voinko viedä uimahalliin koirani jos en saa hoita. kummalle puolelle?
en ole koskaan nähny halleissa sellaistaa kuvallista kieltoa koirasta missä ruksi yli
Kommentit (10)
Uimahalleissa pyörii kaikennäköistä palstamammaa vahtaamassa kävijöiden peräreikiä ja haarovälejä karvoituksen runsaudesta puhumattakaan...
niin voit ottaa sitten uroskoirankin sinne naistenpuolelle. Jos nimittäin olet nainen.
Koirien iät ei mee niinkun ihmisillä, vuoden vanha koira on jo sukukypsä ja mä en TODELLAKAAN halua mitään kuolaavaa uroskoiraa tuijottaan kun peseydyn.
on ollut juoksuvyöt. Kannattaa pitää hihna tarpeeksi lyhyenä uidessa.
Opaskoirat ovat eri asia, kuten joku tuossa ylempänä totesikin. KÄyn itse uimassa kerran viikossa päivisin ja siellä on aina yksi labradorin noutaja vanhan naisen kanssa uimassa. Hyvin jaksaa koirakin näköjään uida kilometrin. Naisten puolellahan tuo koira on, vaikka nimi on Urho (olen kuullut kun nainen komentaa)
ja muutenkin timmikroppainen vaikka ikääkin jo eläkeläisen verran. Kehtaa sen kans naisten puolella käydä, hello kitty-uikkarin tein sille ihan itte. Noloo vain kun se tän valasmamman rinnalla kääntää urosten katseet ja mä jaan paitsioon.
koiralla karvat ajeltu? Kauheita reuhkia ku näkee nykyään... Yöks.
Muuten joudut olemaan lastenaltaassa koko ajan eikä se varmaan ihan palvele sun kuntoiluharrastusta.
Onko se uros vai narttu? Siitähän se päätellään kummalle puolelle. Niin ja ikä toki vaikuttaa, alle 2-vuotiaat urokset voi tuoda naisten puolellekin.
Uimalakki sillä pitää olla, muuten ei ole altaaseen asiaa.