Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
argh! Miksi kaupunkien kävelyteitä ei lakaista hiekoista?
19.04.2012 |
Ärsyttävää :( Autotiet kyllä lakaistaan..
Kommentit (2)
Rajallinen määrä kalustoa liikenteessä. Ja autot nostaa pölyä ilmaan hieman tehokkaammin kuin kävelijät ja pyöräilijät. Siispä ensin pahiten pölisevät tiet puhtaaksi.
Talvella maristaan, kun ei hiekoteta tarpeeksi ja ajallaan ja keväällä maristaan, kun ei puhdisteta tarpeeks nopeesti ja hirveä pöly.
Jos murskeet ja hiekat jätetään kokonaan laittamatta talvella, niin ei ole kevään ongelmaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Miksi lakaista jalkakäytäviä, kun autoillehan siitä hiekasta on enemmän haittaa?