Lentoemoksi - Finskin lääkärintarkastus?
Jos pääsee rekryn 3. vaiheen läpi ja siitä vielä viimeiseen lääkärintarkastukseen niin mitä kaikkea siellä katsotaan. Tehdäänkö sama lekurintarkastus kuin rekrypäivään mennessä piti olla, eli punnitukset, mittaukset, hemoglobiinit,verenpaineet ym.
Kommentit (6)
Mut 6 vuotta sitten piti olla oman lääkärin tekemä tarkastus omalla paikkakunnalla,katottiin värinäkö ym. ja sen paperin kans mentiin rekryyn.Finskin lääkäri oli Mehiläisessä jolla siis on tilat Finskillä..siellä jouduin lääkärin haastatteluun ja tieni katkesi selkäsäryn takia siihen :(
Mut 6 vuotta sitten piti olla oman lääkärin tekemä tarkastus omalla paikkakunnalla,katottiin värinäkö ym. ja sen paperin kans mentiin rekryyn.Finskin lääkäri oli Mehiläisessä jolla siis on tilat Finskillä..siellä jouduin lääkärin haastatteluun ja tieni katkesi selkäsäryn takia siihen :(
Mitä sulle tuossa lääkärin haastattelussa sanottiin tai tehtiin?
ap
hoitajan tarkastuksen jälkeen vielä lääkärin tarkastus? Itse olin vain hoitajan tarkastuksessa.
hoitajan tarkastuksen jälkeen vielä lääkärin tarkastus? Itse olin vain hoitajan tarkastuksessa.
Minun tietääkseni mitään terveydenhoitajan tekemää tarkastusta ei ole vaan aina pitää käydä lääkärillä.
Uppista täälläkin.