Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas koko loppupäivä pilalla 3v:n takia

Vierailija
18.04.2012 |

Alko makaamaan kauppakeskuksen lattialla, kimpos karkuu, minä juoksen 8.kuulla raskaana perässä 2kauppakassin kanssa, laadutaan molemmat, huutava penska kädestä raahaten ulos...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on helppo taas vanhempien jeesustella miten ovat onnistuneet kasvattamaan lapsen kun totuus on se että 3-v istuu edelleen kärryissä.

Meillä ei yksikään kolmesta ole istunut kärryssä noin vanhana. Ja kyllä, raivareita on ollut ja käytössääntöjä on harjoiteltu ja paljon.

Tsemppiä ap, tuo vaihe menee onneksi joskus ohi :)

Vierailija
22/26 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on helppo taas vanhempien jeesustella miten ovat onnistuneet kasvattamaan lapsen kun totuus on se että 3-v istuu edelleen kärryissä.

Meillä ei yksikään kolmesta ole istunut kärryssä noin vanhana. Ja kyllä, raivareita on ollut ja käytössääntöjä on harjoiteltu ja paljon.

Tsemppiä ap, tuo vaihe menee onneksi joskus ohi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä istuu usein sellaisessa autokärryssä. Kyllä helpottaa ja nopeuttaa kaupassa käymistä.

Vierailija
24/26 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksen kun olin itse viimeisilläni raskaana, ja kaksivuotiaani päätti olla hankala. Silloin oli tosi paljon lunta, ja kirjaimellisesti kahlattiin kinosten läpi bussipysäkille, kun lapsi veti kilarit siihen siihen hankeen. En mä voinut sen ison mahani kanssa edes nostaa häntä, supisti se lumessa kulkeminen.

Bussi tuli ja meni, kaksivuotias kiljuu hangessa ja mulla meinas poksahtaa suoni päästä silkasta ketutuksesta. Se tapaaminen, johon oltiin menossa, oli mulle todella tärkeä, harmitti hirveästi että myöhästyin siitä.

Meillä oli eskoinen siis toisen lapsen raskausaikana ihan hirveä. Hän rauhoittui huomattavasti kun vauva oli vähän kasvanut. Se oli kriittistä aikaa kaikille. Toivottavasti sullakin ap helpottaa!

Vierailija
25/26 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pakko yleensäkin ottaa hänet mukaan.

Ihan sen takia, että nyt on sellanen vaihe menossa, että testataan ihan joka kohdassa hermoja oikein huolella, mikään ei mene perille, vaan poika juoksee karkuun räkäistä naurua nauraen. Ja lopuksi karjuu kiukkuaan jos/kun hänet saa kiinni. Siksi hän istuu kärryissä, varmasti. Pysyy ainakin paikoillaan, vaikka ääntä lähtiskin.

Vierailija
26/26 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi autokärryihin, jotka on aina lopussa.