Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää kamalasti koska alan melkein aina itkemään

Vierailija
17.04.2012 |

kun riitelen. Osaan mielestäni pitää puoleni, mutta loppua kohden mieli liikuttuu tai jotain ja ääni alkaa värähtelemään ja tulee itku!!

Sama juttu jos koen että joku perheestäni on kokenut vääryyttä tms ja alan selvitellä asiaa. Itkuherkkyys pukkaa taas päälle.

Onko muita ja voisiko tästä "vaivasta" päästä eroon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on alan melkein aina ITKEÄ.

Vierailija
2/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mä itken joskus myös töissä. Se vasta on noloa!

Mä olen privaattiasioissa ottanut sen linjan että en vain välitä. Itkeminen ei haittaa mun puhettani, joten annan vain kyynelten tulla ja jatkan riitelemistä, välillä vain niistän.

Töissä se on paljon pahempaa, mutta sielläkin olen yrittänyt vain hyväksyä asian. Pyyhin silmiäni ja niistän, mutten lopeta varsinaisen asian käsittelyä. Joskus joku rupeaa lohduttamaan, ja se vain pahentaa asiaa - paras olisi kun vain antaisivat mun kyynelsilmin selittää asiani ja kuuntelisivat niin kuin mitään kummaa ei tapahtuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa vikaa täällä, paitsi että itken vielä herkemmin... oon alkanu itkeä mm. lopareita ottaessani, kouluasioita selvittäessäni jne. ihme tilanteissa aina kun jostain muka vakavasta aiheesta on kyse. oon kanssa miettinyt mistä tämmöinen vois johtua ja voisko siitä päästä eroon??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme