Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

plösöllä on varmaan paljon rahaa.

mä haluan samanlaisen mekon, vaikken plösö olekaan.

Vierailija
42/58 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan päivittäin kuulla kuinka seksikäs olen ja kuinka ihan kroppa minulla on

Terv. Nainen 168/75kg eli aika lailla varmaan ylläolevan kokoinen.

Miehesi.Ei vaan saanut normaalipainoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO on tyhjäpäisiä akkoja, jos kuvittelette, että miehelle tärkeintä on naisen paino. Ei ihme, että moni nainen on yksin. Laihaa, v-mäistä akkaa voi kyllä mies käyttää, mutta harva alkaa mihinkään vakinaisempaan - tai jos erehtyykin, niin ero tulee pian.

Kyllä pitkäaikaisessa parisuhteessa vaaditaan naiselta muuta, kuin hyvä kroppa ja kaunis naama. Jotain v-mäistä, itseään täynnä olevaa tyhjäpäätä jaksaa katsella korkeintaan toinen samanlainen.

Ei ihme, että joillain potuttaa. Ottaahan se koville, kun puunaa, treenaa, nälkiintyy ja paklaa itseään vuositolkulla. Ja sitten tulee se pyöreä, hyväntuulinen homssu ja nai sen unelmien miehen ;D

Vierailija
45/58 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lihavaa ei mielestäsi siis voi rakastaa?

Vierailija
46/58 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

akka järkyttävän läski.Sori vaan.

Vierailija
47/58 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi mieskään nyt mikään megakomea ole. Ehkä ne rakastaa toisiaan?

Vierailija
48/58 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaunishan tuo nainen on. Joo, ei mikään luuviulu, mutta voi muun kokoisetkin naiset olla kauniita,kuin vaan laihat.

Vierailija
49/58 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se kroppaa näy. voi olla kanssa läski

Vierailija
50/58 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen masennukseen taipuvainen, jonka itsetunto on pysyvästilatistettu.

Tai sitten; mies on persaukinen vedättäjä ja nainen hyväuskoinen miljonääri.

AINOAT MAHDOLLISET SELITYKSET TÄLLAISELLE KAUHEUDELLE!

Vierailija
51/58 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kauheen ihana nainen?

Vierailija
52/58 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se nainen on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, iloinen, mukava, pirtsakka, reipas, rempseä, rakastaa miestä ja näyttää sen, antaa piparia joka päivä ja ottaa suuhunkin, ja vielä nauttii siitä suunnattomasti itsekin.

Voittaa mennen tullen aina kiukkuisen, happaman, tyytymättömän, nalkuttavan, kaloreita laskevan ja pihtaavan av-mamman.

Vierailija
53/58 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on laihduttaneena, http://3.bp.blogspot.com/-WzztXbgI1fo/TmWPmq7dMAI/AAAAAAAAIH0/AD3OsFlTu…

ja vielä hyvä kuva: http://lh5.ggpht.com/HcZaauw-6MRZqb4nyTEYeM3ADO8CVVZfyw5QVPWtvitelQAkTu…

Kaunis ja näyttävä nainen. Peukut Gemmalle! Ei kauneus tarkoita pelkästään laihuutta.

Vierailija
54/58 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa muuten ihmetellään usein minusta ja miehestäni, että miksi se tumma komea mies on ottanut minunlaiseni vanhemman, läskin ja lyhyen ämmänruppanan. Ehkä siksi että meillä on samanlainen kummallinen huumorintaju, viihdymme arjessa yhdessä, että miehen mielestä vanhemmat runsaat naiset on irstaalla ja ronskilla tavalla seksikkäitä.

Vierailija
56/58 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan apinan näköinen. Makuasia

Vierailija
57/58 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO on tyhjäpäisiä akkoja, jos kuvittelette, että miehelle tärkeintä on naisen paino. Ei ihme, että moni nainen on yksin. Laihaa, v-mäistä akkaa voi kyllä mies käyttää, mutta harva alkaa mihinkään vakinaisempaan - tai jos erehtyykin, niin ero tulee pian.

Kyllä pitkäaikaisessa parisuhteessa vaaditaan naiselta muuta, kuin hyvä kroppa ja kaunis naama. Jotain v-mäistä, itseään täynnä olevaa tyhjäpäätä jaksaa katsella korkeintaan toinen samanlainen.

Ei ihme, että joillain potuttaa. Ottaahan se koville, kun puunaa, treenaa, nälkiintyy ja paklaa itseään vuositolkulla. Ja sitten tulee se pyöreä, hyväntuulinen homssu ja nai sen unelmien miehen ;D

Vierailija
58/58 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen komea mies olen 39 v ja lihasmassaa on