Tero profiloi naisen, joka
olisi täydellinen, nimittäin Terolle:
-fiksu, älykäs, mutta samalla vaatimaton, ei suuna päänä pätemässä
-riittävän määrätietoinen, itsenäinen, josta olisi myös vastusta Terolle, sellainen jolla on omat mielipiteet ja on itsenäinen
-kuitenkin riittävän tyyni pystyäkseen asettumaan rähinöinnin ja nalkutuksen yläpuolelle
-hyvin koulutettu, itsenäinen, mutta valmis sopeutumaan perheen ja Teron tarpeisiin
-maanläheinen, jalat maassa elävä tyyppi, jossa ripaus eteerisyyttä
-riittäväm älykäs ymmärtämään ja tajuamaan miten Teroa manipuloidaan ja johdatellaan tekemään niin kuin nainen haluaa, kyky syöttää omat ajatuksensa Terolle niin , että hän luulee niitä omikseen. Kuitenkin tärkeissä asioissa niin itsevarma, ettei tuollainen johdattelu olisi tarpeen
-hieman kieroutunut, sarkastinen huumorintaju, tyyppi joka ei otaa maailmaa eikä varsinkaan itseään ihan liian tosissaan
-ulkonäöllä, hiusten värillä, horoskoopilla ja pillunkarvoilla ei niin väliä
Tero
Kommentit (53)
teitä oikeesti olis noin paljon..
Tero
kriteeristöön mutta en usko, että Tero olisi minulle täydellinen mies. Sorry vaan, vaikka ihan kivaa palstailuseuraa oletkin ;)
Ainoa mikä kosahtaa kohdallani on se, että lankean ajoittaiseen nalkuttamiseen, mutta olen muuten niin mahtava tyyppi, että se kompensoi.
eikä hän halua alistua sinun kulloistenkin mielenliikkeidesi kohteeksi. En usko kirjoitustesi perusteella sinun olevan sen arvoinen että oma elämänsä kannattaa uhrata miellyttämiseesi. Vaikutat äärimmäisen itsekeskeiseltä ja omahyväiseltä tyypiltä.
Siitähän tuossa on lopulta kyse että haluat naisen kykenevän toimimaan vuoroin vahvana ja vuoroin heikkona, vuoroin salaperäisenä ja vuoroin tasaisen turvallisena, aina sen mukaan mitä kulloinkin itse haluat.
Itsenäisyys kuitenkin tarkoittaa aivan jotakin muuta.
mutta mulla on myös mielenterveysongelmia (lähinnä masennus), ja se pyyhkii käytännössä pois kaikki nuo hyvät ominaisuudet.
En myöskään ole mitenkään erityisen hemaiseva nainen. Tero ei tosiaan listannut ulkonäkökriteerejä, mutta ulkonäköhän on se asia, joka herättää mielenkiinnon, ja jollain tavallahan kontaktin pitää syntyä, jotta voi tutustua noihin henkisen puolen ominaisuuksiin.Tosin mulla on semmoinen harrastus - moottoripyöräily - joka herättää monesti miesen mielenkiinnon, vaikka ulkoiset avuni eivät olekaan niin häävit.
Olen muuten kasvissyöjä, Teron kirjoittamien ruoka-aiheisten juttujen perusteella en usko, että hän pitäisi ruokavaliotani hyvänä ominaisuutena!
En mä kyllä mitenkään miesmetsällä ole, olen naimisissa, mutta tulipahan analysoitua!
mutta eiköhän siitäkin ole mahdollisuus irtautua, jättää se kalliolle niinkuin lokin paskan ja jatkaa eteenpäin uusiin, itseään kiinnostaviin asioihin. Mutta mulla siis ei ole tarkoitus alkaa ketään diagnosoimaan. Joten totean, että ei kasvisruokavaliokaan mikään huono asia ole, oikeastaan päinvastoin. Olisi hienoa oppia tuntemaan joku, joka osaa tehdä kasviksista hyvää. Itse kun en oikein osaa. Moottoripyöräily on ehdoton plussa.
Tero
Vaikutat äärimmäisen itsekeskeiseltä ja omahyväiseltä tyypiltä.
Tero
moottoripyöräily on sulle ehdoton plussa, ja monelle naiselle sellainen piirre miehessä on ehdoton miinus.
Kelpuutat vaihtoehtoiset ratkaisut ainoastaan jos ne esitetään sinulle juonekkaasti muka itsesi ideoimana?
Ymmärräthän että parisuhteessa myös sinun tulee tulla vastaan ja sopeutua toisen elämään. Nyt vaadit ainoastaan naiselta tuota sopeutumista, mutta et vaikuta itse joustavan lainkaan tai tarjoavan mitään muuta vastineeksi kuin omahyväisyytesi.
Vaikutat kaikkea muuta kuin tasapainoiselta saati kiinnostavalta tyypiltä.
moottoripyöräily on sulle ehdoton plussa, ja monelle naiselle sellainen piirre miehessä on ehdoton miinus.
mutta eihän parisuhteessa olekaan tarkoitus koko maailmaa miellyttää, riittää, että se parin toinen osapuoli on tyytyväinen. Sekä täydellinen.
Tero
mutta mulla on myös mielenterveysongelmia (lähinnä masennus), ja se pyyhkii käytännössä pois kaikki nuo hyvät ominaisuudet.
En myöskään ole mitenkään erityisen hemaiseva nainen. Tero ei tosiaan listannut ulkonäkökriteerejä, mutta ulkonäköhän on se asia, joka herättää mielenkiinnon, ja jollain tavallahan kontaktin pitää syntyä, jotta voi tutustua noihin henkisen puolen ominaisuuksiin.Tosin mulla on semmoinen harrastus - moottoripyöräily - joka herättää monesti miesen mielenkiinnon, vaikka ulkoiset avuni eivät olekaan niin häävit.
Olen muuten kasvissyöjä, Teron kirjoittamien ruoka-aiheisten juttujen perusteella en usko, että hän pitäisi ruokavaliotani hyvänä ominaisuutena!
En mä kyllä mitenkään miesmetsällä ole, olen naimisissa, mutta tulipahan analysoitua!
mutta eiköhän siitäkin ole mahdollisuus irtautua, jättää se kalliolle niinkuin lokin paskan ja jatkaa eteenpäin uusiin, itseään kiinnostaviin asioihin. Mutta mulla siis ei ole tarkoitus alkaa ketään diagnosoimaan. Joten totean, että ei kasvisruokavaliokaan mikään huono asia ole, oikeastaan päinvastoin. Olisi hienoa oppia tuntemaan joku, joka osaa tehdä kasviksista hyvää. Itse kun en oikein osaa. Moottoripyöräily on ehdoton plussa.Tero
on nyt toinen kierros menossa tuon masennuksen kanssa, joten en tiedä, onko siitä mahdollisuus irtautua.
Mun tapauksessa puolisoni kommunikointikyvyt - tai niiden puute - ovat pahentaneet masennustani, joten aina ne langat ei ole ihan kokonaan omissa käsissä. Toki parantuminen on paljolti kiinni omasta itsestä.
Tosin nyt olen niin itsenäinen, etten halua ketään elämääni. Lapseni lisäksi siis. Nyt on tällainen vaihe.
Kelpuutat vaihtoehtoiset ratkaisut ainoastaan jos ne esitetään sinulle juonekkaasti muka itsesi ideoimana?
Ymmärräthän että parisuhteessa myös sinun tulee tulla vastaan ja sopeutua toisen elämään. Nyt vaadit ainoastaan naiselta tuota sopeutumista, mutta et vaikuta itse joustavan lainkaan tai tarjoavan mitään muuta vastineeksi kuin omahyväisyytesi.
Vaikutat kaikkea muuta kuin tasapainoiselta saati kiinnostavalta tyypiltä.
jos mhomma toimii toisinpäin, miksei se toimisi myös toisinpäin? Jos mä olen huomannut tuon metodin hyvät puolet toteuttaessani sitä itse, niin miksi se ei toimisi myös toisinpäin? Ei kai se mikään sukupuolisidonnainen asia ole. Väitän, että mulla on parempi itsetunto, kuin monella muulla täällä, kyky tunnistaa ja tunnustaa myös ne omat virheet ja omituisuudet.
Tero
Olet aivan kuin eräs netissä tapaamani suuruudenhullu nörtti joka lähetti noin 500 aggressiivista meiliä perääni kun en ollut enää kiinnostunut treffien jälkeen hänen seurastaan.
Treffit oli sellaiset että mies alusti ensin piiiiitkän itsekehuisen monologin, sitten esitti yksityiskohtaisen vaatimuslistansa kelvollisen naisen ominaisuuksista ja sen jälkeen haukkui kaikki entisensä ja päätteeksi vielä naisia noin yleensäkin, se riitti mulle. Kirjoitat melkein sanasta sanaan kuin hän, ollaankohan tavattu ;)
Tosin nyt olen niin itsenäinen, etten halua ketään elämääni. Lapseni lisäksi siis. Nyt on tällainen vaihe.
Ei se parisuhde ole mikään patenttiratkaisu oman henkilökohtaisen onnen haussa, ilmankin pärjää aivan mainiosti.
Tero
Olet aivan kuin eräs netissä tapaamani suuruudenhullu nörtti joka lähetti noin 500 aggressiivista meiliä perääni kun en ollut enää kiinnostunut treffien jälkeen hänen seurastaan.
Treffit oli sellaiset että mies alusti ensin piiiiitkän itsekehuisen monologin, sitten esitti yksityiskohtaisen vaatimuslistansa kelvollisen naisen ominaisuuksista ja sen jälkeen haukkui kaikki entisensä ja päätteeksi vielä naisia noin yleensäkin, se riitti mulle. Kirjoitat melkein sanasta sanaan kuin hän, ollaankohan tavattu ;)
vaikkei niitä nyt tilastollisesti merkittäviä määriä olekaan. Mutta, tässä vaiheessa voisi jo sanoa, että ei kannata lukea tuota alkuperäistäkään viestiä ihan kuin piru Raamattua...
Tero
sulta saa Tero vaatia?
Osallistut kotitöihin ja perheen arkeen? Et pelaa xBoxia kuin kesken kasvuinen apina? Sallin pelaamisen kohtuudella ja kavereiden kanssa.
Et ole liian vakava tai nalkuta naiselle jos nainen ei muista laittaa vessapaperia lisää vessaan?
Eiköhän joustoa löydy molempiin suuntaan?
Osallistut kotitöihin ja perheen arkeen?
Tero
sulta saa Tero vaatia?
Osallistut kotitöihin ja perheen arkeen? Et pelaa xBoxia kuin kesken kasvuinen apina? Sallin pelaamisen kohtuudella ja kavereiden kanssa.
Et ole liian vakava tai nalkuta naiselle jos nainen ei muista laittaa vessapaperia lisää vessaan?
Eiköhän joustoa löydy molempiin suuntaan?
Aika kova paikka. Toivottavasti et ole kuitenkaan niitä Teroja, jotka eivät itse tee kotona mitään, mutta osaavat kyllä nalkuttaa?
Niin ja minusta miestä ei pitäisi opetella manipuloimaan. Ihannetilanteessa pariskunta keskustelisi ihan normaalisti asioista ja tekisi tarpeen tullen kompromisseja.
kyllä omaan Terooni tuota manipulointia. Toinen hyvä keino on jos saa jonkun Teron oman kaverin kertomaan jonkun asian niin kaveria uskotaan vaikka oma eukko on samaa asiaa jankannut puoli vuotta.