Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet tällä hetkellä onnellinen, mikä ahdistaa, mikä suututtaa, minkä toivoisit olevan toisin?

Vierailija
18.04.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen: lapsi, mies, ihana onnellinen arki, hoitovapaa, asunnon sijainti.

Ahdistaa: töihinpaluu, asunnon pienuus ja se, että olemme vuokralla ja täytyy alkaa etsiä omaa ja ahdistaa se lainanotto.

Suututtaa: tällä hetkellä ei mikään.

Toivoisin olevan toisin: että olisi oma, iso koti. Ja että olisi vähän enemmän rahaa. Ja että lapsi olisi terve (flunssassa).

Vierailija
2/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelllinen: että olemme vielä hengissä koko perhe ja että miehellä ja mulla on työpaikat

Ahdistaa: ainainen rahapula

Suututtaa: ei mikään

Toivoisin olevan toisin: rahaa sekä lapsen ja itseni toipuminen masennuksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen: lapsi, mies, tämä perus ihana arki, pystyy olla lapsen kanssa kotona

Ahdistaa: kun on heikossa kunnossa eikä jaksa hoitaa lasta eikä kotia täysillä, eikä jaksa muutenkaan olla täysillä elämässä mukana, ahdistaa miten saadaan laina maksettua

Suututtaa: syöpä, tulevat hoidot ja kun ei sitten jaksa hoitaa lasta ja olla miehen kanssa

Toivoisin olevan toisin:olisin terve, olisi parempi taloudellinen tilanne

Vierailija
4/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen keväästä ja tulevasta kesästä. Elämäkin on periaatteessa ihan mallillaan.

Ahdistaa: Maapallon ja ihmiskunnan tulevaisuus. Ei hyvältä näytä.

Suututtaa: Ei aggressioita. Ehkä oma saamattomuus.

Vierailija
5/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aborttiin pääsyä ensi viikolle kierukka sisuksissa

Vierailija
6/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon samaa mitä kakkosella. Meillä rakennus projekti kyllä jo menossa. :) toivottavasti lapsenne parantuisi pian.

Meillä lapsella myös pientä flunssaa. :/

Saako kysyä 3, miksi sinulla ja lapsella masennus, onko tapahtunut jotain vakavaa minkä jälkeen tullut?

Voimia perheellenne.

Itse kulkenut 5 vuotta masennuksen vuoksi terapiassa.

ap

Vierailija
7/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloinen siitä, että perusasiat ovat ihan hyvin, kavereita on työ on ja rahatilanne ok.

ahdistunut siitä että en vaan löydä miestä, sekin ainoa kenestä edes kiinnostuin ei kiinnostunut minusta :( Lisäksi ahdistaa, että työkavereitten kanssa ei ole mitään yhteistä, he ovat niin eri ikäisiä.

suututtaa tuo mies, että miksi se on niin tyhmä ettei tykkää musta ja miksi mä olen niin tyhmä että silti tykkään siitä enkä unohda!

Vierailija
8/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen onnellinen miehestä ja parisuhteesta ja siitä, ettei taloudelliset huolet paina.

Eniten varmaan ahdistaa työtilanne: olin jo lähdössä eropaketin turvin työnantajalta, mutta sitten mulle tarjottiinkin uudenlaisia hommia. No, aloitettuani hommat eivät olleetkaan sitä, mitä piti, ja kaduttaa, etten lähtenyt. Lisäksi töissä tilanne muuttuu koko ajan hullummaksi.

Eniten suututtaa yläkerran metelöivä perhe, joka ei ota naapureita ollenkaan huomioon. Huushollissa lapset tuntuvat ottaneen vallan.

Minkä toivoisit olevan toisin? Ks yllä: haluaisin asua rauhassa - seuraava asunto on varmaan ylimmässä kerroksessa.

Lisäksi haluaisin olla terve, turhauttaa kun en pääse kunnolla kävelemään, mutta en ole vielä niin huonossa kunnossa että lääkärit haluaisivat leikata. Haluaisin joskus vielä pystyä juoksemaan, mutta tiedän ettei se ole mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi