Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäsirkkasten viikonloppuläjä!

19.11.2005 |

Enpä huomannut vielä v-loppupinoa, joten pakko oli aloittaa ;)

Täällä ainakin on viikonloppu lähtenyt käyntiin aurinkoisena ja kirpeänä.

Olokin on itsellä parempi kun ulkona on kiva olla ja keittiön ikkunasta paistaa aurinko :) Harmi kun pitää mennä töihin.

Itsellä on nyt tasan 8 viikkoa kasassa!!! Jee... kaipa taas joku riskiaika ylitetty. Maha ehkä hieman pullottaa, mutta kyllä vielä farkut menee jalkaan vaikka hieman ahdistaakin jos pitää istua pidempään. Onneksi meillä on töissä löysät lökäpöksyt jotka ei varmasti purista.. päin vastoin putoavat helposti :D

Ninni rv 8+0

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olotila tuntuu vielä ainakin olevan mitä mainioin! Kauhunsekaisin tuntein toivon, ettei pahoinvointi olisi tässä raskaudessa samanlaista kuin viimeksi! Vielä ainakaan ei ole sellaisia tuntemuksia ollut.

Tissit tuntuvat aroilta, pissalla saa ravata yhtenään ja masua hieman nipistelee ajoittain. Nukahdin esikoista nukuttaessa n.45minuutiksi itsekin, näin siinä sitten kävi: äiti nukutti tytön ja tyttö äidin. :D Väsymystä siis tuntuu olevan jonkin verran enemmän. Jätin isukin ja tytön keskenään koisailemaan, puin päälle vaatteet ja lähdin kävelylle raikkaaseen pakkasilmaan. Se teki oikein hyvää mielelle ja keholle!

Joku kirjoitti saaneensa juuri laihdutettua esikoisen jäljiltä kilot urheilemalla/ruokavaliolle. Minulle kertyi kanssa kiloja peräti 18kg ja tällä kertaa aion pitää huolen, ettei tarvitse tuollaista massaa mukanansa kantaa! Olen siis juuri itsekin saanut liikkumalla runsaasti ja syömällä terveellisesti painoni jopa hieman alemmaksi kuin ennen edellistä raskautta. Minäkin olen aika lyhyeksi jäänyt, joten ei kai se ole terveellistäkään lihoa noin paljoa. Totta kai syön nyt raskaana ollessani hyvin/riittävästi ja terveellisesti, mutta makean syömisen jätän kyllä suosiolla vähemmälle kuin viimeksi. :D

Mitenkäs se olikaan, muistanko oikein, että kaikkea liikuntaa, mikä hyvältä tuntuu saa harrastaa aina rv 20 saakka?

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille!

t.Saraida n.rv 4+3

Vierailija
22/23 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meidän suku jo tietää..

Pojalle halusin kertoa raskaudesta kun jo kuitenkin tajuaa jotain, kun on jo 6,5v. ja sitten päätettiin että mitäs tätä tietoa panttaamaan.. Varsinkin kun olo nyt ei ole ollut mitä mahtavin ja tytön 1v.sukujuhlatkin on tulossa, että saattasivat arvata....jos jotain tapahtuu, niin eipä tarvii sit selitellä.

Tuntuu ihan kivalta, ettei tarvii enää peitellä tätä raskautta!!

Poika muuten tuumas, et toivottavasti se on tyttö, mut jos se on poika, hän opettaa tätä pelaan lätkää..!! Naureskeli vaan!!

Ihanaa sunnuntai iltaa kaikille!

maryanne rv 7+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo enternäppi niin nopea.

Kiloista täällä näköjään keskustelua, joten pakko tulla tunnustamaan että pistelin tuossa äsken puoli levyä suklaata naamaan...minttukrokanttia, jolle olen erityisen perso.

Itselleni tuli esikoisesta myös n. 20kg, eikä kyllä todellakaan tarvis tulla nyt samaa määrää. Jotenkin vaan tuntuu, että mulla ne kahden viivan ilmestyminen testitikkuun saavat heti mopedin karkaamaan käsistä. Että muka nyt on lupa syödä koko ajan jne.

Pitää yrittää laittaa piste tälle mässäilylle. Muuten ei mikään mene taas päällle tuossa kevään korvilla, ja miettikääpä vaan sitä (todennäköisesti superhelteistä) kesää!

No, kestän läskit ja turvotuksen ja kaikki kolotukset, kunhan vaan tuolla massussa joku asustaa ja tulee lopulta turvallisesti tähän maailmaan.

Nyt ulos vielä happihypylle, sitten saunaan. Mukavaa illanjatkoa!

kuonokas