Lasten kirppis Jane Kaivokselassa
Onko teillä kokemuksia paikasta? Miten kauppa käy?
Harkitsen myyntipöydän vuokraamista ja mietin, riittääkö viikko. Tavaraa ei ole niin paljon, että kaksi viikkioa olisi enää kannattavaa. Jos on sellaista tavaraa, että se ylipäänsä on menossa kaupaksi ja hinnat kohtuulliset, niin meneekö siellä viikossa tavarat kaupaksi?
Kommentit (6)
Riippuu varmaan siitä mitä olet myymässä. Aika paljon ihan pienten lasten vaatteita myynnissä (en osaa sanoa miten ne menevät kaupaksi). Itselläni ollut n.2-4 v vaatteita kaupan + leluja ja mukavasti olen päässyt tavarasta eroon. Lelut, kirjat + isommat tavarat menee ainakin kaupaksi. Tää kirppis on ihan siisti paikka :)
Meinaako Jane lopettaa, kun oli "Liiketoiminta myytävänä" -lappu ikkunassa?! Toivottavasti ei!!! Se on ihan parhaita lastenkirppiksiä pk-seudulla. Meidän lapset on vaatetettu Janesta ostetuilla vaatteilla. Kiva paikka ja aivan ihana myyjä-omistaja. Muiden paikkojen myyjillä olisi opittavaa häneltä. Nyt kaikki lomien jälkeen Janeen ostoksille ja myymään!
Ei jane lopeta. Omistaja vain vaihtuu, ja voin vakuuttaa, että uusi omistaja on vähintäänkin yhtä mukava kuin "vanha" omistaja. Itse juuri eilen siemmä taas kävin, oikein mukava ja viihtyisä kirpputori. Asiakkaitakin oli runsaasti, joten uskaltaisin väittää, että viikkokin riittää jotta saat tavarasi myytyä.
Nyt liiketoiminta loppuu 15.5. Harmi. Ei taida ihan läheltä löytyä vastaavaa kirppistä.
ja myymässäkin olen ollut. Kiva paikka ja varmaan viikossakin menee kaupaksi, mutta nyt niillä taitaa olla joku 2 vkon tarjous.