailija
38/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo kauniimpi kuin se Pippa, mutta englantilaiset ei kai ole sitten kovin kauniita, jos nämä ovat maan kaunottaret + joku Diana?

Vierailija
39/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nainen tarvis rinnalleen komean, lihaksikkaan miehen. Ei tuollaista kukkakeppiä.

Vierailija
40/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset