Tero profiloi naisen, joka
olisi täydellinen, nimittäin Terolle:
-fiksu, älykäs, mutta samalla vaatimaton, ei suuna päänä pätemässä
-riittävän määrätietoinen, itsenäinen, josta olisi myös vastusta Terolle, sellainen jolla on omat mielipiteet ja on itsenäinen
-kuitenkin riittävän tyyni pystyäkseen asettumaan rähinöinnin ja nalkutuksen yläpuolelle
-hyvin koulutettu, itsenäinen, mutta valmis sopeutumaan perheen ja Teron tarpeisiin
-maanläheinen, jalat maassa elävä tyyppi, jossa ripaus eteerisyyttä
-riittäväm älykäs ymmärtämään ja tajuamaan miten Teroa manipuloidaan ja johdatellaan tekemään niin kuin nainen haluaa, kyky syöttää omat ajatuksensa Terolle niin , että hän luulee niitä omikseen. Kuitenkin tärkeissä asioissa niin itsevarma, ettei tuollainen johdattelu olisi tarpeen
-hieman kieroutunut, sarkastinen huumorintaju, tyyppi joka ei otaa maailmaa eikä varsinkaan itseään ihan liian tosissaan
-ulkonäöllä, hiusten värillä, horoskoopilla ja pillunkarvoilla ei niin väliä
Tero
Kommentit (53)
tunneälyyn, niin tuohan olisi juuri parasta laatua sellaista. Psykologista silmää ja kykyä käyttää sitä. Tekee elämän monasti helpommaksi.
Tero
sulta saa Tero vaatia?
Osallistut kotitöihin ja perheen arkeen? Et pelaa xBoxia kuin kesken kasvuinen apina? Sallin pelaamisen kohtuudella ja kavereiden kanssa.
Et ole liian vakava tai nalkuta naiselle jos nainen ei muista laittaa vessapaperia lisää vessaan?
Eiköhän joustoa löydy molempiin suuntaan?
Aika kova paikka. Toivottavasti et ole kuitenkaan niitä Teroja, jotka eivät itse tee kotona mitään, mutta osaavat kyllä nalkuttaa?
Niin ja minusta miestä ei pitäisi opetella manipuloimaan. Ihannetilanteessa pariskunta keskustelisi ihan normaalisti asioista ja tekisi tarpeen tullen kompromisseja.
kunhan se laitetaan telineeseen niin, että paperi tulee sieltä ulkopinnalta.Kotihommista myönnän, että imurointi on vastenmielisintä.
Mutta tässä ketjussa naiset on pääosassa.
Tero
Ulkopinnaltahan sen pitääkin tulla! Mutta siis et pidä imuroinnista?! Se on taitaa olla Terojen yhteinen piirre, pelottavaa. Vaihda nimeä niin saat naisen. :)
Kerro miksi miehiä viehättää jos naisella on prätkä.
Vai onko niin että itse harrastat?
Mulla "tavallisella" perheenäidillä on ollut kyykypyörä 15-vuotta, ja aina sitä pidetään kummallisena. Mä vielä ajan vaan omaksi ilokseni, eli joskus vedän nahkat päälle ja lähden mutkateille. Enkä milestäni ole mikään menevä vauhtimimmi, miksi mp-naiset yleensä mielletään.
Kerro miksi miehiä viehättää jos naisella on prätkä.
Vai onko niin että itse harrastat?Mulla "tavallisella" perheenäidillä on ollut kyykypyörä 15-vuotta, ja aina sitä pidetään kummallisena. Mä vielä ajan vaan omaksi ilokseni, eli joskus vedän nahkat päälle ja lähden mutkateille. Enkä milestäni ole mikään menevä vauhtimimmi, miksi mp-naiset yleensä mielletään.
ja pinnallisin syy voi olla juuri ne nahat, itellä asiaan vaikuttaa varmaan se että aikoinaan oli itselläkin kyykkypyörä ja se on ehkä yksi parhaista tavoista tuulettaa päätään. Se mutkatie. Ja ehkä syvemmällä mun tapauksessa vaikuttaa juuri se, että motoristinaiset harvemmin on sellaisia prinsessatyyppejä, avuttomia, joille kynnen katkeaminen on sotatraumoihin verrattava asia.
Tero
kyllä omaan Terooni tuota manipulointia. Toinen hyvä keino on jos saa jonkun Teron oman kaverin kertomaan jonkun asian niin kaveria uskotaan vaikka oma eukko on samaa asiaa jankannut puoli vuotta.
Jos mä uskoisin sellaiseen kuin
tunneälyyn, niin tuohan olisi juuri parasta laatua sellaista. Psykologista silmää ja kykyä käyttää sitä. Tekee elämän monasti helpommaksi.
Tero
Miksi olet Tero tällä hetkellä sinkku (vai oletko)?
n40
Mutta olen ammatiltani sairaanhoitaja, en sen korkeammin koulutettu..
Miksi olet Tero tällä hetkellä sinkku (vai oletko)?
n40
Tero
minä taidan tuntea sinut oikeassa elämässä. Kirjoitustyylistäsi tunnistin.
Naiset, tämä herra on oikein hauska mutta täysin mahdoton ja raivostuttavakin, silti sitä on pakko rakastaa. Naamasta ei mitenkään kummoinen mutta kroppa on ihan urheilullinen ikäisekseen (jalkapalloillut puulaakisarjoissa). Pari tatuointiakin löytyy.
Sillä minä kieltäydyn manipuloimasta ketään.
kunhan se laitetaan telineeseen niin, että paperi tulee sieltä ulkopinnalta.
Kotihommista myönnän, että imurointi on vastenmielisintä.
Mutta tässä ketjussa naiset on pääosassa.
Tero