Miten löydän Jeesuksen elämääni?
Jos en uskalla kotootani poistua ja ovella kävijät ovat jehovia?
Kaikki on niin tuotteistettua nykyisin, mutta ite olen aidosti rukoillut Jeesusta puhdistamaan elämäni, mutta sitä ei ole VIELÄ tapahtunut.
Pitääkö odottaa vaan seuraavat 10 vuotta TAI IKUISESTI?
Kommentit (7)
Ota tämä ihme ja rakkaus vastaan sellaisena kuin se on luotu. Hoida ja hoivaa pientä lasta ja kasvata hänet Kristuksen oppien mukaan, niin olet jo aika hyvillä jäljillä.
Jos sinulla ei ole lapsia, niin huolehdi lähimmäisistäsi tai ota vastaan vieras ja tee hänen päivästään parempi.
[/quote]
Tuo on niin ärsyttävää, en minäkään ateistina tee 15 aloitusta puolen tunnin sisällä ja hehkuta asiaa.
vähintään kerran päivässä, esim. iltarukouksena:
Herramme Jeesus Kristus, Jumalan Poika, armahda minua syntistä. Ainakin itsellä tämä rukous auttaa ja voin levollisin mielin jatkaa elämääni.
vähintään kerran päivässä, esim. iltarukouksena:
Herramme Jeesus Kristus, Jumalan Poika, armahda minua syntistä. Ainakin itsellä tämä rukous auttaa ja voin levollisin mielin jatkaa elämääni.
Minä olen kuullut että kerta riittäisi ja toisi pelastuksen. Mutta mitä jollei uskoa kuulukaan, vaan kaikki tuntuu yhtä absurdilta kuin ennenkin?
Voithan pyytää välillä Ukko Yljumalaa, lentävää spagettihirviötä tai Joulupukkia elämääsi.
Ihan sama asia ja pystyt kilpailuttamaan.
Ota tämä ihme ja rakkaus vastaan sellaisena kuin se on luotu. Hoida ja hoivaa pientä lasta ja kasvata hänet Kristuksen oppien mukaan, niin olet jo aika hyvillä jäljillä.
Jos sinulla ei ole lapsia, niin huolehdi lähimmäisistäsi tai ota vastaan vieras ja tee hänen päivästään parempi.
vittu mitä paskaa!
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.
Joh. 3:16
Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva.
Room. 10:9
---------------------
Ristinkuolemassa on koko sovitustyö. Mitkään omat ansiomme eivät kelpaa Jumalalle tehden meistä paremmin kelpaavia. Kukaan ei voi ylpeillä teoillaan. Jeesuksen veri pesee meidät puhtaaksi.
Kun ihminen ottaa Jeesuksen vastaan uskoen tuohon sovitustyöhön ja siihen että kaikki synnit on anteeksiannettu, uskomalla että Jeesus kuoli maailman puolesta, ylösnousi, istuu Jumalan oikealla puolella ja on tuleva takaisin viimeisenä päivänä.
Se on Pyhän Hengen työtä, että uskovan elämä muuttuu. Jeesus alkaa muuttaa meitä paremmiksi. Maan päällä emme kuitenkaan tule täydellisiksi. Vain Jeesus on täydellinen.
Tärkeintä on kiittää ja ylistää Jeesusta. Keskittyä Häneen eikä itseensä.