NYT paloi käämit täysin!!!!!!!!!!!!!
10v ja 9v ei osaa edes ps3:sta pelata sovussa, heidän arkipelipäivänsä siis menossa ja yritin siinä itse torkkua pieniä päiväunia kun oksennustautitoipilaana olen kotona.
No, sen 1h aikana mitä yritin nukkua niin havahduin 4-5x heidän vääntämiseensä ja kovaääniseen sellaiseen "**** sitä" ja "***** tätä".
No, tuolla 4 tai 5 kerralla hirmustuin, aloin karjumaan niin että nyt on kurkku kipeänä ja nappasin vanhemmalta sen ohjaimen tai mikä se nyt onkin niin pois kädestä.
MIKÄ HELVETTI siinä on että tuossakin pitää vääntää ja taistella???
Nyt tietty kaduttaa kun niin pulttasin ja 10v alkoi itkuakin vääntämään mutta on se nyt jumalauta oikeasti kumma ettei voi edes pleikkaa pelata sovussa, edes pääpiirteittäin ja niin että ihminen saa nukkua ja parannella.
No, nyt on sitten viikon täys pelikielto.
Kommentit (25)
tunnistettavaa että sen helposti huomaa. Sinulla on nuo 2 poikaa, vanhin neljännellä ja kuopus tokalla luokalla. Kirjoitat yleensä tuohtuneena suuttumuksen / huonon olon vallassa ja aina alat haukkua niitä jotka ovat eri mieltä kanssasi.
Ei varmaan kannattis lapsia hankkia, jos ei tuon vertaa kestä nostattamatta hirveää melua. No peiliinpä voit katsoa, kun mietit poikien käytöstä...
hattuun hyvät ystävät
tuo kuulostaa ihan normaalilta. hermo voi joskus mennä totaalisesti keneltä vaan. oleellista on se sopiminen ja että elämä ei ole aina hirveetä kimmahtelua.
tempperamentteja on erilaisia.
se sen sijaan ei ole normaalia, että äiti ei hermostu koskaan. äiti joka ei hermostu ikinä ei ole normaali. jos vanhemmat ei voi hermostumistaan näyttää vaan peittävät viimeiseen asti viestittävät myös lapsilleen, että kielletyt tunteet ovat kiellettyjä, väärin tai outoja. onko teille tuttu tunnerehellisyyden käsite kasvatuksessa?
ja huomatkaahan, että tässäkin tapauksessa äidiltä vain paloi käämi- hän ei pahoinpidellyt lapsia vaan ymmärtääkseni poikkeuksellisen kovasti hermostui.
meillä pian 15v tyttö ja 11v poika tappelevat myös usein, jos yhtäaikaa pelaavat... huom. tyttö on teini, kunnollinen jne :D
Ja ihan taatusti silloin sattuu jos mitä, kun itse haluaa ja toivoo, että saisi hetken rauhaa. Ihan sama, kun ajattelen, että illalla kun lapset nukkuu, valvon kerrankin ja teen sitä tai tätä, niin ko iltana lapset menee tavalllista myöhemmin nukkumaan...
enkö siis saisi kommentoida ja antaa vastinetta siihen kun joku/jotkut lyttää sekä minut äitinä täysin että lapseni käytöksen aina ja kaikkialla tämän yhden episodin pohjalta?
On niin perin tyypillistä tälle palstalle että vedetään yksioikoisia ja mustavalkoisia johtopäätelmiä esim vain 1 faktan pohjalta, minä en niin toimi enkä myöskään anna muiden sillä tavoin olettaa ja värittää minun lapsiani, siksi mainitsin mm tuon koulussa käyttäymisen ja menestymisen. Ikävää jos se ei sinua tyydytä mutta toisaalta, i couldn´t care a less :D
ap