Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidin kauneusvinkit :D

Vierailija
17.04.2012 |

Niin, siis saiskos tänne jotain hyviä vinkkejä, miten saatte aamulla itsenne nopeasti freesiksi. Tuli tämä mieleen, kun jälleen aamulla katsoin peiliin ja pääsi syvä "voi luoja!" huokaisu :)

Eli kaikenlaisia vinkkejä ja hyväksi havaitsemianne tuotteita, mikä saa sulle sen hyvän olon. Onko se vaan puhtaat hampaat, harjatut hiukset, vai meikkaatko ihan kunnolla joka päivä? Mikä on se luottotuotteesi, joka ei petä?

Itselle riittää usein puhtaat hiukset ja hampaat, sekä ripsiväri, mutta nyt non tullut taas kaksosten kanssa sen verran valvottua, että silmäpussitkin pitäisi jotenkin piilottaa (vinkkejä?) :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän peiteainetta ja ripsaria. niillä sitä jo näyttää ihan ihmiseltä :D

Vierailija
22/26 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en ole kovin nopeasti valmis aamuisin, ja se ottaa päähän. Ei kuitenkaan yhtä paljon kuin se, että näyttäisin koko päivän suoraan sängystä reväistyltä.

Hiuksissa on hyvä olla sellainen leikkaus, joka näyttää kohtuulliselta pikapesun ja kuivauksen jälkeen (ei siis tarvi papiljottia, harjalla föönaamista, suoristusrautaa...). Ja puhtaat hiukset nyt on aina kauniit.

Meikkeinä mulla aina meikkivoide, puuteri, kulmakynä, ripsiväri. Aika kevyesti laitan, moni ei varmaan tajua, että mulla mitään meikkiä onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en ole kovin nopeasti valmis aamuisin, ja se ottaa päähän. Ei kuitenkaan yhtä paljon kuin se, että näyttäisin koko päivän suoraan sängystä reväistyltä.

Hiuksissa on hyvä olla sellainen leikkaus, joka näyttää kohtuulliselta pikapesun ja kuivauksen jälkeen (ei siis tarvi papiljottia, harjalla föönaamista, suoristusrautaa...). Ja puhtaat hiukset nyt on aina kauniit.

Meikkeinä mulla aina meikkivoide, puuteri, kulmakynä, ripsiväri. Aika kevyesti laitan, moni ei varmaan tajua, että mulla mitään meikkiä onkaan.

Kotona ollessani mulla on kyllä ollut aikaa laitella itseäni, mutta työaamut on eri juttu. Jos ei ole kiire minnekään muualle kuin aamiaisen laittoon, laitan vauvan sitteriin ja annan sille korpun jyrsittäväksi. Tuo kuopus on sellainen, että siinä hyvin viihtyy. Esikoinen ei viihtynyt koskaan missään muualla kuin sylissä.

Vierailija
24/26 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvästä kuivashampoosta ja sävyttävästä päivävoiteesta otetaan vastaan! :) Hyviä ideoita tässä ketjussa.

Vierailija
25/26 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat omalla kohdalla ihan merkittävä kauneusniksi -kerrankin näyttää ihmiseltä myös ilman meikkiä:) Itse tykkään käyttää mineraalipuuteria, sillä saa luonnollisen ja riittävän peittävän pohjan iholle. Aika usein laitan myös silmiin rajaukset ja luomiväriä etenkin jos lähdetään kerhoilemaan, kaupungille tms.

Vierailija
26/26 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun "kauneusrutiinit" kestävät muutaman minuutin ja sisältävät kasvojen puhdistuksen ja rasvauksen, hampaiden pesun ja pitkien hiusten laiton nutturalle tai ponnarille. Nutturaa varten en edes harjaa luonnonkiharaisuuteen taipuvia hiuksia. Teen sellaisen tavallisen ponnarin, vedän läpi hiukset leinkistä puoliksi uudelleen läpi, peitän lenkin ja laitan pari pinniä.

Ripset ja kulmat ovat tummia luonnostaan. Käytän Garnierin roll-on silmänalusvoidetta, joka hieman vähentää turvotusta ja vaikuttaa väriinkin. Kunnon pandasilmiä ei sillä saa peittoon.

Muuten hoidan suihkun ja hiustenpesun iltaisin ja annan hiusten kuivua vapaasti. Kuorin ihoa viikoittain ja käytän naamioita kuukausittain. En ole kaunotar, mutta kasvojen iho on oikeasti virheetön. Kulmia pitää nyppiä, mutta muuten olen ihan siedettävän näköinen ilman meikkiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi